Teema ülevaade |
kps
|
postitati 10.06.11 10:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi100C2
Tõsi jah, eks ta selline iluvidin rohkem ole. Ausalt ei kujutagi ette kus, kuna ja millal ma seda nuppu kasutama peaksin - siiamaani pole vajadust
olnud ka. |
Intensiivne linnaliiklus, kus pedaal peab vajutades koheselt reageerima, mitte pool päeva käike kühveldama . Sisselülitatud nupp sobib pigem närvihaige sõidustiili ja "nõeluja" standardvarustusse.
|
Audi100C2
|
postitati 10.06.11 09:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Sellele teemale lisaks, et kui keegi arvab või mingi siseaimdusega tunneb, et kast vahetab käike kiiremini kui see nupuke on sisse lülitate, siis pean
teile jubeda pettumuse valmistama . Nagu ka rkrimm juba kirjeldas, muud
funktsiooni või parandust sellest nupust loota pole mõtet kui ainult pöörete hoidmist . |
Tõsi jah, eks ta selline iluvidin rohkem ole. Ausalt ei kujutagi ette kus, kuna ja millal ma seda nuppu kasutama peaksin - siiamaani pole vajadust
olnud ka.
|
jantz73
|
postitati 10.06.11 08:40 |
Tere. Vähe vist teemast mööda aga sinnakanti siiski. Minu A6,C6.-el on ka see S võimalus ja samuti vahetab käike kõrgematel pööretel. Samas täheldasin
seda,et kui sõita tavalise D varjandiga on 6 käiku valikus ja kui sõita S varjandiga siis pakub valikusse vaid 5 käiku. Jaksu.
|
kps
|
postitati 10.06.11 07:50 |
Sellele teemale lisaks, et kui keegi arvab või mingi siseaimdusega tunneb, et kast vahetab käike kiiremini kui see nupuke on sisse lülitate, siis pean
teile jubeda pettumuse valmistama . Nagu ka rkrimm juba kirjeldas, muud
funktsiooni või parandust sellest nupust loota pole mõtet kui ainult pöörete hoidmist .
|
rkrimm
|
postitati 10.06.11 07:04 |
V8 kogemustest väheke. Tollel on ka nö "sportreziim" ning ainus vahe mida tavareziimiga täheldasin oli see, et sport hoidis sõites võimalusel
pöördeid kõrgemal, et kiirendades koheselt oleks jõud olemas, mitte ei peaks kast käike alla hakkama vahetama. Väga suuresti tuli see kasuks näiteks
ringteid talvel "õigesti" läbides. Tavareziimis nii kui gaasi lahti lasid siis vahetas kohe kõige aeglasema käigu peale, spordiga aga hoidis pööret
ilusti. Kõrgemate pörete kohta niipalju, et vahet ei olnud, kas va´jutasid tava või sportreziimis gaasipedaali põhja, piiraja sai ikka kätte.
|
Black
|
postitati 08.05.11 19:08 |
Üldiselt ongi nii, et 100-l on sportnupp ja S4-l juba iseõppiv kast, nagu A6/S6 puhul. See pildilolev on võibolla mingi 100 kastiga hübriid või siis
on mõni omanik lihtsalt vaadanud, et krt, 100-l on ilus sport-nupp, tahan ka!, ja romulast lihtsalt sellise kulissiümbrise sebinud-installinud, nupp
ise aga ei tee tegelikult miskit.
|
Audi100C2
|
postitati 08.05.11 11:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Kas see nupp mitte pöördeid kõrgemale ei lase ja alles siis vahetab käiku, ehk kui tahad kiirendada paned selle sisse ja vahetab kõrgel
rpm´il? |
Täpselt nii, minu paha.
|
zack
|
postitati 08.05.11 11:05 |
Jah, ka mu 2.3 coupel on see sama nupp. Põhimõtteliselt vahetab käike hiljem, rohkem pöördesse.
Maanteel sellega hea möödasõitu teha.
|
KsenoonE
|
postitati 08.05.11 10:51 |
Kas see nupp mitte pöördeid kõrgemale ei lase ja alles siis vahetab käiku, ehk kui tahad kiirendada paned selle sisse ja vahetab kõrgel rpm´il?
Kiirem käiguvahetus tundub kuidagi ulme, samas ei ole kindel kah mida too täpselt teeb.
|
Audi100C2
|
postitati 08.05.11 10:06 |
Sama nupuga kast on ka minu 100'l. Kui nupp alla vajutada, siis on käiguvahetused kiiremad kui ma ei eksi.
Mul on mingisugune A100 manuaal ka, kus selle nupu kohta kirjas. Nädala lõpu poole võin vaadata/kirjutada.
|
reizor
|
postitati 07.05.11 18:24 |
Kuulutusi lapates leidsin ühe sellise pildi. Tegemist S4 2.2T-ga. Pildil torkas kohe silma nupp "Sport". Mis aasta käikudel või mudelitel seda
esines ? Endal on 92a S4 2.2T ning ei ole seda reziimi ning tunnen sellest kõvasti puudust. Tean, et need kastid on nö ise õppivad. Kui anda 2min
kuuma, siis hakkab rohkem pöördes hoidma. Seega küsimus, millega on tegu ? (mõtlen seda reziimi nuppu).
|
|