Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kust võiks saada S4 püstakut? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4351)
averi
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.09 12:45 Tsiteeri
Kust võiks saada S4 püstakut?



Kust võiks saada s4 püstakut, parempoolset(esimest). Või sobib ka mõne teisi audi püstak?
Aastaks on 94


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.05.09 12:49 Tsiteeri


Sobivad sinna kõik C4 kerede S mudelite esipüstakud ka UFO püstak ja UFO püstakule on võimalik panna uuematüübi HP2 esipidurid. Sobivad ilmselt enamus C4 kerede esipüstakud, kuid pidurasadula kinnitused on erinevad jms.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
averi
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.09 18:49 Tsiteeri


Okei aitäh,
Aga aru ma ei saa, mis asi see ufo pidur on? :DD


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 06.05.09 19:17 Tsiteeri


Tegelt võib isegi esiveolise C4 püstak sobida (ka supporti kinnituste poolest) pealtnäha nagu ei saanudki algul aru, kuid ta on täpselt niipalju erinev, et 700km tagant kruvis pooltelje otsapoldi lahti ja lammutas laagri ära. Juhtus seda mitu korda, kuni lõpuks hakkasin asja lähemalt uurima ja leidsin vea, mille oli ilmselt mingi auto eelmine omanik teinud. Ühesõnaga kindlasti peab püstak olema quattro oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.05.09 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: averi
Okei aitäh,
Aga aru ma ei saa, mis asi see ufo pidur on? :DD

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/ufo2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 06.05.09 22:15 Tsiteeri


Tere!

Mul on Viljandis kaks Ufo piduri püstakut. Endal sai S6 püstakute vastu välja vahetatud. Ufo kettad on ka olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 06.05.09 22:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maikel18
Tere!

Mul on Viljandis kaks Ufo piduri püstakut. Endal sai S6 püstakute vastu välja vahetatud. Ufo kettad on ka olemas.





Sorry, panin vähe mööda. Mul on S4 ufo piduri sadulad ja kettad.
Öösel unise peaga ikka juhtub. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
averi
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.09 11:34 Tsiteeri


suured tänud pildi eest,
Järelikult siis mu autol ei ole ufopidurid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 07.05.09 14:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tegelt võib isegi esiveolise C4 püstak sobida (ka supporti kinnituste poolest) pealtnäha nagu ei saanudki algul aru, kuid ta on täpselt niipalju erinev, et 700km tagant kruvis pooltelje otsapoldi lahti ja lammutas laagri ära. Juhtus seda mitu korda, kuni lõpuks hakkasin asja lähemalt uurima ja leidsin vea, mille oli ilmselt mingi auto eelmine omanik teinud. Ühesõnaga kindlasti peab püstak olema quattro oma.

Püstakul pole vahet, kas on quattro või esivedu. Pooltelje otsapolti nüüd küll püstak lahti ei keeta.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 07.05.09 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tegelt võib isegi esiveolise C4 püstak sobida (ka supporti kinnituste poolest) pealtnäha nagu ei saanudki algul aru, kuid ta on täpselt niipalju erinev, et 700km tagant kruvis pooltelje otsapoldi lahti ja lammutas laagri ära. Juhtus seda mitu korda, kuni lõpuks hakkasin asja lähemalt uurima ja leidsin vea, mille oli ilmselt mingi auto eelmine omanik teinud. Ühesõnaga kindlasti peab püstak olema quattro oma.

Püstakul pole vahet, kas on quattro või esivedu. Pooltelje otsapolti nüüd küll püstak lahti ei keeta.

