Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Imres

 postitati 23.01.09 22:04
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Piltidelt pole eriti näha, aga 132kw puhul on mu teada 1,8 järel olev "T" punane.
[/size]


Punane T täht peaks olema audidel mis on toodetud 2000
lõpp ja 2001
B5 kere
Audi Avant

 postitati 23.01.09 15:55
Tänud veelkord vastuste eest.
lunatic

 postitati 22.01.09 20:10
Jah, viimastel B5 A4'del on see 132kw mootor täitsa olemas. Käisin u aasta tagasi ühte sellist Tartus vaatamas, aga toona jäi mulle 103k kalliks. Seal räägiti, et peal on A6 mootor :D
Piltidelt pole eriti näha, aga 132kw puhul on mu teada 1,8 järel olev "T" punane. (edit: vähemalt 1999 A6 puhul on punane)
Audi "TT mootoril" oleks siis jumet, kui oleks juba kahe intercooleriga 165kw vahele pistetud.
Aga mu autol pole üldse taga märke ja on passis 141kw :P
Black

 postitati 22.01.09 15:37
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Okei, väga hea, elava entsüklopeedia mehed!!! Äkki oskate siis ka öelda, mis mootor on 1.8 20V AFY (85 kw) ja kus või mis põhjustel seda sama ajajärgu A4'l kasutati !?

PS. Ise vastust ei tea!

Põhjuseks on puhtalt odavamasse kindlustus- ja maksuklassi mahtumine.
Lauri_T

 postitati 22.01.09 15:02
Jah, see on täiesti "tavaline" A4-ja mootor. Mootori kood AJL.
Antud isendi läbisõit on muidugi suht utoopia, kuid ega iial tea :)
andero

 postitati 22.01.09 15:01
Minul on A6 Avant Quattro millel on 1,8 T (132 kw) mootor. Mootori tähis AJL.
Ja auto on iseenest müügis.
Audi Avant

 postitati 22.01.09 14:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri_T
Kergendan natuke su jalavaeva. Antud auto esmaseks registreerimiseks on november 1998 ja toodetud on ta Itaaliasse. Seega kahjuks Revalis ajalugu puudub.


Selge, tänud vastuse eest. Kas seda on näha, et selline mootor on peale pantud tehases?
Lauri_T

 postitati 22.01.09 14:36
Kergendan natuke su jalavaeva. Antud auto esmaseks registreerimiseks on november 1998 ja toodetud on ta Itaaliasse. Seega kahjuks Revalis ajalugu puudub.
jaakk

 postitati 22.01.09 13:51
Kahjuks on oilshop.ro maha võtnud oma decoderi, muidu oli seal väga hea vaadata, millisena välja tuli masin tehasest.
pprz

 postitati 22.01.09 13:50
Mind huvitab, kes see andekas inimene oli, kes TT ristiasetusega mootori A4-le "tehases" aretas, kui sellele mudelile oli täiesti vabalt pikiasetusega 132kW mootor saadaval? Minu mõte on see, et vahel on täiesti tavaline A4-le mõeldud 132kW mootor.

A4 B5/Passat 1,8T = pikiasetus + torsen
A3/S3/TT/G4/Bora/Beetle/Leon/Octavia 1,8T = ristiasetus + haldex
Tõsi, Octavia polnud nelikveolisena saadaval ning nelikveolised G4 olid vaid 1,8 n/a, 2,3 V5, 2,8 VR6, R32 ja Beetle RS 3,2. Aga see pole hetkel point.


Veidi alla scrollides leiab mootoritähistega tabeli. Väljalaskeaastad võivad olla natuke nihkes, kuna tegemist on sh USA turu autodega.
jõuvanker

 postitati 22.01.09 13:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Audi Avant
Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Küsi Vin koodi või mootori tähist, siis saad teada kas on ka jutul tõepõhi all.
Kui on AEB mootor, siis on ikka tavaline 110kw, mida heal juhul kiibitud.
Veidi nukker on see muidugi, et 99 aasta tuli juba ka facelift masinaid, kuid siin pole sellest haisugi.


Mul nüüd VIN kood olemas, kuid kust ma seda kontrollida saaks?


