prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 20.03.15 20:27
|
|
|
Pane mõni diisli oma ka siia, kui on.
Vähemalt minu klientuuris on valdav enamus diiselautode omanikud.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.03.15 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Urmet24
Pane mõni diisli oma ka siia, kui on.
Vähemalt minu klientuuris on valdav enamus diiselautode omanikud. |
Mulle pole veel SQ5 näppu sattunud ühtegi. Kui mõne ära teen, siis saan panna.
Rohkem vist S-audisid diisleid veel pole?
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.03.15 20:34
|
|
|
Prj, Sa oled neid diisleid näppinud ilmselt omajagu, lihtsalt erinevusega, et ilma dünota?
Aga jah, teema hetkel koondatud rohkem bensiini põletavate S-seeria Audide poole.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 20.03.15 20:37
|
|
|
Noo tava diisel võib ka olla ju ei pea alati S olema.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.03.15 20:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Prj, Sa oled neid diisleid näppinud ilmselt omajagu, lihtsalt erinevusega, et ilma dünota?
Aga jah, teema hetkel koondatud rohkem bensiini põletavate S-seeria Audide poole. |
Antud juhul on teema meelega tehtud S-audidest ning ka graafikud S-audidest, sest me oleme "S - Audide" alafoorumis.
Diiselautodest rääkimiseks on meil eraldi foorum ning mingi aeg tuleb ka sinna midagi huvitavat
Ning oleme ausad, mitte ükski diisel siiski ei paku sellist elamust, nagu kahe turboga üle laetud Lamborghini 10-silindrilise jõuallikaga mürsk.
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 20.03.15 22:21
|
|
|
Puht uudishimust, kas enne modimist ka teostatakse mõõtmisi? Et näiteks võrrelda algseid numbreid saadud tulemustega või siis vaadata tehase andmete
paika pidavust.
Edit:
vabandan, minu viga, keskendusin max. numbritele ja ei pannud teisi graafikuid tähele
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.03.15 23:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Puht uudishimust, kas enne modimist ka teostatakse mõõtmisi? Et näiteks võrrelda algseid numbreid saadud tulemustega või siis vaadata tehase andmete
paika pidavust. |
Kui sa teravamalt igat graafikut vaatad, siis näed, et pooltel graafikuist on esindatud nii "enne" mõõtmine originaalis, kui ka "pärast
mõõtmine".
Projektiautode puhul, kus on tehtud suuremad modifikatsioonid muidugi ei saa sellist mõõtmist teostada, sest keegi ei hakka autot tagasi stockiks
ehitama, et korra tõmme teha ning siis uuesti autot üles ehitama.
Üldjoontes on tehase numbrid stendi omadega klappinud - näiteks: S5 tehasest 333, stendis 335. RS6 tehasest 580, stendis 581.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 21.03.15 07:04
|
|
|
Diisel on saatanast. Ärme risusta väärt teemat, palun.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.03.15 16:57
|
|
|
Täna sai natuke täiendust.
Audi S4 2.2T, HX40 Super, Aquamist HFS-3 veepritse.
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 23.03.15 17:16
|
|
|
Kas viimane on bensuga või kodukootud segu?
Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.03.15 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
Kas viimane on bensuga või kodukootud segu? |
Tavalise 98 bensuga.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 24.03.15 06:38
|
|
|
Niisama huvist küsin, et kas välja toodud RS6 puhul oli ainus muudatus veepritse?
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 24.03.15 07:02
|
|
|
Pärast neid graafikuid vist enam keegi R4 ja R5 edasi ei ehita, va otsesõiduautode puhul.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.03.15 07:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Niisama huvist küsin, et kas välja toodud RS6 puhul oli ainus muudatus veepritse? |
Just nii. Veepritse ja soft.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 24.03.15 08:02
|
|
|
Hea teema. Väga huvitaks ise turbotatud v8 graafikud. Nende omanikud võiksid neid ka siia lisada. 2,2t millel kuni 4000ni vähem väänet kui diisel
korollal ei ole ka pühapäeva autona eriti atraktiivne enam.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 24.03.15 08:19
|
|
|
Selle Audi RS6 5.0 TFSi kohapealt jäi küll karp lahti, ikka väga safe see seadistus tehasest?
Audi S2 HX35 Superi ja etanooliga momendikõverat väga kõveraks nimetada ei saa, korralik sein ikka 3500 ja 4000 pöörde vahel
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.03.15 10:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Selle Audi RS6 5.0 TFSi kohapealt jäi küll karp lahti, ikka väga safe see seadistus tehasest? |
Nii ja naa, ilma metata oli ikkagi pea 100hp vähem, seega metapritse annab ka päris palju juurde.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 25.03.15 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Audi S5 3.0 TFSi suurema kompressori rattaga:
|
Väiksema rattaga ikka vast?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.03.15 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Väiksema rattaga ikka vast? |
Jah, loomulikult, parandasin.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 24.04.15 08:33
|
|
|
Tubli töö tehtud kui vaadata graafikuid.
Kuidas selle RS6 kast vastu peab 1200nm-ga, kas muutsid kasti tarkvara ka?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.04.15 13:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Tubli töö tehtud kui vaadata graafikuid.
Kuidas selle RS6 kast vastu peab 1200nm-ga, kas muutsid kasti tarkvara ka? |
Probleeme pole olnud ja kasti tarkvara on hetkel täiesti stock. Aga juba on maha loetud ja töö käib selle kallal.
|
|
|
|