Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 2.8 V6 (142 kW) kas hea? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3414)
mgrifon
huviline



Registreerunud 28.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 11.05.09 09:10 Tsiteeri
A4 2.8 V6 (142 kW) kas hea?



Plaanis osta A4 . Aastaks vaatan 96-97 . Soovitage palun millist mootorit on parem valida . Eesmärk ei ole sõiduelamused , vaid töökindlus ja vastupidavus. Omasin kunagi audi 80, 2.0 85 kw, mootori elektroonika oli igavene jama, väga kapriisne ilma suhtes. Ja kas 1997 aasta autol automaat käigukast oleks mõistlik? Loodan teie ühisele arvamusele, teades et igaüks kiidab enda oma!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 11.05.09 09:41 Tsiteeri


No ma arvan ,et see ülalmainitud 142 kw koos automaadiga on väga hea kooslus.Kui manuaal siis võid ka 1.8 T kah kaeda.Ja noh kui otsingut kasutad siis leiad kõik vajaliku info ka ise kätte.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mgrifon
huviline



Registreerunud 28.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 11.05.09 09:56 Tsiteeri


Otsingut kasutades tuleb nii palju mõttetut loba kätte, et midagi kasuliku leida tuleb 3 päeva lappata. Tahaks lihtsalt objektiivsed arvamust , milline mootor on A4-l paremini õnnestunud?
P.S V6 142kw on automaat käigukastiga. Pole kunagi automaati omanud , mida tuleks kasti juures kontrollida auto ostmise puhul??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 11.05.09 10:13 Tsiteeri


Mis puudutab otsingut, siis määra ära alafoorum Ostuabi, ja ei tule sealt mingit pikka ja mõtetut loba.
Mis puutub automaat kk. siis peab ta käike vahetama sujuvalt ja ilma jõnksudeta, ning muidugi ei tohiks olla kahtlaseid helisi tema töötamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 11.05.09 11:10 Tsiteeri


Eks see Tiptronic kast kergelt uimane on, samas igapäevaseks mugavaks sõiduks ok. Kasti kontrolli külmana. Kohapeal D, R, N ja P vahel lapates ei tohiks auto nõksutada. Sõites jah peab vahetama sujuvalt, ilma suurema jõnksuta.
Kütust neelab automaatkast mitu liitrit rohkem kui manuaal, olenemata sellest mida keegi räägib.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 11.05.09 15:40 Tsiteeri


See on väga ok kooslus.
Liigub peaaegu nagu 4,2 A6
Kasutaja madul on üks selline aparaat käsutuses saad asjalikku infi ilmselt ka temalt.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 11.05.09 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:

Liigub peaaegu nagu 4,2 A6


Noh jah... a4 autom. kiirendab 9.2 sekiga (manuaal kasutab sama kiiruseni jõudmiseni 7.3 sekundit- siit ka see minu kasti uimasuse jutt) aga 4.2 A6 teeb seda 6.9 sekki. Seega sõna "peaaegu" on veidi overkill.
Siit edasi võib vaid oletada, milleks 4.2 A6 manuaalina võimeline oleks ;) Esside vahe on ntx sekund...


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mgrifon
huviline



Registreerunud 28.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 11.05.09 19:32 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/730/auto_php-id=555730-www_auto24_ee.html , jutt siis sellest autost . Mis arvate , osta või mitte? Läks valesse kohta , kui vaja tõstke ümber ostuabisse. Sorry


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
meelo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 11.05.09 19:49 Tsiteeri


Külmalt käivitades kuula ega ei kostu mingit imelikku kõrinat mootori ülaosast, kui kõriseb siis vanoste teema. Muidu 2,8-l jõudu jagub ja annab "vaese mehe" essi mõõtmed välja:cool:. Küttekuluks arvesta umb 11liitrit keskmiseks ja ainult kalla ja talla:D. PS Regulaarseid hooldusi ära unusta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 11.05.09 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Vanematel 2.6tel oli n-ö kaheosaline sisselaske kolektor vaid.
2.6 12v mootoritel on see kollektor 3 osaline tegelikult: plast-metall-plast(nagu juustuburger:P).
Usun et pigem mõtlesid 2.8 muutuva pikkusega sisselaske kollektorit.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
AndresR
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad

postitati 12.05.09 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mgrifon
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/730/auto_php-id=555730-www_auto24_ee.html , jutt siis sellest autost . Mis arvate , osta või mitte? Läks valesse kohta , kui vaja tõstke ümber ostuabisse. Sorry


