Lehekülgi: 1 2 |
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 04.05.09 14:24
|
|
|
audi quattro ost ~25k
Tervist!
Lähiajal plaanis osta endale uus audi,ning ainukesed nõudmised autole,et peab olema 4-vedu ja ikkagi sõidukorras. Kuna endal igasugune kokkupuude
quattroga puudub siis tahaks natukene targemaks saada.
Kas on üldjuhul võimalik mõnda korraliku 4vedu omandada ca. 25 000.-? välistaks sellise isendi nagu v8 ja vana sigari mis jääb alla 88a.
Mootorivalik peaks jääma vahemiku 2.0 - 2.6L ....kas selliste piiratud ressursidega on võimalik ja tasub osta quattrot? kuidas vastupidavus,mida
kontrollida ja mis riskid võivad kaasneda?
|
|
|
Lumekass
huviline
Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Auditu
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 05.05.09 03:36
|
|
|
Arvestades präegust lamatist surutist,võib korraliku isendi kommiraha eest saada Tuleb vaid silmad lahti hoida Kui endal võtmed käes
püsivad,saad näiteks esisilda remontides ka pool tagasilda remonditud
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.05.09 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus100Mootorivalik peaks jääma vahemiku 2.0 - 2.6L |
Kas 2.8 jätsid teadlikult siit välja?
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.09 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: markus100Mootorivalik peaks jääma vahemiku 2.0 - 2.6L |
Kas 2.8 jätsid teadlikult siit välja? |
Pigem võta ka 2,8 arvesse! Foorumist lugedes ja uurides saad ruttu teada, et pigem tasub välja jätta 2,6. Kütusekulu enamvähem samasse auku neil(ehk
mingi 0,2l vahe), kuid dünaamika räägib 2,8 poolt.
|
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.05.09 10:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lumekass
Sinu küsimustele võiks foorumi otsingut kasutades küll ja küll leida. Trüki aga quattro ja pane filtriks ostuabi foorum ja tuleb - küll näed Mootoritega sama teema, mõni tahab tõmmet ja väänet madalatel pööretel ja valib
V6 mootori, teine tahab vähemat minekut ja väiksemat kütusekulu ja valib 2,3 mootori. Need vaid mõned näited. Auto 24 tuli sinu otsinguparameetreid
kasutades niisugune valik. C4 kerega Audi on juba sigarist samm edasi sõidumugavuse ja disaini suunas (maitseasi muidugi), aga mulle
vähemalt meeldis. Quattro puhul on lisakuluartikliks tagasild, kardaan ja sellega seaotu, mis niisuguses vanuses autol kindlasti üksjagu kulunud on -
ka sellest on foorumis varemalt juttu olnud. Ja selge on see, et 25000 eest uut autot ei osta ja lisakulud on suuremal või vähemal määral
garanteeritud. Kindlasti on sinu piirkonnas mõni audiklubiline nelipaki eest sulle appi tulema või maksad mõnes remonditöökojas mõnisada krooni
luksepale, et ta põhjaliku ülevaatuse teeks. Edu otsimisel ja quattro on kindlasti hea valik - küll sa hiljemalt sügisel või talvel aru saad |
Kurat ei tõmba eriti see C4 kere ja pikk kell peaks olema kindlasti....pigem tahaks ikka korraliku sigarit,millest ei oleks "tuuning" üle käinud
ja talv tuleb,sellepärast ongi vaja et kõik 4 ratast veaksid...ei jõua
pooleveolist autot ära kiruda 
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.05.09 10:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Arvestades präegust lamatist surutist,võib korraliku isendi kommiraha eest saada Tuleb vaid silmad lahti hoida Kui endal võtmed käes
püsivad,saad näiteks esisilda remontides ka pool tagasilda remonditud
|
Seda just mõtlengi et praegu selline aeg,et midagi peaks ikka saama..ja võtmetega pole siiamaani probleemi olnud,mulle meeldib ise autot remontida kui
võimalus on 
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.05.09 10:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: markus100Mootorivalik peaks jääma vahemiku 2.0 - 2.6L |
Kas 2.8 jätsid teadlikult siit välja? |
Esialgu küll.