Sellesse firmasse pead minema ja töödevastuvõtu laua tagant pärima ajaloo väljavõtet.
Audi Avant

 postitati 22.01.09 13:26
Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Küsi Vin koodi või mootori tähist, siis saad teada kas on ka jutul tõepõhi all.
Kui on AEB mootor, siis on ikka tavaline 110kw, mida heal juhul kiibitud.
Veidi nukker on see muidugi, et 99 aasta tuli juba ka facelift masinaid, kuid siin pole sellest haisugi.


Mul nüüd VIN kood olemas, kuid kust ma seda kontrollida saaks?
rocket

 postitati 22.01.09 10:18
Teemasse ka, samasse hinnaklassi, kuid uuem mudeliaasta:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/395/auto_php-id=469395-www_auto24_ee.html

Kui vaatamas käisin, tundus igati sile pill, täisvarustuses, mõnus pehme nahksisu istmesoojendustega, puudub igasugune (k.a. Läti) tuuning, esmapilgul Leedu meetoditel ravitud avariilisust ei tuvastanud, hooldatud, rihmad kord vahetatud, ei töötanud ainult tagumine kojamees. Oleks ostmas, kui sarnane auto hoovis poleks!
Dan

 postitati 22.01.09 09:54
Selliseid ilmselt nii vähe tellitud/ostetud, et neid väga liikvel pole. Aga iseenesest peaks eksisteerima jah A4 B5 kerel 08/1997 - 12/1998 ja A6 C5 kerel 05/1997 - 05/2000.
rocket

 postitati 22.01.09 09:34
Lihtsalt pole kunagi sellist Eestis veel näinud/kohanud !!!
See smurf esineb kirjade järgi vist isegi A6 (C5) peal ...
Ma kujutan ette, et kui keegi tahaks sellist osta ja tuleks foorumist nõu küsima, siis saaks S'cars meeste käest käigu pealt "sisse" :D
Aga näe õnneks, keegi ei pakugi selliseid müüa !
tarmo

 postitati 22.01.09 09:32
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Okei, väga hea, elava entsüklopeedia mehed!!! Äkki oskate siis ka öelda, mis mootor on 1.8 20V AFY (85 kw) ja kus või mis põhjustel seda sama ajajärgu A4'l kasutati !?

PS. Ise vastust ei tea!


20 klapine vabalthingav R4 mootor. Kasutati A4-del samamoodi nagu 80-l kasutati NG mootorit. Lihtsalt üks võimalik pakutud mootor. Või mida sa nüüd täpsemalt teada tahtsidki?
rocket

 postitati 22.01.09 09:29
Okei, väga hea, elava entsüklopeedia mehed!!! Äkki oskate siis ka öelda, mis mootor on 1.8 20V AFY (85 kw) ja kus või mis põhjustel seda sama ajajärgu A4'l kasutati !?

PS. Ise vastust ei tea!
Dan

 postitati 22.01.09 09:22
Audi A4 B5 kerel on täiesti olemas 1,8 liitrine turbomootor mis arendab 132kw tähisega AJL.
Veel mainiks selle ära, et minu andmetel on olemas ka autosid millel passis 1999a ja ka keretähis kinnitab seda kuid auto veel niiõelda "faceliftimata".
juks11

 postitati 22.01.09 08:27
Osad 1,8T mootorid tulidki tehasest 132kw'stena välja, täiesti tavaline 1,8T mootor, lihtsalt väha rohkem jõudu.

Mul sõbral A6 selle mootoriga.
Audi Avant

 postitati 22.01.09 08:22
Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Küsi Vin koodi või mootori tähist, siis saad teada kas on ka jutul tõepõhi all.
Kui on AEB mootor, siis on ikka tavaline 110kw, mida heal juhul kiibitud.
Veidi nukker on see muidugi, et 99 aasta tuli juba ka facelift masinaid, kuid siin pole sellest haisugi.


Tänud, saatsin juba Vin koodi küsimuse talle teele.
Aasta kohta sain teada, et tegelt pidi passis olema -98/11.
jaakk

 postitati 22.01.09 08:10
Küsi Vin koodi või mootori tähist, siis saad teada kas on ka jutul tõepõhi all.
Kui on AEB mootor, siis on ikka tavaline 110kw, mida heal juhul kiibitud.
Veidi nukker on see muidugi, et 99 aasta tuli juba ka facelift masinaid, kuid siin pole sellest haisugi.
Audi Avant

 postitati 22.01.09 07:56
Auto24

Kas keegi teab midagi antud isendist?
Väidetavalt on juba tehases peale pantud Audi TT mootor.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.3% - SQL: 72.7%]