Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
audi quattro ost ~25k
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] [quote][i]Algselt postitas: Lumekass[/i]mõni tahab tõmmet ja väänet madalatel pööretel ja valib V6 mootori, teine tahab vähemat minekut ja väiksemat kütusekulu ja valib 2,3 mootori[/quote] Ütleks omalt poolt kommentaariks, et just madala otsa momendi puudumine ongi nende V6 mootorite kõige suurem miinus. Mul on omal kombeks sõita igasuguste autodega nii, et lasen vaikselt siduri lahti ja alles seejärel panen jala gaasile ja kiirendan (harjunud diislitega:D). Seda saab teha suurepäraselt isegi Audi 80Q 1.8S-ga, rääkimata 2L mootoritest, kuid 2.6 ja 2.8 V6-ga peab sidurijalg selleks ikka väga tundlik olema ja paar sekundit peab ka ootama, enne kui mingi kiirendus tekib. Õigemini kiirendus tekib alles siis, kui iga normaalne inimene juba järgmise käigu sisse tahaks panna. Sellepärast olengi seisukohal, et AUdi V6-d on väga head maanteesõidu autodeks, kuid linnas on üsna ebamugav, maastikul täiesti lootusetu, kui just automaatkast ei ole. V6 kütusekulu on igati normaalne (kui ikka auto korras), kuluvahe väiksematega vaid mõni liiter. Näiteks linnakulu on võimalik ökosõidustiiliga sõita tunduvalt madalamaks kui on tehasenormid. Igaks juhuks mainin veel ära, et ära vaata kunagi autode puhul seda, kas on 66kW või 98kW või 128kW, kuna need on auto max võimsused sellistes pööretevahemikes, mida Sa nagunii kunagi ei kasuta, ehk siis normaalse sõidustiili juures on mootori reaalne võimsus oluliselt väiksem. Mugav on sõita sellise mootoriga, millel juba võimalikult madalatel pööretel on jõudu palju, kuid see lõppvõimsus ei oma erilist tähtsust (heaks näiteks on diislid, millel kW poole vähem kui bensukal, kuid möödasõidud on bensuka kõrval vaid "korraks nuuskamine"). Üks eriti ebaõnnestunud mootor on minu arvates see uuem 2-liitrine, mida kasutati viimastel B4-del ja B5-tel, lisaks ka Golfidel - see sobib kräunutamiseks kusagil kiirteedel, kuid linnaliikluses on vana 1.8 kah tunduvalt nobedam, põhjuseks just jõu- ning momendigraafiku kuju, kuigi lõppvõimsust vaadates eeldavad enamus, et võimsam peaks olema parem. Quattro puhul, millel on raskem kõiki rattaid ringi tõmmata, on see madala otsa moment eriti oluline. Ma ise vaataks 25K eelarve juures 8- ja 10-klapiliste mootoritega sigareid ja ka B3/B4-sid, tegelikult ka 2.3L mootoriga C4. Need on tõsiselt odavad pidada vaatamata neliveole ja ka praktilised. Või kui hing ikka V6 ihkab, siis kindlasti 2.8 (mitte 2.6), aga katsu proovisõidul kiirenduse nautimise asemel panna tähele ka reaalset sõidumugavust, igal juhul rohkem ma omale V6-Audit osta ei plaani (Chippimisega peaks olema need puudused tegelikult kõrvaldatavad). Hetkel kasutan paralleelselt 2L tehase poolt tuunitud tillukest Quattrot ja 2.2L Subarut, praktilistest seisukohtadest lähtudes (varuosade hinnad vs nende kestvus), soovitaks hoopis viimast... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
audi quattro ost ~25k
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.0%
- SQL:
76.0%
]