Teema ülevaade |
tiiger84
|
postitati 20.03.07 20:21 |
teab äkki keegi kust torsenit saab ja palju maksab?
|
Neno83
|
postitati 08.03.07 15:20 |
S2-el peaülekanne 37:9
2,8-l aga 35:9
Seega kui sul oli all 2,8 kast, siis oleks pidanud ka taga sama ülekandega differ olema.
Probleemi üks põhjus ongi peaülekannete erinevus, torsen peab kogu aeg tööd tegema et peaülekannete erinevust kompenseerida, ja õli läheb pikapeale
kuumaks.
Õli määrimisomadused halvenevad ja käigukast kulub kiiremini.
Et kui uut kasti alla otsid, siis pead vaatama et esi-ja tagadifri ülekanded oleks samad.
|
QBA
|
postitati 08.03.07 15:08 |
kas pole mitte s2-el samuti aeglane kast nagu 20 v mootoritel ja compil? 2.8 on ju tüki maad kiirem kast ehk siis ülekanne päris palju teine aga ei
oska arvata miks see peaks siis kiiremini otsa lõppema aga siiski...
|
tiiger84
|
postitati 07.03.07 21:15 |
probleem on selles et neid kaste on väikse aja jooksul kokku läinud juba kaks, kastil polnd mingeid kolkse käiguvahetusel ja ka õli oli uus.
loomulikult omaltpoolt aitab kaasa originaalist tunduvalt võimsam mootor, aga mingi nipiga peab need kastid ju pidama saama.
|
tiiger84
|
postitati 07.03.07 21:05 |
kast võis kulunud olla küll aga kas näiteks s-i kast on sama ehitusega või tugevam ? ülekanne on veidi teine.
|
prr
|
postitati 07.03.07 20:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tiiger84
viimati oli peal 2.8 coupe quattro kast ja läks laiali suht kiirelt.
|
julgen väita, et 2.8 kastis viga pole, pigem kulunud/vanas 2.8 kastis. samuti sõltub kasti eluiga ka kasutaja omapoolsest panusest.
|
tiiger84
|
postitati 07.03.07 20:06 |
millised kastid sobivad s2 -le ja millised vastu peavad, viimati oli peal 2.8 coupe quattro kast ja läks laiali suht kiirelt.
|