Otsa polti ei keeragi lahti...väljendasin end valesti, kuid ilmselt siis ratta kalded või nurgad nii palju valed (st poldi enda pingutamisest kasu polnud see sai alati momendi võtmega õige jõuga kinni keeratud ja õige püstakuga jäi ka püsima). Püstakud on erinevad, veendusin selles ise, esiveolisel oli rooliotsa kinnitus kõrgemal või miskit sarnast, täpselt enam ei mäleta aga kohe kindlasti oli erineus olemas. Samas jah, 100/S4 võibolla siis täpselt 1:1
PS! tegemist oli C4 S6-ega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 08.05.09 08:29 Tsiteeri


Minu S4-l on Audi 100 2,8 pooleveolise püstakud all ja mina küll ei kurda.
Esiratta kaldeid tõesti paika ei saa, kuid ajan selle praegu madalduse kaela.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 08.05.09 09:03 Tsiteeri


Minu teada peaks olema S4/S6 püstakuga esitelje rööbe laiem, kui 100/A6 püstakuga. S4 ufo püstakule peaks sobima S6 pidur ilusti külge, ainult üks poldi auk jääb kasutamata, kuna ufo pidurisuport on 3 M12 poldiga kinna aga S6 pidurisuport 2 M14 poldiga. Pooltelje otsad on S6 ja A6 2.8 püstakul samad.

C4 kerega autol ei saa kaldeid paika nagunii, kui madaldus on. Isegi kui kere sees auke natueken suuremaks viilida ei saa asja ideaalseks.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 08.05.09 14:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rst


C4 kerega autol ei saa kaldeid paika nagunii, kui madaldus on. Isegi kui kere sees auke natueken suuremaks viilida ei saa asja ideaalseks.


Saab, siiani saanud, modimist vajavad ülemised tugipadjad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 22.07.09 15:42 Tsiteeri


Ma valmistan ette vaikselt 200-le HP2 pidurite installi ja tuli välja, et mul on 1 püstak S4/S6 oma, aga teine mitte. Vahe paistab samas ainult pidurisadulate kinnituses olema, milles siis "essi" oma käib M14 poltidega ja teine M12 poltidega. Puurisin ja keermestasin selle M12 üle M14-ks.

Rööpe erinevuse jutt tegi mind pisut murelikuks ja võtsin ette mõõtmise / võrdlemise. Kuna kõik muu selle silla juures on sama (zharniirid, puksid, rooliotsad jne.) ei leia mina neil küll erinevust, mis rööbet mõjutama peaks, väljaarvatud siis rattarumm, mida ka ETKA erinevate koodidega pakub - 441501653B vs. 4A0407615F.

Proovin viimased laagri küljest eemaldada, saab nad paremini üle mõõta.


http://tra.pri.ee/pildid/esisild.png

http://tra.pri.ee/pildid/pystak.png

http://tra.pri.ee/pildid/rattarumm.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 22.07.09 16:12 Tsiteeri


200 UFO püstakutel ja S6 püstakutel olid roolivardaotsad kindlasti erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 15.11.11 08:21 Tsiteeri


Tundub, et minu mure võib minna selle teema alla.

Nimelt sai hakatud panema A6 C4-le 15" plekkvelgi talveks alla, ennem olid 16" valuveljed.
Ja selgus, et juhipoolt käib pidurisadul vastu. Sadulad on mõlemal pool samad- ATE 57

Kas nüüd võibki olla, et mul S-i püstak all ja sadula vastus on kinni suurema poldi, ehk M14-ga ja see nihutabki sadulat velje poole?

Kuidas ma selle ära tunnen, kas siis sadula kinnituses ongi ainuke vahe, nagu selgub eelnevast jutust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 15.11.11 09:33 Tsiteeri


M14x1.5 polt on ainult S mudelitel, A versioonil on nii esi kui ka nelivedusel M12x1.5 polt.
Kui kulunud sul piduri kolotsid on sellelt poolelt, kus sadul vastu velge käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 15.11.11 10:02 Tsiteeri


Klotsid nägid välja suht uued, vähe kulunud ja ei olnud näha ka mingit diagonaalset ega muud ebaühtlast kulumist.

Punas joonega näidatud kuhu käib vastu:


http://www.hot.ee/kulu12/Audi/sadul%20k%c3%a4ib%20vastu.JPG


Samuti on vahe sadula ja sadulakinnituse vahel suurem kui teise poole omal, mis ei käi vastu.

Kuid kui reaalne on, et on kas siis vale püstak või vale sadula vastus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 0.8% - SQL: 99.2%]