Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
wookie

 postitati 09.04.09 23:14
Tehaseandmed tehaseandmeteks - tehaseandmetes on näidatud selline kena keskmine kulu, mis ühel keskmisel kodanikul keskmiselt olla võiks. Liiter või poolteist sajale alla selle keskmise sõita ei ole ju tegelikult mitte mingi kunst, eriti, kui liigutakse valdavalt maanteel ühtlase kiirusega ilma tõmblemise ja möödasõitudeta. Kindlasti ei saa aga nõnda saadud kulu lugeda antud masinat iseloomustavaks.

Mis aga 2.5TDI v6'te puutub, siis kui ostuhinnale mõttes võimalik ülakorruse remontimise hind juurde arvata (mis see oligi? ümmarguselt 25 kuni 30 kEEK?), on ju tegemist täitsa vahva mootoriga - mõistlik kompromiss jõu ja ökonoomsuse vahel, vähemalt 132kW puhul. Iseasi muidugi, kas ostetav käru peale remondiraha juurde arvamist veel hinnalt konkurentsivõimeliseks jääb...
1.9 TDI on muidugi oluliselt ökonoomsem aga kahjuks kasutati seda minuteada ainult esiveolistel.
Big

 postitati 08.04.09 08:09
No jah, automees kommentaar oli nagu õige aga see soovitus, mis ta jagas on küll läbimõtlematta.
Kui inimene diisli poole vaatab, siis eeldatavasti soovib ta ökonoomsust, mida 2.4v6 kohta küll õelda ei saa.

Teemaalgatajale nii palju, et olen omanud enda A6 üle aasta, seda siis 1.8T mootoriga ja automaatkastiga ning teinud olen ainult korrapäraseid hoolduseid, saba on andnud 2 lihtsat asja, generaatori rihm(117.- vist) ja summutil üks plekist ühenduskoht(koos tööga 200.-).
Ehk siis tegemist on täiesti vastupidava autoga.(aastas sõidan 30-35t.km)

Esisild on nii ja naa, minu omal näiteks siiani kolinaid ei esine ja kui peakski miskit lagunema seal hakkama, siis 2-3-4 aasta tagant 3-4000.- tuhat küll ulme summa pole, et kogu silladetailid välja vahetada.

Ökonoomsust ja töökindlust taga ajades, soovitan vaadata 1.9 diisli poolele, A6 peal peaks see tarbima 6-8L/100km ning ega minu 1.8T ka janune pole, hetkel Tallinna ja maantee keskmine 10,1l/100km.
Võrdluseks ka see, et 2.5tdi ja 2.4 on mõlemad V6 mootorid - hooldus kallim. Aga näiteks 1.8T ja 1.9tdi on mõlemad väikesed lihtsa ehitusega R4 motod.

Külajutud jäägu külajuttudeks :)
Rosenose

 postitati 07.04.09 12:54
Aitäh!

Otsisin ennist, ega leidnud, aga kui keegi lingi nina alla viskab, siis leiab küll. << oh, seda naisterahva mõistust küll!
Sellest oli tõesti väga suur abi, aitäh Automees6 :)
automees6

 postitati 07.04.09 12:37
Ainuke nõrk koht on jah se mootor. Diisli teemas sellest pikatl juttu ka.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100
Ülejäänud auto on väga hea seega soovitan osta bensiini mootoriga 2,4 näiteks muret kindlasti vähem.
:)
Rosenose

 postitati 07.04.09 12:30
Tere noored!
Olen noor ja roheline autokasutaja - naisterahvas veel pealekauba. Mõtlesin osta endale esimeseks autoks Audi A6, sest tundub kuidagi kõige mõnusam, ilusam ja vastuvõetavam.
Uurisin ostuabi teemat ja muid tehnilisi teemasid, aga küllalt vähe on juttu järgmisest autost:
A6, 2,5 TDI Quattro (sedaan) aasta 2000, automaatkäigukastiga.
Tuttav (kes küll eriline autospets pole) ütles, et tegu on väga-väga viletsa autoga - laguneb poole sõidu pealt juppideks ja vaeseks maksan ma ennast ka tema remondi peale.
Esisild pidi äraütlemata nõrk olema ja miskit mootoril pidi ka viga olema.
Kas siis TÕESTI on tegu mõttetu neljarattalisega või on ta siiski täiesti sõidetav ka naisterahvale?

Ma väga tänan :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]