Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 24.06.09 18:33
Teema algatajale vastas mulk siiralt. ainus S turbo audi tüüp viga on,
kuluma hakkab rahakott,
ja põhjustajaks naudingu tagajärjel süvenev haigus.

Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile:(
:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D
MÕNUS OLI viisteist aastat tagasi sõita S 2,2 turbokaga
aga aeg möödub ja...

:( täna sõidab iga küla rullnokk saaniks aetud eSSSSi-ga
Ja margile truuks jäänult mina ka ,jätkuvalt.
http://www.youtube.com/watch?v=OXu3-_uZL7U
sest see on haigus mis süveneb.

http://www.youtube.com/watch?v=QFvfiM99-p8&feature=related
laurz

 postitati 19.05.09 04:32
Seda polegi näha eriti aga kuulda on küll.:cool:
cilaper

 postitati 18.05.09 23:52
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal

Stock-väljalaskekollektor on kõigil praguline


Pole mina veel oma kolles pragu näinud.
epic

 postitati 18.05.09 23:08
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
se et pidurid peale jäävad kas selle vast mingit rohtu ka on?


Ei ole, kui ükskord peale jäävad, siis ongi sõidud sõidetud ja tuleb auto seisma jätta.
epic

 postitati 18.05.09 23:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Enamus, mis on müüa, on paraku raiped. Just C4 S4-d. Mis nende vead on? Vahetamata süüteküünlad (ca 1200-1300 eek), vahetamata küünlapiibud ( 2.0L E36 bmw omad 700.- komplekt), praguline plokikaas (mis küll töö enamasti ei mõjuta), praguline vl kollektor, õli tatistav turbo, tiksuvad hüdrotõukurid, valesti pingutatud vända otsa polt, silma on jäänud ka halli anduri vigasid. Hooratta andurite vigu olen nagu vähem märganud. Vahepeal kipuvad lekkima kasti ja tagadifri simmerid. Samuti on paljudel vahetamata/vahetaud vale õli vastu tagasilla ja käigukasti õli. Õige õliga tuleb vahetuse hinnaks 1500+ eek. Siis veel sellised pisiasjad nagu lekkiv N75 juhtsolenoid ja bypass klapp. Vahel ka lekkivad turbo lõdvikud :D. Juhul kui autol on veel originaal radikad, siis need hakkavad ka üsna suure tõenäosusega lekkima. Vanusega kipuvad vannide vahel talvel vedelikku läbi ajama. Võibolla kirjutan tiba liiga karmilt, aga paraku on elu näidanud, et lood on just nii. Aga kui suudad autot korras, hoida, siis sõidumõnu on garanteeritud.


Jutt kõik õige, aga peamine on siiski leida korraliku kerega isend. See küünalde ja õlide teema kaasneb ju enivei iga autoga ja pole mingi investeering võrreldes kereremondiga. Süüde tuleb teha 1,8T coilpackidega ja saab väga hea. Stock-väljalaskekollektor on kõigil praguline, väikesed praod ei muuda asja. Mõned tihendid ja asjad, bypass vahetada - tegelikult see stock C4 ess pole üldse kallis üleval pidada. Teed üks kord asja korda, siis ta ka on korras ja saad muretult sõita, mida mõne muu Audi mootori kohta öelda ei saa. Küünlad maksavad paarsada krooni tükk, kestavad kaua. Ja korralik K24 turbo maksab vist umbes 3000 krooni, et pole nagu hullu.

Aga mida kaugemal asi stockist on, seda rohkem hakkab raha minema - loogline ka ju :)
MartinCS

 postitati 18.05.09 22:00
Tsitaat:
Algselt postitas: essioll
süütesüsteem on tal kaa selline mitte just kõige vastupidavam, nii on elu näidanud korduvalt

