Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 17.01.06 18:25
Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
No juu temast (ALS - paugutaja) kasu on aga mind huvitaks palju rohkem palju see vidin kahju teeb. ALS tekitab tohutu soojus (kuni 1100 kraadi) kui ka mehaanilise koormuse turbole ja väljalaske kollektorile. Lisaks suureneb bensiinikulu (rallikatel 60 - 100L/100km).

mina luban oma auto turbol kogu aeg toota ei lähe lisa bentsu ja ei kao täielikult turbo abi, muidugi paugutiga on turbo surve suurem, see rohkem otstarbe asi.
kas2par

 postitati 17.01.06 16:50
ALS-i vastu räägib ka kindlasti see, et käiguga pidurdamine keeruline. Mis tähendab, et suurema koormuse saavad pidurid.
viuhh

 postitati 17.01.06 10:52
Natuke juttu sellest
http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

Sealt tuleb välja et on olemas ka niiöelda soft ALS süsteeme, mis pole nii rajud kui WRC omad.
Audiophile

 postitati 17.01.06 08:32
Paigalda diffritesse aeglasemad ülekanded või siis käigukasti peaülekanne aeglasem. AnitLag süsteem töötab koostöös progetava ajuga, audi originaalajuga see sul tööle ei hakka. Turbo ja väljalaskekolle saavad paraja stressi osaliseks kui see aktiviseeritakse.

M
samru

 postitati 15.01.06 18:11
Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
ok, rallimasinatel see peal aga huvitab just kasutegur tavalise sõiduauto puhul


No juu temast (ALS - paugutaja) kasu on aga mind huvitaks palju rohkem palju see vidin kahju teeb. ALS tekitab tohutu soojus (kuni 1100 kraadi) kui ka mehaanilise koormuse turbole ja väljalaske kollektorile. Lisaks suureneb bensiinikulu (rallikatel 60 - 100L/100km).
kas2par

 postitati 15.01.06 17:29
ok, rallimasinatel see peal aga huvitab just kasutegur tavalise sõiduauto puhul
kas2par

 postitati 15.01.06 17:22
on kellelgi kogemusi? tasub selle paigaldamisele mõelda? Tekkis huvi just sellepärast, et kui sõita aeglasel rajal kus 1.käik jääb aeglaseks ja 2.-ga kurvist väljudes hoo üles võtmine kannatab just turbo viivituse tõttu. midagi olen kuulnud et nissanitel on seda kasutatud....kuid kas ka audidel?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]