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.05.09 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: markus100Mootorivalik peaks jääma vahemiku 2.0 - 2.6L |
Kas 2.8 jätsid teadlikult siit välja? |
Pigem võta ka 2,8 arvesse! Foorumist lugedes ja uurides saad ruttu teada, et pigem tasub välja jätta 2,6. Kütusekulu enamvähem samasse auku neil(ehk
mingi 0,2l vahe), kuid dünaamika räägib 2,8 poolt. |
Aga räägi mis on 2,8q reaalne linnakulu? millega peaks kindlasti arvestama? Suur mootor on hea,aga mis hooldused tulevad ja kuidas 2.8 töökindlust ?
ise ma ei jaga 2.6-2.8 eriti midagi,võibolla sellepärast ka liialt pelgan 
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.09 12:21
|
|
|
Kui sa kardad V6-t, siis võta pigem 2,3 R5 või lausa 2,0 16v R4. On lihtsam ja muretum ja enamasti ka odavam.
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 05.05.09 12:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kui sa kardad V6-t, siis võta pigem 2,3 R5 või lausa 2,0 16v R4. On lihtsam ja muretum ja enamasti ka odavam. |
Ei tea nüüd... Aastal 2009 võiksid ikka pihustamine ja süütamine täielikult elektriliselt käia. Pole mõtet võtta omale lisariski mingite mehhaaniliste
jurakate näol (pritsepead, jagajad, rõhuregulaatorid jne.), mis ettehoiatamata katki võivad minna ja mida kulukas vahetada on.
Sisepõlemismootor on niigi jaburalt komplitseeritud süsteem, mistõttu võiks ikka valida mootori, kus võimalikult palju elektri abil ära tehakse.
Mis aga quattrosse puutub, siis vali masin, millel on heas seisus tagasild - tagasilla jupide vahetamine võib olla kulukas (amordid näiteks). Samuti
kontrolli, ega tagadiferentsiaalis loksu ei ole.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.09 12:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Ei tea nüüd... Aastal 2009 võiksid ikka pihustamine ja süütamine täielikult elektriliselt käia. Pole mõtet võtta omale lisariski mingite mehhaaniliste
jurakate näol (pritsepead, jagajad, rõhuregulaatorid jne.), mis ettehoiatamata katki võivad minna ja mida kulukas vahetada on.
Sisepõlemismootor on niigi jaburalt komplitseeritud süsteem, mistõttu võiks ikka valida mootori, kus võimalikult palju elektri abil ära tehakse.
Mis aga quattrosse puutub, siis vali masin, millel on heas seisus tagasild - tagasilla jupide vahetamine võib olla kulukas (amordid näiteks). Samuti
kontrolli, ega tagadiferentsiaalis loksu ei ole. |
Äkki tasuks sellise suhtumisega mingi liising-korilla peale mõelda?
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 05.05.09 12:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Äkki tasuks sellise suhtumisega mingi liising-korilla peale mõelda? |
(Kui juba offtopicuks läks)
Pigem loota, et õnnestub elada ajani, mil Audi hakkab tegema quattrosid, millel on iga ratta jaoks eraldi elektrimootor. :-)
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.05.09 13:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Ei tea nüüd... Aastal 2009 võiksid ikka pihustamine ja süütamine täielikult elektriliselt käia. Pole mõtet võtta omale lisariski mingite mehhaaniliste
jurakate näol (pritsepead, jagajad, rõhuregulaatorid jne.), mis ettehoiatamata katki võivad minna ja mida kulukas vahetada on.
Sisepõlemismootor on niigi jaburalt komplitseeritud süsteem, mistõttu võiks ikka valida mootori, kus võimalikult palju elektri abil ära tehakse.
Mis aga quattrosse puutub, siis vali masin, millel on heas seisus tagasild - tagasilla jupide vahetamine võib olla kulukas (amordid näiteks). Samuti
kontrolli, ega tagadiferentsiaalis loksu ei ole. |
Äkki tasuks sellise suhtumisega mingi liising-korilla peale mõelda? |
Täpselt! 
