Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
AndresR

 postitati 13.05.09 17:29
Tsitaat:
Algselt postitas: kuus
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h,kütet võtab kuidas vajutad ja oleneb kui korras on.Linnas keskmiselt11-13 ja maanteel 7l,aga kui võimalik valiks nelikveolise.


Ju sellel autol vale spidokas vahel või auto näitab ka seistes 50km/h :D
MartinCS

 postitati 13.05.09 08:41
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: kuus
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h,kütet võtab kuidas vajutad ja oleneb kui korras on.Linnas keskmiselt11-13 ja maanteel 7l,aga kui võimalik valiks nelikveolise.


Sul on näpuviga tekkinud, seal peaks mingi 8,4 vm reaalsem number olema.
Või kui nii ongi, siis tahaks oma silmaga seda imelooma näha. Minu 500+ nm/232kW läheb 5,2 sek'i ja selle tippkiirus on paberites 268km/h. Ärme neid interneti-hobujõude nii hullult ka lahmi, 2,8 võib ju hea mootor olla, aga pole vaja utoopiat kokku luuletada..
ML

 postitati 13.05.09 08:00
No see 5.4seki on täiesti reaalne, munamäelt alla lastes:D
quattromees

 postitati 12.05.09 23:16
Tsitaat:
Algselt postitas: kuus
Tsitaat:
Algselt postitas: mgrifon
Plaanis osta A4 . Aastaks vaatan 96-97 . Soovitage palun millist mootorit on parem valida . Eesmärk ei ole sõiduelamused , vaid töökindlus ja vastupidavus. Omasin kunagi audi 80, 2.0 85 kw, mootori elektroonika oli igavene jama, väga kapriisne ilma suhtes. Ja kas 1997 aasta autol automaat käigukast oleks mõistlik? Loodan teie ühisele arvamusele, teades et igaüks kiidab enda oma!
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h,kütet võtab kuidas vajutad ja oleneb kui korras on.Linnas keskmiselt11-13 ja maanteel 7l,aga kui võimalik valiks nelikveolise.


Pakun ka, et Su info on jama, sest minu sõidukil (a4 2,8Q) 0-100 ca 8,5 ja v-max ca 230, keskmine küttekulu 12l/100. Tegemist ikkagi suhteliselt uimase sõidukiga.
iuq

 postitati 12.05.09 21:40
S4 2.7 bi-turbo annab tehas 5,6 seki 0-100km/h. Kui sinu A4 mis ei ole isgi mitte 142kw vaid 128kw läheb 5,4 seki 0-100km/h siis mees ajad sa küll udu.

Edit: "kuus" see jutt on sulle!
puna

 postitati 12.05.09 21:39
Selline auto ikka täisveoline.
Imres

 postitati 12.05.09 21:32
Tsitaat:
Algselt postitas: kuus
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h

See 5,4 küll reaalne number pole.
kuus

 postitati 12.05.09 21:13
Tsitaat:
Algselt postitas: mgrifon
Plaanis osta A4 . Aastaks vaatan 96-97 . Soovitage palun millist mootorit on parem valida . Eesmärk ei ole sõiduelamused , vaid töökindlus ja vastupidavus. Omasin kunagi audi 80, 2.0 85 kw, mootori elektroonika oli igavene jama, väga kapriisne ilma suhtes. Ja kas 1997 aasta autol automaat käigukast oleks mõistlik? Loodan teie ühisele arvamusele, teades et igaüks kiidab enda oma!
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h,kütet võtab kuidas vajutad ja oleneb kui korras on.Linnas keskmiselt11-13 ja maanteel 7l,aga kui võimalik valiks nelikveolise.
AndresR

 postitati 12.05.09 16:16
Tsitaat:
Algselt postitas: mgrifon
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/730/auto_php-id=555730-www_auto24_ee.html , jutt siis sellest autost . Mis arvate , osta või mitte? Läks valesse kohta , kui vaja tõstke ümber ostuabisse. Sorry


