Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 28.04.08 06:39 |
Palju õnne! Hea valik
|
badog
|
postitati 28.04.08 06:31 |
tere
a4 sai maha müüdud ja peale mitme auto proovimist ja vaatamas käimist otsustasin S6 kasuks... hetkel olen ülimalt rahul...
tänud igasuguse info eest!
|
spcvnd
|
postitati 03.01.08 23:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Aimar
tere. oman a6 2002a 3.0 quattro manuali. olen sellega sõitnud umbes 8 kuud ja ühtegi halba sõna ei ütle mootori kohta ainuke asi mis audidel ikka on
need süütepoolid |
mis nende süütepoolidega siis on? reeglina saab vist siis otsa kui ei viitsi küünlaid vahetada? oskad äkki selle süütepooli hinna öelda?
leidsin mingi seonduva teema veel:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41669
|
raigo
|
postitati 28.10.07 11:37 |
www.e-kindlustus.ee
Seal on Kasko jaoks kalkulaator olemas, saad enam-vähem teada, mis aastamakse tuleb.
2002.a S6 250 KW ja 340 kilose müügihinna juures, ütles kalkulaator mulle aastamaksuks 33000
|
kps
|
postitati 28.10.07 07:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Arvan,et aastamakse on 16-18K ringis,kui auto on S6 ja 99a. |
Arvamusi pole mõtet postitada. Küsige mõnelt kindlustuse infoliinilt täpsemalt üle enne kui postitama hakkate.
|
Jann
|
postitati 28.10.07 06:59 |
Arvan,et aastamakse on 16-18K ringis,kui auto on S6 ja 99a.
|
badog
|
postitati 26.10.07 17:58 |
nii... olen nüüd vaadanud neid S6´si ja välimuselt on nad sigakenad aga ikkagi väikesed küsimused veel ülalpidamisest, no auto võib võtta 100 kuni 100
000 krooni aga kas a6 ja s6 juppide hinnavahed on suured... ntx silla detailid jne...
see tehase autoaia s6 on kena küll ja kui tundus korras olevat, siis 1 hea võimalus, mu sugulasel seal hea tuttav ka, aga ise olen üle lahe tööl ja
enda auto eestis... müüki saan ta alles mingi 2 nädala pärast panna ja kes krt teab millal ta ära ostetakse, mingi imeodava hinnaga ka ära ei anna,
kuna auto korras ja raha sinna ka natuke maetud... ühesõnaga mul ostuga väga kiiret pole... pisipere ka alles aasta algul tulekul... aga selline
informatsioon on väga, isegi väga hea kui keegi on mingit autot proovimas käinud või teab mõne auto kohta infi... iga kasutatud auto ost on mingil
määral põrsas kotis ostmine...
selline küsimus ka weel, et palju võib olla 2000 aasta s6 aastane kasko... ümaralt
igasugune inf igaljuhul oodatud...
tänud kõigile kes on aega leidnud vastata
|
Jann
|
postitati 25.10.07 15:13 |
Maku poolt väljatoodud autodest käisin seda Tehase auto S6 vaatamas,proovimas.Üldiselt polnud viga,mõned kriimud-pisivead.Suurelt kiiruselt pidurdades
vibras veits paremat esiratast ,kuid korduvalt tugevalt pidurdades läks hulka paremaks.Eks seisnud ka mingi aeg ju.
Ajalugu ka olemas.Sisu oli ilus,topelt küljeklaasid jne.S on ikka S.Hinda kruviti ka tublisti alla ning talverattad sai kaasa orig. S velgedel.Olekski
ära ostnud,kuid sattusin ühe teise auto peale,mis paremini sobis.Selle klassi autode valik Eestis ikka suht väike paraku.S ei olnud eesmärk,muidu
oleks selle võtnud
|
puna
|
postitati 23.10.07 21:51 |
Manuaalid ka nõrgad 4,2l sel.
Kasko hindades suurt vahet pole kui 4,2L A6 või S6
|
Põder
|
postitati 23.10.07 16:41 |
Tasuks kaaluda ka S6 ja A6 kasko hindasid, seal peaks ka päris suur vahe sees olema.
|
kps
|
postitati 21.10.07 17:20 |
Tsitaat: | Algselt postitas: badog
nu olen mõelnud, et kui 4.2, siis peax ikka automaat olema, manuaal neil nigunii haruldane... aga on see siis tõsi, et automaadid ei taha vastu pidada
sellise mootori taga ja kumb kast neile üldse parem kas tip või multi...
