cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 10.08.07 17:14
|
|
|
s4 2.2tq (c4) t��pvead
sooviks teada kas sellel mudelil on m�ni t��pviga? sammuti oleks hea teada millised osad k�ige kiiremini kuluma kipuvad/millel tuleb silm peal hoida?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 v�itja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 10.08.07 19:42
|
|
|
S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile
|
|
|
|
j�uvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: �11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.08.07 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile |
S Audi on �ks suur haigus, mis s�veneb, esmapilgul n�ib k�ik ilus ja tore, kuid see s�veneb ja s�veneb. Korralik pomm rahakotile, mulgil on �igus . RS Audist ei hakka �ldse r��kimagi.
T��pvigadest, tagapidurid, t�psemalt k�sipidur - kipub peale j��ma, ilmselt t��pviga enamus Audidel.
Esipidurid, vanematel S4-del nn ufod, ei kesta eriti, ei kannata kuuma.
T��pviga on sigahea ning �igeaegselt ajastatud hooldused, neid mitte j�rgides, kukub pomm veelgi kiiremini tiksuma, seda hullem on laastamist�� hiljem
rahakotile
�hes�naga, ei m�leta erilisi t��pvigasid just S4/C4 2.2T 20v mootoriga liikuril, omanud lausa kahte ekseplari.
�igeaegsed hooldused, hooldustelt mitte kokkuhoidmine odavate varuosade n�olt, viib v�iduka s�iduni, pikaks ajaks!
|
lapsep�lvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: p�rnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 10.08.07 20:12
|
|
|
se et pidurid peale j��vad kas selle vast mingit rohtu ka on?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 v�itja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 10.08.07 20:37
|
|
|
Pidurite remont aitab selle vastu k�ige paremini ja suht pikak sajaks 
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivim�e
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 10.08.07 20:37
|
|
|
Esmalt tuleb k�sipidurit pidevalt kasutada, kui seejuures ka kinni j��b ongi hoolduse aeg k�es ja seda tuleb v�tta samasuguse v�ljaminekuna nagu
n�iteks piduriklotside vahetust. Teiseks see sama viga on ka k�igil teistel automarkidel. kes kasutavad taga ketaspidurit ja kus sama silindriga
t��tab nii s�idu- kui seisupidur(k�sipidur), n�it Audi, Ford, Fiat...
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 10.08.07 21:19
|
|
|
Enamus, mis on m��a, on paraku raiped. Just C4 S4-d. Mis nende vead on? Vahetamata s��tek��nlad (ca 1200-1300 eek), vahetamata k��nlapiibud ( 2.0L E36
bmw omad 700.- komplekt), praguline plokikaas (mis k�ll t�� enamasti ei m�juta), praguline vl kollektor, �li tatistav turbo, tiksuvad h�drot�ukurid,
valesti pingutatud v�nda otsa polt, silma on j��nud ka halli anduri vigasid. Hooratta andurite vigu olen nagu v�hem m�rganud. Vahepeal kipuvad lekkima
kasti ja tagadifri simmerid. Samuti on paljudel vahetamata/vahetaud vale �li vastu tagasilla ja k�igukasti �li. �ige �liga tuleb vahetuse hinnaks
1500+ eek. Siis veel sellised pisiasjad nagu lekkiv N75 juhtsolenoid ja bypass klapp. Vahel ka lekkivad turbo l�dvikud . Juhul kui autol on veel originaal radikad, siis need hakkavad ka �sna suure
t�en�osusega lekkima. Vanusega kipuvad vannide vahel talvel vedelikku l�bi ajama. V�ibolla kirjutan tiba liiga karmilt, aga paraku on elu n�idanud, et
lood on just nii. Aga kui suudad autot korras, hoida, siis s�idum�nu on garanteeritud.
|
12.301@181km/h
|
|
|
essioll
huviline
Registreerunud 10.07.08
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4
|
postitati 18.05.09 20:37
|
|
|
s��tes�steem on tal kaa selline mitte just k�ige vastupidavam, nii on elu n�idanud korduvalt
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: J�geva/H�rjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 18.05.09 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: essioll
s��tes�steem on tal kaa selline mitte just k�ige vastupidavam, nii on elu n�idanud korduvalt |
S��tes�steem, kui r��kida AAN'ist, on minuarust hea. Vaevalt et jagaja s��te ja 8000.- k��nlajuhtmete komplekti otsas kasutaja �nnelikum oleks.
