lauri90
huviline
Registreerunud 19.07.09
Kasutaja on eemal
|
|
Liivatraktor
huviline
Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal
Auto: Hõbedane
|
postitati 19.07.09 16:38
|
|
|
Sild sama ,mis teisel A4del aga kuna 2.8 mootor on raskem siis langeb suurem koormus esisillale. Kui veitsist tulnud siis nagunii poole aastaga
esisild läbi. Pane varuks juba raha A osadega esisilla õõtsade vahetuseks ja pole muret sellega.

S
|
|
|
|
lauri90
huviline
Registreerunud 19.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.09 17:35
|
|
|
Ühesõnaga tuleks arvestada ~12 000 kroonise lisakuluga? Sellisel juhul peab ikka bmw e36 poole vaatama.
|
|
|
Liivatraktor
huviline
Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal
Auto: Hõbedane
|
postitati 19.07.09 18:28
|
|
|
Foorumis pakuti komplekti 5,5k eest kui ma õigesti mäletan. Vahetus mõned tuhanded juurde. See muidugi teooria ainult, vabalt võib sild vastu pidada
ka kauem. 
S
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.07.09 20:00
|
|
|
Miks küll seda esisilda nii jubedalt kardetakse?
A6 kasutab samasid detaile esisillas ja pole eriti keegi nii meeletult kurtnud lagunemise üle.
Loksud ja kolksud tekivad tahest tahtmata - ei pääse sellest üksgi auto.
Arvan, et esisilla hirmust hullem vöiks olla see kui nelikvedu ei pruugi korralikult toimida ja mootor on käest lastud - nendele kulub vast suurem
väljaminek.
Nagu keegi siin foorumis kunagi mainis, et tolle esisilla koormuse rakendus jaotatakse nelikveo puhul mölemale sillale vastupidiseselt esisillast.
Aga otsus tuleb sul nagunii ise teha.
NB:autofer, samuti firmade soodukate all teki pakkumise ka klubiline ICE
silla detailidele.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 20.07.09 05:37
|
|
|
Enda A4 lasin vahetada esisilla koos regulliga ca 5500 eest ning kogu veermiku remont läks kokku ca 9000-, mis sisaldas tagumised amordid (SACHS) koos
jubinatega, siis esirattalaager jne. Minul läks juppide peale ca 6500- ülejäänud tööraha.
Võrdluseks toon vana Vectra A, millel läks ka sillaremondi ja piduriklotside vahetusele kokku ca 2500. Aga Vectral on sillas mõned detailid võrreldes
Audiga.
|
|
|
bash
huviline
Registreerunud 27.07.08
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.8 quattro
|
|
kiire-lauri
huviline
Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 3,0 Q
|
postitati 01.08.09 07:02
|
|
|
Palju siis selline audi reaalselt linnas kütust võtab?Autoweek.nl näitab umbes 15l/100.
Ja kui mootor käib ilusti ja ei suitse ning õline pole siis ei tohiks ju suuri kulutusi tulla?
Ja mis seal quattros katki saab minna?
|
|
|
jorsin
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 6 silkune q a4
|
postitati 02.08.09 19:55
|
|
|
Auto odava hinna põhjuseks oli see et teine auto olemas ja ei näinud mõtet hoida aias mitut autot. Autol on rihmad, rullikud vahetatud ja mootor ei
suitsenud.
|
|
|
Jann11
huviline
Registreerunud 19.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2,8 Quattro
|
postitati 12.08.09 05:49
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
|
|