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.05.09 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kui sa kardad V6-t, siis võta pigem 2,3 R5 või lausa 2,0 16v R4. On lihtsam ja muretum ja enamasti ka odavam. |
Ei karda,lihtsalt teadmatus...ise eelistaks muidugi rohkem 2.3 r5 motot...kuna sellega audidest kogemused, 2.0 on ilmselgelt lahja ja 2.8 oleks
mõtetult suur mootor et linnas igapäev ringi sõita. või eksin?
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.05.09 13:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
2.8q´ga on sõidetud väga erineva küttekuluga aga alla 12l sajale (keskmiselt) sa vaevalt, et pääsed.
Rahaliselt on suurem õlikulu , siis tagasild (kaldevardad ja diffri
padjad), mootoris võib lekkida mõni tihend, süütepoolid võivad kalada, sisselaskekolletkor praguline olla, muus osas pole vaja eriti karta.
Edu. |
Tänud ! 
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 05.05.09 13:47
|
|
|
Küttekulu kohta oskan nii palju öelda, et sõbra A100 C4 atm kastiga, ja keskmine kulu on 10,6. Sellest siis 70% linn ja ülejäänu maante
|
|
|
masinist
huviline
Registreerunud 15.09.07
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: C4 avant quattro 16v, VW rabbit
|
postitati 05.05.09 14:54
|
|
|
Miks arvad, et 2.0 16v lahja on, sellest 2.3-st on ta küll tublisti üle.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 05.05.09 15:15
|
|
|
Kuna teema algataja jutust jääb mulje, et C4 eriti ei meeldi, siis ei 2,0 16V ega ja V6 mootori pärast muretseda ei ole vaja.
2,3 R5 ja Q kooslust ikka liigub, 25k eest peaks ikka väga kena auto saama.
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.05.09 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: masinist
Miks arvad, et 2.0 16v lahja on, sellest 2.3-st on ta küll tublisti üle. |
Räägi mulle sellest 2.0 16v isendist,endal kogemus ja kokkupuude puudub.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 05.05.09 22:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus100
Tsitaat: | Algselt postitas: masinist
Miks arvad, et 2.0 16v lahja on, sellest 2.3-st on ta küll tublisti üle. |
Räägi mulle sellest 2.0 16v isendist,endal kogemus ja kokkupuude puudub. |
No ei usu, et 2.0 16v c4 100 kerel 2.3 10v´st üle on, viiepütast tasub isegi häälepärast juba osta, rääkimata madalamast momendist ja seega paremast
liikumiskiirusest suurema massiga auto puhul.
Aga Markus sul vist ei ole muud varianti kui c4 kere, sigar sul juba pikalt peetud, seega ikka edasi uuema kere peale. Selle olemasoleva sigari eest
saad juba osajagu c4 raha, kuigi ikkagi ronti pole sul mõtet võtta. Läheb mõttetuks.
Aga kui sul on raha kapipeal olemas, siis on vaja vaid jälgida müügikuulutusi, sest kui praegu õiget asja pole, tuleb oodata millal selline müüki
tuleb.... ... usu, kes kannatab see kaua elab!

|
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 06.05.09 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Tsitaat: | Algselt postitas: markus100
Tsitaat: | Algselt postitas: masinist
Miks arvad, et 2.0 16v lahja on, sellest 2.3-st on ta küll tublisti üle. |
Räägi mulle sellest 2.0 16v isendist,endal kogemus ja kokkupuude puudub. |
No ei usu, et 2.0 16v c4 100 kerel 2.3 10v´st üle on, viiepütast tasub isegi häälepärast juba osta, rääkimata madalamast momendist ja seega paremast
liikumiskiirusest suurema massiga auto puhul.
Aga Markus sul vist ei ole muud varianti kui c4 kere, sigar sul juba pikalt peetud, seega ikka edasi uuema kere peale. Selle olemasoleva sigari eest
saad juba osajagu c4 raha, kuigi ikkagi ronti pole sul mõtet võtta. Läheb mõttetuks.