Probleem on ainult poolide �hendustes juhtmetega. Sealsetes vaiku valatud �hendustes, mille taastamine on v�ga lihtne. Poolide koolemine �ldiselt probleemiks pole ja kui korra juba need 700.- eest ostetud piibud
on peal, siis vaevalt, et teist korda seda t��d tegema peab.
V�rdluseks n�gin SAABi nn. DI-kassetti, kus oli terve krempel koos poolidega vaiku vlaatud, seal on t��kindlusega probleemid just selle p�rast (minu
arvamus), et see vaik ja muud materjalid paisuvad-jahtuvad erinevalt. Ning ajapikku sikutatakse juhtmed jootest lahti. N�htud �hte vigase DI kassetiga
saabi t�pselt samamoodi puterdamas.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.09 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Enamus, mis on m��a, on paraku raiped. Just C4 S4-d. Mis nende vead on? Vahetamata s��tek��nlad (ca 1200-1300 eek), vahetamata k��nlapiibud ( 2.0L E36
bmw omad 700.- komplekt), praguline plokikaas (mis k�ll t�� enamasti ei m�juta), praguline vl kollektor, �li tatistav turbo, tiksuvad h�drot�ukurid,
valesti pingutatud v�nda otsa polt, silma on j��nud ka halli anduri vigasid. Hooratta andurite vigu olen nagu v�hem m�rganud. Vahepeal kipuvad lekkima
kasti ja tagadifri simmerid. Samuti on paljudel vahetamata/vahetaud vale �li vastu tagasilla ja k�igukasti �li. �ige �liga tuleb vahetuse hinnaks
1500+ eek. Siis veel sellised pisiasjad nagu lekkiv N75 juhtsolenoid ja bypass klapp. Vahel ka lekkivad turbo l�dvikud . Juhul kui autol on veel originaal radikad, siis need hakkavad ka �sna suure
t�en�osusega lekkima. Vanusega kipuvad vannide vahel talvel vedelikku l�bi ajama. V�ibolla kirjutan tiba liiga karmilt, aga paraku on elu n�idanud, et
lood on just nii. Aga kui suudad autot korras, hoida, siis s�idum�nu on garanteeritud. |
Jutt k�ik �ige, aga peamine on siiski leida korraliku kerega isend. See k��nalde ja �lide teema kaasneb ju enivei iga autoga ja pole mingi
investeering v�rreldes kereremondiga. S��de tuleb teha 1,8T coilpackidega ja saab v�ga hea. Stock-v�ljalaskekollektor on k�igil praguline, v�ikesed
praod ei muuda asja. M�ned tihendid ja asjad, bypass vahetada - tegelikult see stock C4 ess pole �ldse kallis �leval pidada. Teed �ks kord asja korda,
siis ta ka on korras ja saad muretult s�ita, mida m�ne muu Audi mootori kohta �elda ei saa. K��nlad maksavad paarsada krooni t�kk, kestavad kaua. Ja
korralik K24 turbo maksab vist umbes 3000 krooni, et pole nagu hullu.
Aga mida kaugemal asi stockist on, seda rohkem hakkab raha minema - loogline ka ju 
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.09 22:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
se et pidurid peale j��vad kas selle vast mingit rohtu ka on? |
Ei ole, kui �kskord peale j��vad, siis ongi s�idud s�idetud ja tuleb auto seisma j�tta.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 18.05.09 22:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Stock-v�ljalaskekollektor on k�igil praguline |
Pole mina veel oma kolles pragu n�inud.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 19.05.09 03:32
|
|
|
Seda polegi n�ha eriti aga kuulda on k�ll.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/P�rnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 24.06.09 17:33
|
|
|
Teema algatajale vastas mulk siiralt. ainus S turbo audi t��p viga on,
kuluma hakkab rahakott,
ja p�hjustajaks naudingu tagaj�rjel s�venev haigus.
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile |
. . . . . . . . . . . . . . . .
M�NUS OLI viisteist aastat tagasi s�ita S 2,2 turbokaga
aga aeg m��dub ja...
t�na s�idab iga k�la rullnokk saaniks aetud eSSSSi-ga
Ja margile truuks j��nult mina ka ,j�tkuvalt.
http://www.youtube.com/watch?v=OXu3-_uZL7U
sest see on haigus mis s�veneb.
http://www.youtube.com/watch?v=QFvfiM99-p8&feature=related
|
|
|