See ju pooleveoline - kindel, et neljaveolist ei taha?
Ise rahul automaat+142+nelikvedu.
Zoig

 postitati 11.05.09 20:37
Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Vanematel 2.6tel oli n-ö kaheosaline sisselaske kolektor vaid.
2.6 12v mootoritel on see kollektor 3 osaline tegelikult: plast-metall-plast(nagu juustuburger:P).
Usun et pigem mõtlesid 2.8 muutuva pikkusega sisselaske kollektorit.
meelo

 postitati 11.05.09 19:49
Külmalt käivitades kuula ega ei kostu mingit imelikku kõrinat mootori ülaosast, kui kõriseb siis vanoste teema. Muidu 2,8-l jõudu jagub ja annab "vaese mehe" essi mõõtmed välja:cool:. Küttekuluks arvesta umb 11liitrit keskmiseks ja ainult kalla ja talla:D. PS Regulaarseid hooldusi ära unusta.
mgrifon

 postitati 11.05.09 19:32
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/730/auto_php-id=555730-www_auto24_ee.html , jutt siis sellest autost . Mis arvate , osta või mitte? Läks valesse kohta , kui vaja tõstke ümber ostuabisse. Sorry
ICE

 postitati 11.05.09 17:17
Tsitaat:

Liigub peaaegu nagu 4,2 A6


Noh jah... a4 autom. kiirendab 9.2 sekiga (manuaal kasutab sama kiiruseni jõudmiseni 7.3 sekundit- siit ka see minu kasti uimasuse jutt) aga 4.2 A6 teeb seda 6.9 sekki. Seega sõna "peaaegu" on veidi overkill.
Siit edasi võib vaid oletada, milleks 4.2 A6 manuaalina võimeline oleks ;) Esside vahe on ntx sekund...
puna

 postitati 11.05.09 15:40
See on väga ok kooslus.
Liigub peaaegu nagu 4,2 A6
Kasutaja madul on üks selline aparaat käsutuses saad asjalikku infi ilmselt ka temalt.
ICE

 postitati 11.05.09 11:10
Eks see Tiptronic kast kergelt uimane on, samas igapäevaseks mugavaks sõiduks ok. Kasti kontrolli külmana. Kohapeal D, R, N ja P vahel lapates ei tohiks auto nõksutada. Sõites jah peab vahetama sujuvalt, ilma suurema jõnksuta.
Kütust neelab automaatkast mitu liitrit rohkem kui manuaal, olenemata sellest mida keegi räägib.
arro

 postitati 11.05.09 10:13
Mis puudutab otsingut, siis määra ära alafoorum Ostuabi, ja ei tule sealt mingit pikka ja mõtetut loba.
Mis puutub automaat kk. siis peab ta käike vahetama sujuvalt ja ilma jõnksudeta, ning muidugi ei tohiks olla kahtlaseid helisi tema töötamisel.
mgrifon

 postitati 11.05.09 09:56
Otsingut kasutades tuleb nii palju mõttetut loba kätte, et midagi kasuliku leida tuleb 3 päeva lappata. Tahaks lihtsalt objektiivsed arvamust , milline mootor on A4-l paremini õnnestunud?
P.S V6 142kw on automaat käigukastiga. Pole kunagi automaati omanud , mida tuleks kasti juures kontrollida auto ostmise puhul??
Mudjamix

 postitati 11.05.09 09:41
No ma arvan ,et see ülalmainitud 142 kw koos automaadiga on väga hea kooslus.Kui manuaal siis võid ka 1.8 T kah kaeda.Ja noh kui otsingut kasutad siis leiad kõik vajaliku info ka ise kätte.
mgrifon

 postitati 11.05.09 09:10
Plaanis osta A4 . Aastaks vaatan 96-97 . Soovitage palun millist mootorit on parem valida . Eesmärk ei ole sõiduelamused , vaid töökindlus ja vastupidavus. Omasin kunagi audi 80, 2.0 85 kw, mootori elektroonika oli igavene jama, väga kapriisne ilma suhtes. Ja kas 1997 aasta autol automaat käigukast oleks mõistlik? Loodan teie ühisele arvamusele, teades et igaüks kiidab enda oma!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]