Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 24.04.15 14:20
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tubli töö tehtud kui vaadata graafikuid. :)
Kuidas selle RS6 kast vastu peab 1200nm-ga, kas muutsid kasti tarkvara ka?


Probleeme pole olnud ja kasti tarkvara on hetkel täiesti stock. Aga juba on maha loetud ja töö käib selle kallal.
altz1

 postitati 24.04.15 09:33
Tubli töö tehtud kui vaadata graafikuid. :)
Kuidas selle RS6 kast vastu peab 1200nm-ga, kas muutsid kasti tarkvara ka?
prj

 postitati 25.03.15 07:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Väiksema rattaga ikka vast?

Jah, loomulikult, parandasin.
Joel

 postitati 25.03.15 07:48
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Audi S5 3.0 TFSi suurema kompressori rattaga:

Väiksema rattaga ikka vast?
prj

 postitati 24.03.15 11:24
Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Selle Audi RS6 5.0 TFSi kohapealt jäi küll karp lahti, ikka väga safe see seadistus tehasest?


Nii ja naa, ilma metata oli ikkagi pea 100hp vähem, seega metapritse annab ka päris palju juurde.
Eero

 postitati 24.03.15 09:19
Selle Audi RS6 5.0 TFSi kohapealt jäi küll karp lahti, ikka väga safe see seadistus tehasest?
Audi S2 HX35 Superi ja etanooliga momendikõverat väga kõveraks nimetada ei saa, korralik sein ikka 3500 ja 4000 pöörde vahel :D
Jürarrak

 postitati 24.03.15 09:02
Hea teema. Väga huvitaks ise turbotatud v8 graafikud. Nende omanikud võiksid neid ka siia lisada. 2,2t millel kuni 4000ni vähem väänet kui diisel korollal ei ole ka pühapäeva autona eriti atraktiivne enam.
prj

 postitati 24.03.15 08:06
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Niisama huvist küsin, et kas välja toodud RS6 puhul oli ainus muudatus veepritse?


Just nii. Veepritse ja soft.
Joel

 postitati 24.03.15 08:02
Pärast neid graafikuid vist enam keegi R4 ja R5 edasi ei ehita, va otsesõiduautode puhul. :)
rkrimm

 postitati 24.03.15 07:38
Niisama huvist küsin, et kas välja toodud RS6 puhul oli ainus muudatus veepritse?
prj

 postitati 23.03.15 18:26
Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
Kas viimane on bensuga või kodukootud segu?

Tavalise 98 bensuga.
kaido.

 postitati 23.03.15 18:16
Kas viimane on bensuga või kodukootud segu?
prj

 postitati 23.03.15 17:57
Täna sai natuke täiendust.

Audi S4 2.2T, HX40 Super, Aquamist HFS-3 veepritse.
http://prj-tuning.com/files/pics/s4t.png
Joel

 postitati 21.03.15 08:04
Diisel on saatanast. Ärme risusta väärt teemat, palun. :)
prj

 postitati 21.03.15 00:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Puht uudishimust, kas enne modimist ka teostatakse mõõtmisi? Et näiteks võrrelda algseid numbreid saadud tulemustega või siis vaadata tehase andmete paika pidavust.


Kui sa teravamalt igat graafikut vaatad, siis näed, et pooltel graafikuist on esindatud nii "enne" mõõtmine originaalis, kui ka "pärast mõõtmine".
Projektiautode puhul, kus on tehtud suuremad modifikatsioonid muidugi ei saa sellist mõõtmist teostada, sest keegi ei hakka autot tagasi stockiks ehitama, et korra tõmme teha ning siis uuesti autot üles ehitama.

Üldjoontes on tehase numbrid stendi omadega klappinud - näiteks: S5 tehasest 333, stendis 335. RS6 tehasest 580, stendis 581.
Rom

 postitati 20.03.15 23:21
Puht uudishimust, kas enne modimist ka teostatakse mõõtmisi? Et näiteks võrrelda algseid numbreid saadud tulemustega või siis vaadata tehase andmete paika pidavust.


Edit:
vabandan, minu viga, keskendusin max. numbritele ja ei pannud teisi graafikuid tähele :)
prj

 postitati 20.03.15 21:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Prj, Sa oled neid diisleid näppinud ilmselt omajagu, lihtsalt erinevusega, et ilma dünota?
Aga jah, teema hetkel koondatud rohkem bensiini põletavate S-seeria Audide poole.


Antud juhul on teema meelega tehtud S-audidest ning ka graafikud S-audidest, sest me oleme "S - Audide" alafoorumis.

Diiselautodest rääkimiseks on meil eraldi foorum ning mingi aeg tuleb ka sinna midagi huvitavat :)
Ning oleme ausad, mitte ükski diisel siiski ei paku sellist elamust, nagu kahe turboga üle laetud Lamborghini 10-silindrilise jõuallikaga mürsk.
Urmet24

 postitati 20.03.15 21:37
Noo tava diisel võib ka olla ju ei pea alati S olema.
Kuits

 postitati 20.03.15 21:34
Prj, Sa oled neid diisleid näppinud ilmselt omajagu, lihtsalt erinevusega, et ilma dünota?
Aga jah, teema hetkel koondatud rohkem bensiini põletavate S-seeria Audide poole.
prj

 postitati 20.03.15 21:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Pane mõni diisli oma ka siia, kui on.

Vähemalt minu klientuuris on valdav enamus diiselautode omanikud.


Mulle pole veel SQ5 näppu sattunud ühtegi. Kui mõne ära teen, siis saan panna.
Rohkem vist S-audisid diisleid veel pole?
Urmet24

 postitati 20.03.15 21:27
Pane mõni diisli oma ka siia, kui on.

Vähemalt minu klientuuris on valdav enamus diiselautode omanikud.
prj

 postitati 20.03.15 21:21
Audi S2 HX35 Superi ja etanooliga:
http://prj-tuning.com/files/pics/a5.jpg

Audi S4 veepritse ja K04 hübriididega:
http://prj-tuning.com/files/pics/a1.jpg

Audi S4 K04-de ja etanooliga:
http://prj-tuning.com/files/pics/a2.jpg

Audi TT BAM mootoriga (nagu S3), lihtsalt Stage 1:
http://prj-tuning.com/files/pics/a6.png

Audi S5 3.0 TFSi väiksema kompressori rattaga:
http://prj-tuning.com/files/pics/a3.jpg

Audi RS6 5.0 TFSi veepritsega:
http://prj-tuning.com/files/pics/a4.jpg

Ehk kellelgi huvitav vaadata. Kokku natuke üle kolmetuhande hobujõu :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]