Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
audi quattro ost ~25k
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Ei saa absoluutselt nõus olla. 2.8 12V V6 autosid on mul olnud kaks, algul automaadiga 100 ja siis manuaaliga 80, mõlemad quattrod, mõlemad on madalal pöördel väga ilusti liikunud. Ka manuaaliga saab vabalt nii, et tõstad jala sidurilt ja auto hakkab ilma gaasi puudutamata liikuma. Teise käiguga võid näiteks vabalt tühikäigupööretel ringi kruisida. Kui sealt siis vajutada, on kiirendus täiesti olemas. Selles osas kindlasti R5 mootorist üle. [/quote] Hmm, ma räägin kah just neist samadest 12V mootoriga asjadest, aga mul pole olnud au sattuda mitte ühegi sellise rooli, millel niiviisi tühikäigupööretel kruiisides lapatsit andes auto kohalt minema pühiks, ikka on see algus väga vaevaline olnud, kuigi pöörete kerkides on jõudu muidugi mootori vääriliselt. Sama juttu räägivad ka teised tuttavad ja sellega rahustasid mind ka mõned Audiklubi liidrid kui ise sellist omasin, et nii peabki olema. Loomulikult SAAB kohalt liikuma ka gaasi puutumata, aga palju kehvemini kui teiste mootoritega. Loogiliselt võttes võiks olla vahe vaid hoorattas, kuid kergema hooratta puhul peaks vaatamata kehvemale inertsile olema minek alati ikkagi parem. Võibolla on vahe ka keredes: olen sõitnud peamiselt C4 kerega päris paljude erinevate V6-tega, kuid kergem B4 on selle kõrval just kaalu tõttu äkilisem (või kui on mingid suht väikesed rattad alla pandud), kuid mootori enda omadustes pole nagu mingit vahet märganud. Ma sõitsin sageli samal päeval just teise 2.0 B3 või 2.3 C3 Quattroga ja see enda 2.8 jõuetus just madalatel pööretel võttis alati sülitama, kuigi pöördesse lastes oli olukord mõistagi vastupidine [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
audi quattro ost ~25k
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
17.3%
- SQL:
82.7%
]