Aga kui sul on raha kapipeal olemas, siis on vaja vaid jälgida müügikuulutusi, sest kui praegu õiget asja pole, tuleb oodata millal selline müüki
tuleb.... ... usu, kes kannatab see kaua elab!
|
jah..2.0 16v ei tahaks juba sellepärast et sellel pole seda ilusat r5 häält aga sõidumugavuse poolest on c3 ja c4 suur vahe? ja kuidas vastupidavusega on? olen kunagi sõitnud ka aga see oli nii raibe et igapool olid
lõtkud sees ja jube vanker
Aga jah kiiret ostuga veel ei ole,kuna sigar veel käes ja pole leidnud veel seda Õiget,ning eks kiiruga ostes tuleb pärast alati midagi paremat olen vaadanud saksast ka selliseid isendeid aga seal need masinad veel väga
hinnas..
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 06.05.09 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lumekassmõni tahab tõmmet ja väänet madalatel pööretel ja valib V6 mootori, teine tahab vähemat
minekut ja väiksemat kütusekulu ja valib 2,3 mootori |
Ütleks omalt poolt kommentaariks, et just madala otsa momendi puudumine ongi nende V6 mootorite kõige suurem miinus. Mul on omal kombeks sõita
igasuguste autodega nii, et lasen vaikselt siduri lahti ja alles seejärel panen jala gaasile ja kiirendan (harjunud diislitega ). Seda saab teha suurepäraselt isegi Audi 80Q 1.8S-ga, rääkimata 2L
mootoritest, kuid 2.6 ja 2.8 V6-ga peab sidurijalg selleks ikka väga tundlik olema ja paar sekundit peab ka ootama, enne kui mingi kiirendus tekib.
Õigemini kiirendus tekib alles siis, kui iga normaalne inimene juba järgmise käigu sisse tahaks panna. Sellepärast olengi seisukohal, et AUdi V6-d on
väga head maanteesõidu autodeks, kuid linnas on üsna ebamugav, maastikul täiesti lootusetu, kui just automaatkast ei ole. V6 kütusekulu on igati
normaalne (kui ikka auto korras), kuluvahe väiksematega vaid mõni liiter. Näiteks linnakulu on võimalik ökosõidustiiliga sõita tunduvalt madalamaks
kui on tehasenormid. Igaks juhuks mainin veel ära, et ära vaata kunagi autode puhul seda, kas on 66kW või 98kW või 128kW, kuna need on auto max
võimsused sellistes pööretevahemikes, mida Sa nagunii kunagi ei kasuta, ehk siis normaalse sõidustiili juures on mootori reaalne võimsus oluliselt
väiksem. Mugav on sõita sellise mootoriga, millel juba võimalikult madalatel pööretel on jõudu palju, kuid see lõppvõimsus ei oma erilist tähtsust
(heaks näiteks on diislid, millel kW poole vähem kui bensukal, kuid möödasõidud on bensuka kõrval vaid "korraks nuuskamine"). Üks eriti
ebaõnnestunud mootor on minu arvates see uuem 2-liitrine, mida kasutati viimastel B4-del ja B5-tel, lisaks ka Golfidel - see sobib kräunutamiseks
kusagil kiirteedel, kuid linnaliikluses on vana 1.8 kah tunduvalt nobedam, põhjuseks just jõu- ning momendigraafiku kuju, kuigi lõppvõimsust vaadates
eeldavad enamus, et võimsam peaks olema parem. Quattro puhul, millel on raskem kõiki rattaid ringi tõmmata, on see madala otsa moment eriti oluline.
Ma ise vaataks 25K eelarve juures 8- ja 10-klapiliste mootoritega sigareid ja ka B3/B4-sid, tegelikult ka 2.3L mootoriga C4. Need on tõsiselt odavad
pidada vaatamata neliveole ja ka praktilised. Või kui hing ikka V6 ihkab, siis kindlasti 2.8 (mitte 2.6), aga katsu proovisõidul kiirenduse nautimise
asemel panna tähele ka reaalset sõidumugavust, igal juhul rohkem ma omale V6-Audit osta ei plaani (Chippimisega peaks olema need puudused tegelikult
kõrvaldatavad). Hetkel kasutan paralleelselt 2L tehase poolt tuunitud tillukest Quattrot ja 2.2L Subarut, praktilistest seisukohtadest lähtudes
(varuosade hinnad vs nende kestvus), soovitaks hoopis viimast...