|
Multi on uuematel ja esiveolised, quattro on ikka tip. Tiptronic kaste ka remonditakse, nii et kui lendab siis pole hullu, enamus juhtudel tehakse
korda. Kui manual lendab siis on juba raskem teema. Kartuses kasti "nõrkuse" tõttu 4,2 ostmata jätta on patt omaette
|
badog
|
postitati 21.10.07 17:02 |
nu olen mõelnud, et kui 4.2, siis peax ikka automaat olema, manuaal neil nigunii haruldane... aga on see siis tõsi, et automaadid ei taha vastu pidada
sellise mootori taga ja kumb kast neile üldse parem kas tip või multi...
nu s6 pole hetkel raudne ei, aga kas S ja A juppide hinnavahed on suured või enam vähem sama...
aga tnx ja igasugune info ja soovitused oodatud
|
ICE
|
postitati 21.10.07 10:32 |
Makuga nõus, ise tõmbaks selle 1.8T ka sealt maha suure kere puhul. Ess on kindlasti option.
|
Maku
|
postitati 21.10.07 09:31 |
Isiklikult minu jaoks eksisteerib A6 C5 kerel ainult 3 mootorit - 1.9tdi, 1.8t ja 4.2 V8. Aja jooksul on need mootorid ennast enim tõestanud.
Ülejäänutega on rohkem probleeme, kui asi väärt on. Milline on lihtsalt nõrga kvaliteediga, milline võtab oma oleku ja mineku kohta mõttetult palju
kütust jne. Isiklikest kogemustest võin öelda, et V8 mootorit ei tasu karta. Pead ilusti hooldusvälpadest kinni ja sa sõidad muretult.
Lugedes sinu seisukohti, siis ma ei tõmbaks nimekirjast ka S6 maha. Mine proovi neid ja otsusta siis. A24-s on mitu sinu hinnaklassi mahtuvat S6-e.
Kindlasti ära osta esimest autot, proovi ikka mitut. Pane plussid ja miinused kõrvuti ning otsusta.
A24 pakkumised:
1. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/696/auto_php-id=412696-www_auto24_ee.html
2. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/192/auto_php-id=376192-www_auto24_ee.html
3. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/021/auto_php-id=420021-www_auto24_ee.html
Audi A6 Avant 4.2 V8 quattro
ALGEMEEN
carrosserie 4-deurs, sedan
transmissie 5 v, seq. autom.
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie april 1999
einde juni 2001
MOTOR
aantal cilinders 8
kleppen per cilinder 5
cilinderinhoud 4172 cm3
boring x slag 84,5 x 93,0 mm
compressieverh. 11,0:1
max. vermogen 220 kW (300 pk)
6200tpm
max. koppel 400 Nm
3000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,83 m
breedte 1,85 m
hoogte 1,48 m
wielbasis 2,76 m
spoorbreedte voor 1,58 m
spoorbreedte achter 1,59 m
massa leeg 1790 kg
max. toelaatbare massa 2355 kg
laadvermogen 565 kg
aanhanger geremd 2100 kg
aanhanger ongeremd 750 kg
kogeldruk 85 kg
dakbelasting 100 kg
inh. bagageruimte 455-1590 l
inh. brandstoftank 82 l
PRESTATIES
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,1 s
verbruik binnen beb. kom 19,1 l/100km
verbruik buiten beb. kom 9,6 l/100km
verbruik gecombineerd 13,1 l/100km
CO2 uitstoot 314 g/km
Audi S6 Avant quattro
ALGEMEEN
carrosserie 5-deurs, stationwagon
transmissie 6 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie november 1999
einde juni 2001
MOTOR
aantal cilinders 8, in lijn
kleppen per cilinder 5
cilinderinhoud 4172 cm3
boring x slag 84,5 x 93,0 mm
compressieverh. 11,0:1
max. vermogen 250 kW (340 pk)
7000tpm
max. koppel 420 Nm
3400tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,83 m
breedte 1,85 m
hoogte 1,46 m
wielbasis 2,76 m
spoorbreedte voor 1,58 m
spoorbreedte achter 1,59 m
massa leeg 1765 kg
max. toelaatbare massa 2330 kg
laadvermogen 565 kg
aanhanger geremd 2100 kg
aanhanger ongeremd 750 kg
kogeldruk 85 kg
dakbelasting 100 kg
inh. bagageruimte 455-1590 l
inh. brandstoftank 82 l
PRESTATIES
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,8 s
verbruik binnen beb. kom 21,1 l/100km
verbruik buiten beb. kom 10,3 l/100km
verbruik gecombineerd 14,2 l/100km
CO2 uitstoot 341 g/km
|
kps
|
postitati 21.10.07 07:39 |
Otsusta pigem reaalsete pakutavate isendite seisukorra järgi. Sellises hinnaklassis isendite puhul pole karta, et kui sina ei osta, siis järgmise
paari tunni jooksul keegi ära ostab Nõrgema mootori puhul on suurem lootus,
et automaatkast/veoosa on paremas korras. v8'ga on see probleem, et võib meeldima hakata ja siis on lahjema asja peale tagasiminek hiljem paras
teema. Mootori hooldus on v6'l tiba odavam rohkem pole küll suurt vahet.
