Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kulufield

 postitati 15.11.11 10:02
Klotsid nägid välja suht uued, vähe kulunud ja ei olnud näha ka mingit diagonaalset ega muud ebaühtlast kulumist.

Punas joonega näidatud kuhu käib vastu:


http://www.hot.ee/kulu12/Audi/sadul%20k%c3%a4ib%20vastu.JPG


Samuti on vahe sadula ja sadulakinnituse vahel suurem kui teise poole omal, mis ei käi vastu.

Kuid kui reaalne on, et on kas siis vale püstak või vale sadula vastus?
mulk

 postitati 15.11.11 09:33
M14x1.5 polt on ainult S mudelitel, A versioonil on nii esi kui ka nelivedusel M12x1.5 polt.
Kui kulunud sul piduri kolotsid on sellelt poolelt, kus sadul vastu velge käib?
kulufield

 postitati 15.11.11 08:21
Tundub, et minu mure võib minna selle teema alla.

Nimelt sai hakatud panema A6 C4-le 15" plekkvelgi talveks alla, ennem olid 16" valuveljed.
Ja selgus, et juhipoolt käib pidurisadul vastu. Sadulad on mõlemal pool samad- ATE 57

Kas nüüd võibki olla, et mul S-i püstak all ja sadula vastus on kinni suurema poldi, ehk M14-ga ja see nihutabki sadulat velje poole?

Kuidas ma selle ära tunnen, kas siis sadula kinnituses ongi ainuke vahe, nagu selgub eelnevast jutust?
digimarket

 postitati 22.07.09 16:12
200 UFO püstakutel ja S6 püstakutel olid roolivardaotsad kindlasti erinevad.
paranormaalne

 postitati 22.07.09 15:42
Ma valmistan ette vaikselt 200-le HP2 pidurite installi ja tuli välja, et mul on 1 püstak S4/S6 oma, aga teine mitte. Vahe paistab samas ainult pidurisadulate kinnituses olema, milles siis "essi" oma käib M14 poltidega ja teine M12 poltidega. Puurisin ja keermestasin selle M12 üle M14-ks.

Rööpe erinevuse jutt tegi mind pisut murelikuks ja võtsin ette mõõtmise / võrdlemise. Kuna kõik muu selle silla juures on sama (zharniirid, puksid, rooliotsad jne.) ei leia mina neil küll erinevust, mis rööbet mõjutama peaks, väljaarvatud siis rattarumm, mida ka ETKA erinevate koodidega pakub - 441501653B vs. 4A0407615F.

Proovin viimased laagri küljest eemaldada, saab nad paremini üle mõõta.


http://tra.pri.ee/pildid/esisild.png

http://tra.pri.ee/pildid/pystak.png

http://tra.pri.ee/pildid/rattarumm.png
jõuvanker

 postitati 08.05.09 14:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Rst


C4 kerega autol ei saa kaldeid paika nagunii, kui madaldus on. Isegi kui kere sees auke natueken suuremaks viilida ei saa asja ideaalseks.


Saab, siiani saanud, modimist vajavad ülemised tugipadjad.
Rst

 postitati 08.05.09 09:03
Minu teada peaks olema S4/S6 püstakuga esitelje rööbe laiem, kui 100/A6 püstakuga. S4 ufo püstakule peaks sobima S6 pidur ilusti külge, ainult üks poldi auk jääb kasutamata, kuna ufo pidurisuport on 3 M12 poldiga kinna aga S6 pidurisuport 2 M14 poldiga. Pooltelje otsad on S6 ja A6 2.8 püstakul samad.

C4 kerega autol ei saa kaldeid paika nagunii, kui madaldus on. Isegi kui kere sees auke natueken suuremaks viilida ei saa asja ideaalseks.
cilaper

 postitati 08.05.09 08:29
Minu S4-l on Audi 100 2,8 pooleveolise püstakud all ja mina küll ei kurda.
Esiratta kaldeid tõesti paika ei saa, kuid ajan selle praegu madalduse kaela.
altz1

 postitati 07.05.09 21:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tegelt võib isegi esiveolise C4 püstak sobida (ka supporti kinnituste poolest) pealtnäha nagu ei saanudki algul aru, kuid ta on täpselt niipalju erinev, et 700km tagant kruvis pooltelje otsapoldi lahti ja lammutas laagri ära. Juhtus seda mitu korda, kuni lõpuks hakkasin asja lähemalt uurima ja leidsin vea, mille oli ilmselt mingi auto eelmine omanik teinud. Ühesõnaga kindlasti peab püstak olema quattro oma.

