Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - s4 2.2tq (c4) t��pvead
Foorum Kodulehek�lg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehek�lje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus k�sitlus
Autor:
Pealkiri: s4 2.2tq (c4) t��pvead (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 5182)
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 10.08.07 17:14 Tsiteeri
s4 2.2tq (c4) t��pvead



sooviks teada kas sellel mudelil on m�ni t��pviga? sammuti oleks hea teada millised osad k�ige kiiremini kuluma kipuvad/millel tuleb silm peal hoida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 v�itja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.08.07 19:42 Tsiteeri


S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile:(


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
j�uvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: �11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.08.07 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile:(


S Audi on �ks suur haigus, mis s�veneb, esmapilgul n�ib k�ik ilus ja tore, kuid see s�veneb ja s�veneb. Korralik pomm rahakotile, mulgil on �igus:). RS Audist ei hakka �ldse r��kimagi.

T��pvigadest, tagapidurid, t�psemalt k�sipidur - kipub peale j��ma, ilmselt t��pviga enamus Audidel.
Esipidurid, vanematel S4-del nn ufod, ei kesta eriti, ei kannata kuuma.


T��pviga on sigahea ning �igeaegselt ajastatud hooldused, neid mitte j�rgides, kukub pomm veelgi kiiremini tiksuma, seda hullem on laastamist�� hiljem rahakotile:D


�hes�naga, ei m�leta erilisi t��pvigasid just S4/C4 2.2T 20v mootoriga liikuril, omanud lausa kahte ekseplari.

�igeaegsed hooldused, hooldustelt mitte kokkuhoidmine odavate varuosade n�olt, viib v�iduka s�iduni, pikaks ajaks!


lapsep�lvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: p�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 10.08.07 20:12 Tsiteeri


se et pidurid peale j��vad kas selle vast mingit rohtu ka on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 v�itja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.08.07 20:37 Tsiteeri


Pidurite remont aitab selle vastu k�ige paremini ja suht pikak sajaks ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivim�e
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 10.08.07 20:37 Tsiteeri


Esmalt tuleb k�sipidurit pidevalt kasutada, kui seejuures ka kinni j��b ongi hoolduse aeg k�es ja seda tuleb v�tta samasuguse v�ljaminekuna nagu n�iteks piduriklotside vahetust. Teiseks see sama viga on ka k�igil teistel automarkidel. kes kasutavad taga ketaspidurit ja kus sama silindriga t��tab nii s�idu- kui seisupidur(k�sipidur), n�it Audi, Ford, Fiat...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 10.08.07 21:19 Tsiteeri


Enamus, mis on m��a, on paraku raiped. Just C4 S4-d. Mis nende vead on? Vahetamata s��tek��nlad (ca 1200-1300 eek), vahetamata k��nlapiibud ( 2.0L E36 bmw omad 700.- komplekt), praguline plokikaas (mis k�ll t�� enamasti ei m�juta), praguline vl kollektor, �li tatistav turbo, tiksuvad h�drot�ukurid, valesti pingutatud v�nda otsa polt, silma on j��nud ka halli anduri vigasid. Hooratta andurite vigu olen nagu v�hem m�rganud. Vahepeal kipuvad lekkima kasti ja tagadifri simmerid. Samuti on paljudel vahetamata/vahetaud vale �li vastu tagasilla ja k�igukasti �li. �ige �liga tuleb vahetuse hinnaks 1500+ eek. Siis veel sellised pisiasjad nagu lekkiv N75 juhtsolenoid ja bypass klapp. Vahel ka lekkivad turbo l�dvikud :D. Juhul kui autol on veel originaal radikad, siis need hakkavad ka �sna suure t�en�osusega lekkima. Vanusega kipuvad vannide vahel talvel vedelikku l�bi ajama. V�ibolla kirjutan tiba liiga karmilt, aga paraku on elu n�idanud, et lood on just nii. Aga kui suudad autot korras, hoida, siis s�idum�nu on garanteeritud.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
essioll
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4

postitati 18.05.09 20:37 Tsiteeri


s��tes�steem on tal kaa selline mitte just k�ige vastupidavam, nii on elu n�idanud korduvalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: J�geva/H�rjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 18.05.09 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: essioll
s��tes�steem on tal kaa selline mitte just k�ige vastupidavam, nii on elu n�idanud korduvalt