|
ICE
|
postitati 21.10.07 07:16 |
Endal on 2,8 automaat, seega päris kaasa ei räägi aga niipalju olen kuulnud, et 3.0 mootor ei pidanud suurt erinema sellest 2.8'st ehk müra on rohkem
kui minekut. Jutt siis automaatkastiga autodest. Audil on ju automaadi ja manuaali kiirenduse vahe tohutu (2.8 puhul 2 sekundit). Vaatasin just 3.0
andmeid ning seal on kiirenduse vahe üle sekundi. Kuid manuaal 3.0 on sama nobe, kui 2.8 manuaal andmete järgi. Seega suht pointless see 3 liitrine,
eriti kui veel jalg raske ka on...
|
Aimar
|
postitati 20.10.07 21:05 |
tere. oman a6 2002a 3.0 quattro manuali. olen sellega sõitnud umbes 8 kuud ja ühtegi halba sõna ei ütle mootori kohta ainuke asi mis audidel ikka on
need süütepoolid aga mootori remonte pole teinud vahetan õli ja filtreid ja sõidab.keskmine küttekulu jääb sinna 11L/100km ringi.Ja ega ma kerge
jalaga ei ole.Olen ka omanud a6 2000a 4.2 quattro tiptronic.Ja sellega olid halvad kogemused minul kuna mootor võimas ja käigukastid ei taha seal
vastu pidada.õnnex või kahjux osteti see mul enne käest ära ja ise kasti ei pidanud remontima aga kuskil 25000-30000 läks see remont maksma.rohekm ei
oskagi midagi nagu öelda...sa küsi siis ma võin vastata.
|
badog
|
postitati 20.10.07 19:09 |
Ilusat sügise lõppu ja talve algust
Tere... oman hetkel a4 2.8 q 142 kW ja olen vägagi rahul, aga lähi tulevikus pean auto välja vahetama universaali vastu, kuna kohe kohe on oodata
pisipere ... nagu juba mainisin olen oma praegase autoga rahul nii kulutuste poolest kui ka mineku koha pealt jne... pisivigu on ikka ja alati
vanemal autol... olen nüüd paar päeva natuke tuhlanud OTSING´us 3.0 ja 4.2 mootorite kohapealt... aga ei saanud päris seda informatsiooni mida
tahtsin... kui läheb juba auto vahetuseks, siis a6 avant, mida olen pea aasta ka omanud, aga süda oli murelaps 2.5 tdi ja nn õnneks on see nüüd
minevik (polnud kerge müüa)... a6 sellepärast uuesti, et oli mugav, ruumikas ja ilus ning mis väga tähtis minu jaoks audi puhul on quattro... olen
omanud 4 audit ja seda rida-rodu on plaanis veel jätkata...
nii... pläma plämaks, aga küsimus, siis 3.0 ja 4.2 mootorite kohapealt... kütusekulu võrreldes 2.8 mootoriga pole tohhhhhutu suur... olen vaadanud ka
uuesti 2.5 tdi aasta arvuga 2004, sest siis on see murelaps juba täiustatud aga minu rahaühikutesse need ei mahu hetkel... summa jääks uue auto puhul
kuni 220 k...
teada tahaks ma, et kas nt 3.0 mootor on vastupidav ja nn lapsevigu vähe ja ntx kas tasub üldse osta autot selle mootoriga aasta arvuga 2001 ja 4.2
mootori puhul enam vähema sama jutt... ühesõnaga igasugune iformatsioon on oodatud nende mootorite kohapealt...
ärge ainult hakake pahurdama ja seda otsingut ajama... üritan alati enne uue teema alustust otsingut kasutada... see teema oleks ka hea teistele, kes
plaanivad tulevikus suurema mootori peale, sest paljud arvavad et a´la 8 a. vanuste autode puhul on ökod ainult väiksema litraasiga mootorid vms...
võib tekkida küsimus, miks vaatan suurema litraasiga mootoreid, siis põhjus selles, et olen suhteliselt nõudlik lisade puhul, mida suurema litraasiga
autodel tavaliselt ka on ja lahjemate autode poole ei tõmba mind mitte miski, peale selle, kui kütuse hind läheb eriti rajuks... 2.8 a6 peal tundub
minujaoks ehk pisut lahja, a4 peal täiesti rahuldav aga ex ole ka pisike tahtmine ära proovida võimsamad mootorid S ja RS jäävad veel tulevikku...
seega on oodatud igasugune informatsioon nende mootorite kohta, siis saan teha oma otsuse ja hakata vastavat autot ostma ja muidugi ka oma präägast
auto müüma... pole kumbki lihtne, ei müümine ega ka uue ostmine...
tänud
|
|