Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mulk

 postitati 19.04.06 15:09
Nüüd sai oma autole paigaldatud GM 300kPa MAP
(Boschi 300 kPa MAP ´i ei toodeta enam)
Siis lisaks siia ka pisikese instruktsiooni jalgade tähistusest ajus ja uuel mapil

"pilt" on siis nii, kui aju on enda ees sedasi, et loed MAP andurilt just niimoodi neid kirju :)
Pisikesed pikemad kriipsud on ühendamata mapi jalad, lühemad on kasutusel olevad ja joodetud plaadile.
--------------------
| 250 kPa MAP |
| BOSCH |
--------------------
| | | | I I I | |
1 2 3
1. +5V
2. V out
3. GND


GM 300kPa MAP´i "klemmid"

A - GND
B - Vout
C - +5V
prr

 postitati 07.12.05 21:06
ise olen teinud 200kpa'st 320 kpa. testitud ja töötab hästi. võin veel kalibreerida.

200 kpa max mis võtta annab ongi 320. ja 250 kpa'ga on sama lugu - kuni 320.
mulk

 postitati 07.12.05 20:57
Okei, see on selge, et map peab vastama softile.
Kui nüüd läheneda asjale elektrooniliselt küljelt, kas on võimalik ja kuidas teha näiteks 250kpa mapist 300kpa map, või veel võimsam?
lynx

 postitati 07.12.05 19:54
aga äkki oli hoopis kangem soft, mis piirabki alguses kuna vile ei ole suuteline selleks, st. soft hoopis teise raua jaoks.

See pole hetkel oluline . . . tahtsin lihtsalt näidata, et map sensor käib ikka koos softiga käsikäes . . . üks pilt räägib rohkem, kui tuhat sõna!
Silwer

 postitati 07.12.05 18:41
http://84.50.81.66/albums/labu/dyno.gif

Sellest graafikust lähtub et tegelikult oli 200kPa MAP mõeldud selle softi jaoks kuna 250kPa map sensoriga kaotati alguse vääne ja hobujõud.

Lõpp tuli parem kuna aju ei saanud aru mis toimus ja lubas 50% rohkem rõhku - samas see on ohtlik ja kindlasti saaks parema tulemuse kui kasutada 250kPa map sensorit koos selle jaoks kirjutatud softiga (alguse saaks paremaks ja kindlasti oleks ka lõpp parem ning ohutum).
Silwer

 postitati 07.12.05 18:36
Aga kui on kange isu muretseda endale 300kPa map siis seda õnnestub mõistliku hinna eest siit osta: http://tatech.dc-ice.ee/home/index.php?menu=hinnakiri&top=hinnakiri

Tegemist küll GM poolt toodetud MAP sensoriga aga kuna ta väljund on sama mis BOSCH poolt toodetul siis saab seda ilusasti kasutada.

Ainuke miinus selle kasutamisel on see et ta ei mahu Motronicu korpusesse - peab juhtmetega ajust eemale vedama aga see ei tohiks olla suur probleem...
lynx

 postitati 07.12.05 18:29
üks näide kui tähtis on soft koos õige map sensoriga:


http://84.50.81.66/albums/labu/dyno.gif

kodanik ise kommenteerib järgmiselt:

---

bank#1 with standard 200kpa map sensor, bank#3- 250 kpa map sensor.

---

tegu siis stock s2, mis ainult chipitud (kes teab millise softiga)
Silwer

 postitati 07.12.05 18:27
Tead miks on algus erinev?

MAP-i null punkt ei ole mitte 0 PSI-d vaid -15PSI... :)

Joonista endale kasvõi paberile sama graafik aga ka koos vaakumi osaga ja tõmba jooned telgede alguspunktist siis näed asja vähe selgemalt... :cool:
mulk

 postitati 07.12.05 18:22
Jah, kõik nad annavad lõpuks 5V , kuna mapi pinged on vahemikus 0 - 5V
Graafikult nähagi, et algus on neil erinev, kas on võimalik teha nõrgem map väljastama pinget, mis vastab tugevamale mapile?
Silwer

 postitati 07.12.05 18:14
Kõik MAP sensorid annavad ajule ühe ja sama väljundi nende maksimum lubatud rõhul - signaali tiba alla 5 voldi.

200map annab selle 5 volti 1,0 bar rõhuga
250map annab selle 5 volti 1,5 bar rõhuga
300map annab selle 5 volti 2,0 bar rõhuga

Softiga tuleb kasutada seda MAP sensorit mis on sellele softile ettenähtud.
mulk

 postitati 07.12.05 18:06
Lisan siia ühe pisikese pildikese ka 200kpa vs 300kpa

Või oskaks keegi teha mingi elektroonilise pudina lisamisega siis nõrgemast mapist tugevama pingele vastava asja?
mulk

 postitati 07.12.05 17:42
Kuulsin, et näiteks MTM stage I softil kasutades erinevaid map andureid saavutatakse erinev võimsus, kuigi mõlemal juhul kasutatakse sama ülelaaderõhku.
Kas on üldse loogiline, et kogu kompot töötab normaalselt siis näiteks 250kPa mapi ja ka 300kPa mapiga?
Või on põhimõtteliselt tegemist sama softiga, kuid erinevus seisneb siis ainult mapi osas, et ajule on ühel juhul antud 250kPa mapi poolt tekitatavad pinged ja teisel juhul siis 300kPa mapi pinged?
Tiba segane, loodan siiski, et keegi on asjas natuke kompetentsem ja suudab asja reaalselt arutada, seletada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 60.3% - SQL: 39.7%]