Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
audi-äss

 postitati 26.09.09 19:04
OT
Äkki ei jahuks enam ostuabi teema all seda? Vaid teeks "huviliste autod" alla uue teema oma auto kohta, või mõni admin võiks teemat natukene korrigeerida ja õigesse koht panna.
votnii

 postitati 26.09.09 18:29
TÜV tegin ära.

Auto on korras.

Ainult taga vasakpoolne amort vajab vahetamist.

Samuti sai selgeks, et kerel parandustöid pole tehtud (põhja alt vaatasin). Igatahes korralikku pauku pole saanud.

Lõhn on ära kadunud, sõidab hästi.

TÜV ühtegi viga rattalaagri või silla kohta ei leidnud. Vahetasin õõtshoovad ära.


Arvasin, et aku on täiesti läbi ja seda ei saa kasutada.



H
jõuvanker

 postitati 26.09.09 14:24
Tsitaat:
Algselt postitas: votnii
Auto muidu super.
Lasin teha enne ostu mootori diagnostika.

Vead:

078 919 529L p. temp. andur

078 906 601H sekundaarõhupump (hetkel jällegi töötab)

078 906 265M (Täpselt ei saa aru mis see on) Kas sand või sond. (Igatahes neid pidi mootoris olema 4 tükki ja üks neist on läbi.)

Mootori tuli hakkas tööle peale 3 h sõitu + kiirendusi :) Arvan, et asi on: 1. eelnevalt nimetatud asjades 2. autol on vaja hooldustöid (rihm, filtrid, veepump, õli vahetus jne.)

Lisaks , kui mootor töötab mõnda aega, siis väljas olles tuleb natukene imeliku lõhna. Tundub nagu pisut õli lekiks aga pead ei anna. Ehk on sellest, et mootor pole 3 kuud normaalselt töötanud.

Kui 100 km h sõita uue/sileda tee peal, siis eest paremalt poolt lööb välja väike võbin.

Generaator laadis aku ära.

Mõned rooste kohad + keretööd. (Imelik, et 2001 a. masin juba koobaste juurest natuke roostetab)

Turbo pidi korras olema.

Lasen teha autol ka test ülevaatuse.
Kirjutan...


Mootoritule e. mootorielektroonika märguandelamp, viga on andurites, mitte rihmavahetuses.
Väike kõhin võib olla avarii tagajärg, rattalaager vms.
Mis ime see on, et generaator laadis aku ära? Tavaliselt ei lae?
Midagi ei ole imelikku, kui 2001a Audi roostetab - avarii tagajärjed, tsingikiht maas, värv peale, peabki roostetamna hakkama + halvasti ilmselt värvitud.

Test TÜV peaks tegema ikka ennem autoostu, et peidetud vigasid tuvastada.
votnii

 postitati 26.09.09 11:00
Unustasin öelda, et auto on Quattro.
votnii

 postitati 26.09.09 10:58

MartinCS

 postitati 30.08.09 20:45
1 seisukoht: Kui turbosid pole vahetatud, saad seda teha, arvan et nii 50% tõenäosusega. Sama on ka halvemal juhul käigukastiga. 70k eest on pildi pealt vaadates autot sealt küll ja veel. Fakt on see, et sellise läbisõidu ja longlife välba juures turbod ei pea vastu.Loe seda alarubriiki, saad biturbode kohapealt targemaks. Minuarust on see väga õnnestunud mootor oma dünaamikalt. Aga hoolduse või remondi kohapealt tekib ikka selline hobiauto ülalpidamise tunne vahepeal. Sinna VÕIB vabalt minna teine 70k sisse. See on kõik ainult autot pildilt vaadates ja ühe inimese seisukoht, nagu palutud. Aga kui on 75k raha, siis unusta kohe ära.

Ja kui on üheveoline, siis unusta ka ära, ma ei kujuta ette mismoodi see vääne sealt selle ühe ratta abil maha pannakse.
weidu

 postitati 30.08.09 20:32
Aga mis seisukoht üldiselt sellest antud isendist võtta, kas keegi julgeb soovitada või on mõtetu masin
juks11

 postitati 01.05.09 13:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Esivedu see kindlasti pole, quattro ikka:cool:
Vii klubiline Juks11 juurde audihooldusesse ülevaatusele. See auto tahaks korralikku ülevaatust saada.


Miks arvad, et esivedu pole, selliseid esiveolisi ikka liigub ka meil siin ringi...

Aga jah, sellel ees ja armatuuril Quattro sildid, ju ta ikka Quattro on kuigi ehk keegi on ette sildi pannud ja armatuuril liistud vahetanud kuigi tavaliselt armatuuri liistu ei vahetata.
Jann

 postitati 01.05.09 13:42
Esivedu see kindlasti pole, quattro ikka:cool:
Vii klubiline Juks11 juurde audihooldusesse ülevaatusele. See auto tahaks korralikku ülevaatust saada.
EuroDriver

 postitati 01.05.09 12:48
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/126/auto_php-id=604126-www_auto24_ee.html

Remonti vajav: esiklaas, näidikuteplokk, tagalatern
-Palju prognoositavalt nende osade vahetus läheb?
-Autost üldiselt: läbisõidu, hinna jms. suhe. Kellelgi kogemusi?
-Kindlasti ka kuskile enne ostu ülevaatlusele anda?

Igasugune abi oodatud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]