Rosenose
huviline
Registreerunud 07.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.09 11:30
|
|
|
Diisliga A6
Tere noored!
Olen noor ja roheline autokasutaja - naisterahvas veel pealekauba. Mõtlesin osta endale esimeseks autoks Audi A6, sest tundub kuidagi kõige mõnusam,
ilusam ja vastuvõetavam.
Uurisin ostuabi teemat ja muid tehnilisi teemasid, aga küllalt vähe on juttu järgmisest autost:
A6, 2,5 TDI Quattro (sedaan) aasta 2000, automaatkäigukastiga.
Tuttav (kes küll eriline autospets pole) ütles, et tegu on väga-väga viletsa autoga - laguneb poole sõidu pealt juppideks ja vaeseks maksan ma ennast
ka tema remondi peale.
Esisild pidi äraütlemata nõrk olema ja miskit mootoril pidi ka viga olema.
Kas siis TÕESTI on tegu mõttetu neljarattalisega või on ta siiski täiesti sõidetav ka naisterahvale?
Ma väga tänan 
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 07.04.09 11:37
|
|
|
Ainuke nõrk koht on jah se mootor. Diisli teemas sellest pikatl juttu ka.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100
Ülejäänud auto on väga hea seega soovitan osta bensiini mootoriga 2,4 näiteks muret kindlasti vähem.

|
|
|
Rosenose
huviline
Registreerunud 07.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.09 11:54
|
|
|
Aitäh!
Otsisin ennist, ega leidnud, aga kui keegi lingi nina alla viskab, siis leiab küll. << oh, seda naisterahva mõistust küll!
Sellest oli tõesti väga suur abi, aitäh Automees6 
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 08.04.09 07:09
|
|
|
No jah, automees kommentaar oli nagu õige aga see soovitus, mis ta jagas on küll läbimõtlematta.
Kui inimene diisli poole vaatab, siis eeldatavasti soovib ta ökonoomsust, mida 2.4v6 kohta küll õelda ei saa.
Teemaalgatajale nii palju, et olen omanud enda A6 üle aasta, seda siis 1.8T mootoriga ja automaatkastiga ning teinud olen ainult korrapäraseid
hoolduseid, saba on andnud 2 lihtsat asja, generaatori rihm(117.- vist) ja summutil üks plekist ühenduskoht(koos tööga 200.-).
Ehk siis tegemist on täiesti vastupidava autoga.(aastas sõidan 30-35t.km)
Esisild on nii ja naa, minu omal näiteks siiani kolinaid ei esine ja kui peakski miskit lagunema seal hakkama, siis 2-3-4 aasta tagant 3-4000.- tuhat
küll ulme summa pole, et kogu silladetailid välja vahetada.
Ökonoomsust ja töökindlust taga ajades, soovitan vaadata 1.9 diisli poolele, A6 peal peaks see tarbima 6-8L/100km ning ega minu 1.8T ka janune pole,
hetkel Tallinna ja maantee keskmine 10,1l/100km.
Võrdluseks ka see, et 2.5tdi ja 2.4 on mõlemad V6 mootorid - hooldus kallim. Aga näiteks 1.8T ja 1.9tdi on mõlemad väikesed lihtsa ehitusega R4 motod.
Külajutud jäägu külajuttudeks 
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 09.04.09 22:14
|
|
|
Tehaseandmed tehaseandmeteks - tehaseandmetes on näidatud selline kena keskmine kulu, mis ühel keskmisel kodanikul keskmiselt olla võiks. Liiter või
poolteist sajale alla selle keskmise sõita ei ole ju tegelikult mitte mingi kunst, eriti, kui liigutakse valdavalt maanteel ühtlase kiirusega ilma
tõmblemise ja möödasõitudeta. Kindlasti ei saa aga nõnda saadud kulu lugeda antud masinat iseloomustavaks.
Mis aga 2.5TDI v6'te puutub, siis kui ostuhinnale mõttes võimalik ülakorruse remontimise hind juurde arvata (mis see oligi? ümmarguselt 25 kuni 30
kEEK?), on ju tegemist täitsa vahva mootoriga - mõistlik kompromiss jõu ja ökonoomsuse vahel, vähemalt 132kW puhul. Iseasi muidugi, kas ostetav käru
peale remondiraha juurde arvamist veel hinnalt konkurentsivõimeliseks jääb...
1.9 TDI on muidugi oluliselt ökonoomsem aga kahjuks kasutati seda minuteada ainult esiveolistel.
|
|
|
|