Süütesüsteem, kui rääkida AAN'ist, on minuarust hea. Vaevalt et jagaja süüte ja 8000.- küünlajuhtmete komplekti otsas kasutaja õnnelikum oleks. Probleem on ainult poolide ühendustes juhtmetega. Sealsetes vaiku valatud ühendustes, mille taastamine on väga lihtne. Poolide koolemine üldiselt probleemiks pole ja kui korra juba need 700.- eest ostetud piibud on peal, siis vaevalt, et teist korda seda tööd tegema peab.
Võrdluseks nägin SAABi nn. DI-kassetti, kus oli terve krempel koos poolidega vaiku vlaatud, seal on töökindlusega probleemid just selle pärast (minu arvamus), et see vaik ja muud materjalid paisuvad-jahtuvad erinevalt. Ning ajapikku sikutatakse juhtmed jootest lahti. Nähtud ühte vigase DI kassetiga saabi täpselt samamoodi puterdamas.
essioll

 postitati 18.05.09 21:37
süütesüsteem on tal kaa selline mitte just kõige vastupidavam, nii on elu näidanud korduvalt
Taavi

 postitati 10.08.07 22:19
Enamus, mis on müüa, on paraku raiped. Just C4 S4-d. Mis nende vead on? Vahetamata süüteküünlad (ca 1200-1300 eek), vahetamata küünlapiibud ( 2.0L E36 bmw omad 700.- komplekt), praguline plokikaas (mis küll töö enamasti ei mõjuta), praguline vl kollektor, õli tatistav turbo, tiksuvad hüdrotõukurid, valesti pingutatud vända otsa polt, silma on jäänud ka halli anduri vigasid. Hooratta andurite vigu olen nagu vähem märganud. Vahepeal kipuvad lekkima kasti ja tagadifri simmerid. Samuti on paljudel vahetamata/vahetaud vale õli vastu tagasilla ja käigukasti õli. Õige õliga tuleb vahetuse hinnaks 1500+ eek. Siis veel sellised pisiasjad nagu lekkiv N75 juhtsolenoid ja bypass klapp. Vahel ka lekkivad turbo lõdvikud :D. Juhul kui autol on veel originaal radikad, siis need hakkavad ka üsna suure tõenäosusega lekkima. Vanusega kipuvad vannide vahel talvel vedelikku läbi ajama. Võibolla kirjutan tiba liiga karmilt, aga paraku on elu näidanud, et lood on just nii. Aga kui suudad autot korras, hoida, siis sõidumõnu on garanteeritud.
Teemo

 postitati 10.08.07 21:37
Esmalt tuleb käsipidurit pidevalt kasutada, kui seejuures ka kinni jääb ongi hoolduse aeg käes ja seda tuleb võtta samasuguse väljaminekuna nagu näiteks piduriklotside vahetust. Teiseks see sama viga on ka kõigil teistel automarkidel. kes kasutavad taga ketaspidurit ja kus sama silindriga töötab nii sõidu- kui seisupidur(käsipidur), näit Audi, Ford, Fiat...
mulk

 postitati 10.08.07 21:37
Pidurite remont aitab selle vastu kõige paremini ja suht pikak sajaks ;)
kuno666

 postitati 10.08.07 21:12
se et pidurid peale jäävad kas selle vast mingit rohtu ka on?
jõuvanker

 postitati 10.08.07 20:51
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile:(


S Audi on üks suur haigus, mis süveneb, esmapilgul näib kõik ilus ja tore, kuid see süveneb ja süveneb. Korralik pomm rahakotile, mulgil on õigus:). RS Audist ei hakka üldse rääkimagi.

Tüüpvigadest, tagapidurid, täpsemalt käsipidur - kipub peale jääma, ilmselt tüüpviga enamus Audidel.
Esipidurid, vanematel S4-del nn ufod, ei kesta eriti, ei kannata kuuma.


Tüüpviga on sigahea ning õigeaegselt ajastatud hooldused, neid mitte järgides, kukub pomm veelgi kiiremini tiksuma, seda hullem on laastamistöö hiljem rahakotile:D


Ühesõnaga, ei mäleta erilisi tüüpvigasid just S4/C4 2.2T 20v mootoriga liikuril, omanud lausa kahte ekseplari.

Õigeaegsed hooldused, hooldustelt mitte kokkuhoidmine odavate varuosade näolt, viib võiduka sõiduni, pikaks ajaks!
mulk

 postitati 10.08.07 20:42
S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile:(
cilaper

 postitati 10.08.07 18:14
sooviks teada kas sellel mudelil on mõni tüüpviga? sammuti oleks hea teada millised osad kõige kiiremini kuluma kipuvad/millel tuleb silm peal hoida?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 27.7% - SQL: 72.3%]