See ju pooleveoline - kindel, et neljaveolist ei taha?
Ise rahul automaat+142+nelikvedu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuus
huviline



Registreerunud 19.03.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: a4 2,8 128kw

postitati 12.05.09 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mgrifon
Plaanis osta A4 . Aastaks vaatan 96-97 . Soovitage palun millist mootorit on parem valida . Eesmärk ei ole sõiduelamused , vaid töökindlus ja vastupidavus. Omasin kunagi audi 80, 2.0 85 kw, mootori elektroonika oli igavene jama, väga kapriisne ilma suhtes. Ja kas 1997 aasta autol automaat käigukast oleks mõistlik? Loodan teie ühisele arvamusele, teades et igaüks kiidab enda oma!
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h,kütet võtab kuidas vajutad ja oleneb kui korras on.Linnas keskmiselt11-13 ja maanteel 7l,aga kui võimalik valiks nelikveolise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 12.05.09 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuus
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h

See 5,4 küll reaalne number pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 12.05.09 21:39 Tsiteeri


Selline auto ikka täisveoline.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iuq
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni

postitati 12.05.09 21:40 Tsiteeri


S4 2.7 bi-turbo annab tehas 5,6 seki 0-100km/h. Kui sinu A4 mis ei ole isgi mitte 142kw vaid 128kw läheb 5,4 seki 0-100km/h siis mees ajad sa küll udu.

Edit: "kuus" see jutt on sulle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 12.05.09 23:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuus
Tsitaat:
Algselt postitas: mgrifon
Plaanis osta A4 . Aastaks vaatan 96-97 . Soovitage palun millist mootorit on parem valida . Eesmärk ei ole sõiduelamused , vaid töökindlus ja vastupidavus. Omasin kunagi audi 80, 2.0 85 kw, mootori elektroonika oli igavene jama, väga kapriisne ilma suhtes. Ja kas 1997 aasta autol automaat käigukast oleks mõistlik? Loodan teie ühisele arvamusele, teades et igaüks kiidab enda oma!
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h,kütet võtab kuidas vajutad ja oleneb kui korras on.Linnas keskmiselt11-13 ja maanteel 7l,aga kui võimalik valiks nelikveolise.


Pakun ka, et Su info on jama, sest minu sõidukil (a4 2,8Q) 0-100 ca 8,5 ja v-max ca 230, keskmine küttekulu 12l/100. Tegemist ikkagi suhteliselt uimase sõidukiga.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ML
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI

postitati 13.05.09 08:00 Tsiteeri


No see 5.4seki on täiesti reaalne, munamäelt alla lastes:D


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 13.05.09 08:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: kuus
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h,kütet võtab kuidas vajutad ja oleneb kui korras on.Linnas keskmiselt11-13 ja maanteel 7l,aga kui võimalik valiks nelikveolise.


Sul on näpuviga tekkinud, seal peaks mingi 8,4 vm reaalsem number olema.
Või kui nii ongi, siis tahaks oma silmaga seda imelooma näha. Minu 500+ nm/232kW läheb 5,2 sek'i ja selle tippkiirus on paberites 268km/h. Ärme neid interneti-hobujõude nii hullult ka lahmi, 2,8 võib ju hea mootor olla, aga pole vaja utoopiat kokku luuletada..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AndresR
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad

postitati 13.05.09 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuus
Ise oman kaks aastat v6 2,8-at ja üldiselt rahul,0-100 ni saab 5,4sek ja max 265km h,kütet võtab kuidas vajutad ja oleneb kui korras on.Linnas keskmiselt11-13 ja maanteel 7l,aga kui võimalik valiks nelikveolise.


Ju sellel autol vale spidokas vahel või auto näitab ka seistes 50km/h :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]