Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tnx

 postitati 07.08.08 17:18
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Üks soovitus, kui a8 peaksidki ostma siis ära neljase kastiga osta, kindlasti viiene - pärast ei kahetse.

Ja osta ikka selline millel kõik rattad veavad:DTooli võiks ka nahk katta:cool:
kps

 postitati 07.08.08 17:15
Üks soovitus, kui a8 peaksidki ostma siis ära neljase kastiga osta, kindlasti viiene - pärast ei kahetse.
tnx

 postitati 07.08.08 17:11
Tsitaat:
Algselt postitas: vitsa158
velgede p2rast kull ei osta 2kki keegi oskaks pakkuda monda paremet varjanti

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?a=100&aj=&bn=3&b=0&c=a8&a=100&j=0&f1=1998&f2=&g1=&am p;g2=&k1=&k2=&h=0&i=0&p=0&ab=0&ac=0&ad=0&ae=2&af=50&ag=0&ag=1&al=1&ar=1&otsi=otsi
Võta millist tahad;)
kps

 postitati 07.08.08 15:15
Audi on ennegi hübriide tootnud ülemineku perioodidest, mis selles faceliftis ikka imestada. Kasti remo 15-20k, aga enne peab veenduma, et selletüübi kastile üldse juppe leidub tegijatel. Kui asi oleks korras, siis mõtleks 90k eest selle peale, hetke hinnaklassis kindlasti ei tasu.
Kui ainuüksi d2 kere mugavus on eesmärgiks, siis saan veel kuidagi sellest vaatest aru, kui mugavust ei osteta saaks palju kobedama c5 kere a6'e selles hinnaklassis. Ja neid kilomeetreid pole mõtet üldse vaadata kui isegi 2,8 mootori "väände" juures on suutnud kast pilli kotti panna. Ma eeldaks sellise koosluse puhul kasti elueaks ~300-400tkm kanti ilma probleemideta, kui arvestada seda lollakat seika, et kastis õli ei vahetata ja öeldakse et on "lifetime". Kui õlisi kastis sel isendil vahetataks siis oleks see kooslus vist igiliikur ja pigem annab mootor enne saba kui kast.
rin

 postitati 07.08.08 12:30
Eelnevale lisaks ka see, et antud auto on 1998 a mudel kuid facelift keredetailidega. Salongis on asi n-ö paigas. Teadupärast siis värskendatud mudelit hakati tootma 1999. a. Millisel põhjusel auto endale uued keredetailid sai, jääb selgusetuks.
vitsa158

 postitati 07.08.08 09:01
velgede p2rast kull ei osta 2kki keegi oskaks pakkuda monda paremet varjanti
JanariA4

 postitati 07.08.08 08:33
Mida siin arvata. Vale mootor, vale kast, vale vedu.
+ kehv lisavarustus.
Kasti rikkest kõnniskin kohe kauge kaarega mööda:D

Edit: Vaatasin nii huvipärast ringi,et kas oleks ka mõistlikumat varianti valida ,kui see. On küll! On ka 2.8 quattro, parema varustusega jne..
Või ostad sa auto velgede pärast?:P
rocket

 postitati 07.08.08 07:41
See käigukastiviga pidi küll suhteliselt varases nooruses tekkima, et läbisõit kokkuvõttes nii väikseks jäi ;-)
vitsa158

 postitati 07.08.08 07:31
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=522603

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 19.0% - SQL: 81.0%]