Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Anti Lag System (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3968)
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 15.01.06 17:22 Tsiteeri
Anti Lag System



on kellelgi kogemusi? tasub selle paigaldamisele mõelda? Tekkis huvi just sellepärast, et kui sõita aeglasel rajal kus 1.käik jääb aeglaseks ja 2.-ga kurvist väljudes hoo üles võtmine kannatab just turbo viivituse tõttu. midagi olen kuulnud et nissanitel on seda kasutatud....kuid kas ka audidel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 15.01.06 17:29 Tsiteeri


ok, rallimasinatel see peal aga huvitab just kasutegur tavalise sõiduauto puhul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 15.01.06 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
ok, rallimasinatel see peal aga huvitab just kasutegur tavalise sõiduauto puhul


No juu temast (ALS - paugutaja) kasu on aga mind huvitaks palju rohkem palju see vidin kahju teeb. ALS tekitab tohutu soojus (kuni 1100 kraadi) kui ka mehaanilise koormuse turbole ja väljalaske kollektorile. Lisaks suureneb bensiinikulu (rallikatel 60 - 100L/100km).


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 17.01.06 08:32 Tsiteeri


Paigalda diffritesse aeglasemad ülekanded või siis käigukasti peaülekanne aeglasem. AnitLag süsteem töötab koostöös progetava ajuga, audi originaalajuga see sul tööle ei hakka. Turbo ja väljalaskekolle saavad paraja stressi osaliseks kui see aktiviseeritakse.

M


S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
viuhh
huviline



Registreerunud 20.07.05
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.06 10:52 Tsiteeri


Natuke juttu sellest
http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

Sealt tuleb välja et on olemas ka niiöelda soft ALS süsteeme, mis pole nii rajud kui WRC omad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 17.01.06 16:50 Tsiteeri


ALS-i vastu räägib ka kindlasti see, et käiguga pidurdamine keeruline. Mis tähendab, et suurema koormuse saavad pidurid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 17.01.06 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
No juu temast (ALS - paugutaja) kasu on aga mind huvitaks palju rohkem palju see vidin kahju teeb. ALS tekitab tohutu soojus (kuni 1100 kraadi) kui ka mehaanilise koormuse turbole ja väljalaske kollektorile. Lisaks suureneb bensiinikulu (rallikatel 60 - 100L/100km).

mina luban oma auto turbol kogu aeg toota ei lähe lisa bentsu ja ei kao täielikult turbo abi, muidugi paugutiga on turbo surve suurem, see rohkem otstarbe asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]