S��tes�steem, kui r��kida AAN'ist, on minuarust hea. Vaevalt et jagaja s��te ja 8000.- k��nlajuhtmete komplekti otsas kasutaja �nnelikum oleks. Probleem on ainult poolide �hendustes juhtmetega. Sealsetes vaiku valatud �hendustes, mille taastamine on v�ga lihtne. Poolide koolemine �ldiselt probleemiks pole ja kui korra juba need 700.- eest ostetud piibud on peal, siis vaevalt, et teist korda seda t��d tegema peab.
V�rdluseks n�gin SAABi nn. DI-kassetti, kus oli terve krempel koos poolidega vaiku vlaatud, seal on t��kindlusega probleemid just selle p�rast (minu arvamus), et see vaik ja muud materjalid paisuvad-jahtuvad erinevalt. Ning ajapikku sikutatakse juhtmed jootest lahti. N�htud �hte vigase DI kassetiga saabi t�pselt samamoodi puterdamas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.09 22:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Enamus, mis on m��a, on paraku raiped. Just C4 S4-d. Mis nende vead on? Vahetamata s��tek��nlad (ca 1200-1300 eek), vahetamata k��nlapiibud ( 2.0L E36 bmw omad 700.- komplekt), praguline plokikaas (mis k�ll t�� enamasti ei m�juta), praguline vl kollektor, �li tatistav turbo, tiksuvad h�drot�ukurid, valesti pingutatud v�nda otsa polt, silma on j��nud ka halli anduri vigasid. Hooratta andurite vigu olen nagu v�hem m�rganud. Vahepeal kipuvad lekkima kasti ja tagadifri simmerid. Samuti on paljudel vahetamata/vahetaud vale �li vastu tagasilla ja k�igukasti �li. �ige �liga tuleb vahetuse hinnaks 1500+ eek. Siis veel sellised pisiasjad nagu lekkiv N75 juhtsolenoid ja bypass klapp. Vahel ka lekkivad turbo l�dvikud :D. Juhul kui autol on veel originaal radikad, siis need hakkavad ka �sna suure t�en�osusega lekkima. Vanusega kipuvad vannide vahel talvel vedelikku l�bi ajama. V�ibolla kirjutan tiba liiga karmilt, aga paraku on elu n�idanud, et lood on just nii. Aga kui suudad autot korras, hoida, siis s�idum�nu on garanteeritud.


Jutt k�ik �ige, aga peamine on siiski leida korraliku kerega isend. See k��nalde ja �lide teema kaasneb ju enivei iga autoga ja pole mingi investeering v�rreldes kereremondiga. S��de tuleb teha 1,8T coilpackidega ja saab v�ga hea. Stock-v�ljalaskekollektor on k�igil praguline, v�ikesed praod ei muuda asja. M�ned tihendid ja asjad, bypass vahetada - tegelikult see stock C4 ess pole �ldse kallis �leval pidada. Teed �ks kord asja korda, siis ta ka on korras ja saad muretult s�ita, mida m�ne muu Audi mootori kohta �elda ei saa. K��nlad maksavad paarsada krooni t�kk, kestavad kaua. Ja korralik K24 turbo maksab vist umbes 3000 krooni, et pole nagu hullu.

Aga mida kaugemal asi stockist on, seda rohkem hakkab raha minema - loogline ka ju :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.09 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
se et pidurid peale j��vad kas selle vast mingit rohtu ka on?


Ei ole, kui �kskord peale j��vad, siis ongi s�idud s�idetud ja tuleb auto seisma j�tta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 18.05.09 22:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal

Stock-v�ljalaskekollektor on k�igil praguline


Pole mina veel oma kolles pragu n�inud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 19.05.09 03:32 Tsiteeri


Seda polegi n�ha eriti aga kuulda on k�ll.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/P�rnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.06.09 17:33 Tsiteeri


Teema algatajale vastas mulk siiralt. ainus S turbo audi t��p viga on,
kuluma hakkab rahakott,
ja p�hjustajaks naudingu tagaj�rjel s�venev haigus.

Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
S audi on tiksuv pomm sinu rahakotile:(
:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D.:D
M�NUS OLI viisteist aastat tagasi s�ita S 2,2 turbokaga
aga aeg m��dub ja...

:( t�na s�idab iga k�la rullnokk saaniks aetud eSSSSi-ga
Ja margile truuks j��nult mina ka ,j�tkuvalt.
http://www.youtube.com/watch?v=OXu3-_uZL7U
sest see on haigus mis s�veneb.

http://www.youtube.com/watch?v=QFvfiM99-p8&feature=related


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus k�sitlus


Mine lehek�lje l�ppu


XMB Audi Club Edition
T�iendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[P�ringuid: 21]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]