Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
undu

 postitati 13.08.08 15:49
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100
selleś teemas 2,5TDI mootoritest juttu hullumiseni.
Kuna otsitav auto toodetud 2000, siis sellel peal veel ilmselt nn probleemse ülakorrusega mootor. Chippimine kestvusele kaasa kindlasti ei aita.
Mootor lase kindlasti asja tundvas asutuses kontrollida.
Raasu

 postitati 13.08.08 09:54
istmed vist ei käinud alla.. minuarust oli pagasnikus ikka plekk ees.
auto olevat prantsusmaalt toodud, tahetud norrasse viia aga kuna seal arvele võtmisel olid liiga kõrged tollimaksud vms toodi eestisse ja natuke aega sõitis siin..

Aga kuidas selle mootoriga on.. mida ma peaksin selle juures kindlasti vaatama? ja kui ongi chippitud, kas see on väga paha? mootorile ja kütuse kulule näiteks?


Kus oleks kõige parem teostada ostueelset kontrolli? ja alju see maksma võiks minna? otsisin audi esinduse kodulehelt sarnast teenust kuid ei midagi ..

Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Kas sellel tagaistmed käisid alla?
Muidu,arvatavasti on imelikud lõikejäljed suusaluugi juures seepärast, et seda lisa polnud tellitud, koht asjad olemas ja asi see auk sinna taha plekki lõigata.

138kw tuleb tõonäoliselt chippimisest, Saksas(vast ka mujal Euroopas) kantakse need lisa kw kenasti passi ära ka.

Samas sisu tundub igati pro ja kui tehniliselt on asi korras, siis pole paha peaaegu 2000a 2.5TDI Tiptronic 94k eest.

Muidugi alati tahaks, et kõik asjad oleks kenasti korras ja toimiks, samas peab endale siiski meelde tuletama, et tegu ei ole enam uue autoga ning mõned pisivead on paraku loomulikud.

raunz

 postitati 12.08.08 17:25
Kas sellel tagaistmed käisid alla?
Muidu,arvatavasti on imelikud lõikejäljed suusaluugi juures seepärast, et seda lisa polnud tellitud, koht asjad olemas ja asi see auk sinna taha plekki lõigata.

138kw tuleb tõonäoliselt chippimisest, Saksas(vast ka mujal Euroopas) kantakse need lisa kw kenasti passi ära ka.

Samas sisu tundub igati pro ja kui tehniliselt on asi korras, siis pole paha peaaegu 2000a 2.5TDI Tiptronic 94k eest.

Muidugi alati tahaks, et kõik asjad oleks kenasti korras ja toimiks, samas peab endale siiski meelde tuletama, et tegu ei ole enam uue autoga ning mõned pisivead on paraku loomulikud.
Raasu

 postitati 12.08.08 16:08
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/588/auto_php-id=527588-www_auto24_ee.html

On veel keegi peale minu seda autot vaatamas käinud? ise pole asjatundja sellepärast küsin, et ehk mõni targem mees käinud ja teab rääkida selle auto kohta.

Ise panin tähele et autol esinevad pisivead, nimelt salongis on mõned asjad nagu katki, rool üsangi kulunud, pangasnikust on kõlarid sõnaotseses mõttes välja lõhutud ja seal kus suusakott olema peaks on ka imelikud lõike jäljed ja autol mitmeid sügavaid kriimustusi, alumine esivõre nägi väga kahtlane välja.
Muidu auto tundub igati ilus ja korralik.

Imelik on aga see et autol passis 138 KW. Kuid sellist mootorit pole minuaust tehtud.

Äki keegi teab midagi mida ma kindlasti enne selle auto ostu teadma?

Ette tänades.
Rasmus.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 18.9% - SQL: 81.1%]