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 06.05.09 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Tsitaat: | Algselt postitas: Lumekassmõni tahab tõmmet ja väänet madalatel pööretel ja valib V6 mootori, teine tahab vähemat
minekut ja väiksemat kütusekulu ja valib 2,3 mootori |
Ütleks omalt poolt kommentaariks, et just madala otsa momendi puudumine ongi nende V6 mootorite kõige suurem miinus. Mul on omal kombeks sõita
igasuguste autodega nii, et lasen vaikselt siduri lahti ja alles seejärel panen jala gaasile ja kiirendan (harjunud diislitega ). Seda saab teha suurepäraselt isegi Audi 80Q 1.8S-ga, rääkimata 2L
mootoritest, kuid 2.6 ja 2.8 V6-ga peab sidurijalg selleks ikka väga tundlik olema ja paar sekundit peab ka ootama, enne kui mingi kiirendus tekib.
Õigemini kiirendus tekib alles siis, kui iga normaalne inimene juba järgmise käigu sisse tahaks panna. Sellepärast olengi seisukohal, et AUdi V6-d on
väga head maanteesõidu autodeks, kuid linnas on üsna ebamugav, maastikul täiesti lootusetu, kui just automaatkast ei ole. V6 kütusekulu on igati
normaalne (kui ikka auto korras), kuluvahe väiksematega vaid mõni liiter. Näiteks linnakulu on võimalik ökosõidustiiliga sõita tunduvalt madalamaks
kui on tehasenormid. Igaks juhuks mainin veel ära, et ära vaata kunagi autode puhul seda, kas on 66kW või 98kW või 128kW, kuna need on auto max
võimsused sellistes pööretevahemikes, mida Sa nagunii kunagi ei kasuta, ehk siis normaalse sõidustiili juures on mootori reaalne võimsus oluliselt
väiksem. Mugav on sõita sellise mootoriga, millel juba võimalikult madalatel pööretel on jõudu palju, kuid see lõppvõimsus ei oma erilist tähtsust
(heaks näiteks on diislid, millel kW poole vähem kui bensukal, kuid möödasõidud on bensuka kõrval vaid "korraks nuuskamine"). Üks eriti
ebaõnnestunud mootor on minu arvates see uuem 2-liitrine, mida kasutati viimastel B4-del ja B5-tel, lisaks ka Golfidel - see sobib kräunutamiseks
kusagil kiirteedel, kuid linnaliikluses on vana 1.8 kah tunduvalt nobedam, põhjuseks just jõu- ning momendigraafiku kuju, kuigi lõppvõimsust vaadates
eeldavad enamus, et võimsam peaks olema parem. Quattro puhul, millel on raskem kõiki rattaid ringi tõmmata, on see madala otsa moment eriti oluline.
Ma ise vaataks 25K eelarve juures 8- ja 10-klapiliste mootoritega sigareid ja ka B3/B4-sid, tegelikult ka 2.3L mootoriga C4. Need on tõsiselt odavad
pidada vaatamata neliveole ja ka praktilised. Või kui hing ikka V6 ihkab, siis kindlasti 2.8 (mitte 2.6), aga katsu proovisõidul kiirenduse nautimise
asemel panna tähele ka reaalset sõidumugavust, igal juhul rohkem ma omale V6-Audit osta ei plaani (Chippimisega peaks olema need puudused tegelikult
kõrvaldatavad). Hetkel kasutan paralleelselt 2L tehase poolt tuunitud tillukest Quattrot ja 2.2L Subarut, praktilistest seisukohtadest lähtudes
(varuosade hinnad vs nende kestvus), soovitaks hoopis viimast... |
Hing ihkab tegelikult ikkagi 2.3 10v või fööniga quattro sigarit
...just sellepärast et odavam pidada ja 2.3motoga kogemused ja minujaoks piisab sellest jõudlusest täiesti
Tänud info eest! 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|