Püstakul pole vahet, kas on quattro või esivedu. Pooltelje otsapolti nüüd küll püstak lahti ei keeta.

Otsa polti ei keeragi lahti...väljendasin end valesti, kuid ilmselt siis ratta kalded või nurgad nii palju valed (st poldi enda pingutamisest kasu polnud see sai alati momendi võtmega õige jõuga kinni keeratud ja õige püstakuga jäi ka püsima). Püstakud on erinevad, veendusin selles ise, esiveolisel oli rooliotsa kinnitus kõrgemal või miskit sarnast, täpselt enam ei mäleta aga kohe kindlasti oli erineus olemas. Samas jah, 100/S4 võibolla siis täpselt 1:1
PS! tegemist oli C4 S6-ega.
Taavi

 postitati 07.05.09 14:56
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tegelt võib isegi esiveolise C4 püstak sobida (ka supporti kinnituste poolest) pealtnäha nagu ei saanudki algul aru, kuid ta on täpselt niipalju erinev, et 700km tagant kruvis pooltelje otsapoldi lahti ja lammutas laagri ära. Juhtus seda mitu korda, kuni lõpuks hakkasin asja lähemalt uurima ja leidsin vea, mille oli ilmselt mingi auto eelmine omanik teinud. Ühesõnaga kindlasti peab püstak olema quattro oma.

Püstakul pole vahet, kas on quattro või esivedu. Pooltelje otsapolti nüüd küll püstak lahti ei keeta.
averi

 postitati 07.05.09 11:34
suured tänud pildi eest,
Järelikult siis mu autol ei ole ufopidurid!
Maikel18

 postitati 06.05.09 22:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Maikel18
Tere!

Mul on Viljandis kaks Ufo piduri püstakut. Endal sai S6 püstakute vastu välja vahetatud. Ufo kettad on ka olemas.





Sorry, panin vähe mööda. Mul on S4 ufo piduri sadulad ja kettad.
Öösel unise peaga ikka juhtub. :)
Maikel18

 postitati 06.05.09 22:15
Tere!

Mul on Viljandis kaks Ufo piduri püstakut. Endal sai S6 püstakute vastu välja vahetatud. Ufo kettad on ka olemas.
Black

 postitati 06.05.09 20:36
Tsitaat:
Algselt postitas: averi
Okei aitäh,
Aga aru ma ei saa, mis asi see ufo pidur on? :DD

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/ufo2.jpg
altz1

 postitati 06.05.09 19:17
Tegelt võib isegi esiveolise C4 püstak sobida (ka supporti kinnituste poolest) pealtnäha nagu ei saanudki algul aru, kuid ta on täpselt niipalju erinev, et 700km tagant kruvis pooltelje otsapoldi lahti ja lammutas laagri ära. Juhtus seda mitu korda, kuni lõpuks hakkasin asja lähemalt uurima ja leidsin vea, mille oli ilmselt mingi auto eelmine omanik teinud. Ühesõnaga kindlasti peab püstak olema quattro oma.
averi

 postitati 06.05.09 18:49
Okei aitäh,
Aga aru ma ei saa, mis asi see ufo pidur on? :DD
jõuvanker

 postitati 06.05.09 12:49
Sobivad sinna kõik C4 kerede S mudelite esipüstakud ka UFO püstak ja UFO püstakule on võimalik panna uuematüübi HP2 esipidurid. Sobivad ilmselt enamus C4 kerede esipüstakud, kuid pidurasadula kinnitused on erinevad jms.
averi

 postitati 06.05.09 12:45
Kust võiks saada s4 püstakut, parempoolset(esimest). Või sobib ka mõne teisi audi püstak?
Aastaks on 94

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 70.1% - SQL: 29.9%]