Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Tampz

 postitati 13.03.07 09:28
Nüüd siis autol elu sees jälle :cool:
Kui peale halli anduri vahetust käima ei läind, ei hakanud pikalt leiutama ja lohistasin tagasi diagnosti. Selgus et märgid olid ikkagi paigast ära.
Lauri_T

 postitati 08.03.07 08:09
Üks nendest anduritest mõõdab hooratta pöörlemise kiirust, teine ülemist surnud seisu. Kui Ü.S.S andus läbi on või pole enam seda pulka hoorattas, siis keeratakse süüde 6 kraadi hilisesemaks. See aga ei tähenda et säde täiesti ära kaob... Starterist auto käima enam ei lähe, kuid läheb lükates... sõita saab, kuid see on eriline nikerdamine. Olen ise sõitnud nii Haapsalust Pärnusse.

Kontrolli üle ka kõik pistikud, mis asuvad tühikäigu mootori juures kere küljes (peaks olema neli tk), tõmba nendelt kummi kate maha ja tsekka üle kas kõik juhtmed on korralikult küljes. Vaata siis veel kriitilise pilguga üle kõik asjad, mida lahti võtsid jagaja eemaldamiseks.

Aja hooratas ja ülemine rihmaratas märkidesse ja kontrolli kas ka jagaja märgis on.

Kõige targem oleks muidugi kaabel järgi pista ja kontrollida veakoode.
jõuvanker

 postitati 07.03.07 21:11
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus pandud aga sädet ikka ei ole.


Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval:P Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks.

Seesama see Ü.S.S andur ongi ju, kui ikka mõtled neid välimuselt sarnaseid ja üksteise kõrval olevaid andureid hoorattalt infot saamas. Kas see võtab siis süüte maha? miks masin siis tõmmates käivitub?



Nii ei oska öelda, vigasid/põhjuseid võib olla 110, lihtsaim on lugeda ajus pesitsevad vead üle - raudne ülevaade.
ranz

 postitati 07.03.07 21:09
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus pandud aga sädet ikka ei ole.


Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval:P Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks.

Seesama see Ü.S.S andur ongi ju, kui ikka mõtled neid välimuselt sarnaseid ja üksteise kõrval olevaid andureid hoorattalt infot saamas. Kas see võtab siis süüte maha? miks masin siis tõmmates käivitub?
jõuvanker

 postitati 07.03.07 21:04
Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus pandud aga sädet ikka ei ole.


Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval:P Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks.
IffB

 postitati 07.03.07 20:48
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus pandud aga sädet ikka ei ole.
ranz

 postitati 07.03.07 20:23
Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
kas sellest väiksest pulkast mis hooratast puudu on sellest kaob säde ära ????

Mul pole meeles kas lauri autol sädet kontrollisime kuid nagu aru sain siis vist päris ära ei kao, süüde keeratakse 4 või 6 kraadi (ei mäleta täpselt kumb oli) hilisemaks ning starteriga käima asja ei saa... tõmmates läheb.
Kõige lihtsam oleks sul leida keegi VAG-COM kaabliga ja see masinale järgi lükata... ilma selleta sa võidki seda viga otsima jääda, mittetööle minemisel peaks seal alati viga sees olema.
IffB

 postitati 07.03.07 20:02
kas sellest väiksest pulkast mis hooratast puudu on sellest kaob säde ära ????
Lauri_T

 postitati 07.03.07 16:53
Mis moodi sa fikseerisid rootori asukoha... seal piisab vähesest eksimusest ja süüde vale. Soovitan lugeda läbi ka minu kunagised seiklused jagajaga ja muuga... ehk on abi http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30051
Tampz

 postitati 07.03.07 16:29
Niih tänud õpetuse eest... täpselt nii see käibki + igasuguste voolikute ja juhtmete ja teab kõik mis veel takistavate asjaolude olemasolu, mis "kergendavad" ühe lihtsa mutrikese lahtikeeramist :mad::D

Nüüd diagnostis ennustatud halli andur vahetatud, aga sädet ikka pole :( Muidugi märkide järgi seda kokku ei pannud, vaid sai see jagaja rootori asukoht fikseeritud ja samamoodi tagasi pandud (peaks ju jääma õigesti???)

mõtteid kellelgi?
Lauri_T

 postitati 07.03.07 14:57
Ega sul muud üle jää, kui eemaldad esiteks jagaja kaane koos küünla juhtmetega. Seejärel võtad kõige lühema 13 lehtvõtme ja pistad käe sisselaske kolle alt jaga alla. Jagaja kinni ühe mutriga.. keerad selle lahti ja käes ta ongi. Ise tegin selleks lausa eraldi võtme (saagisin ühe võtme lihtsalt pooleks) Enne jagaja eemaldamist oleks muidugi soovitatav märgid paika keerata.
Tampz

 postitati 07.03.07 13:02
Et siis kuidas maha saada.... suht "mõnusasse" kohta see paigaldatud? Vaja halli andur ära vahetada aga ideed otsas kuidas jagajat maha saada?!? KIIRE

Aitäh!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 60.3% - SQL: 39.7%]