Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
syo

 postitati 18.06.07 09:36
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Forsin, äkki julged panna eelarve siia, mis seinast mis seina see KOGU pull maksma läheks. ilma/koos töörahaga.


Pani sindki huvitama see asi? Forsin jah oleksin huvitatud ka hinnast


Natukene on ta mind huvitanud koguaeg. Võibolla kunagi hiljem, autosse piisavalt investeerinud ja teen seda veelgi ja mõtlesin seda pigem siis teha, kui atm peaks nt laiali lendama.
Aga keegi ei vaheta ümber 1:1-le nii, et ma ei häviks päris palju.


kasti saad ikka ju maha müüa ja midagi saad sealt tagasi juba
MartinCS

 postitati 18.06.07 09:30
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Forsin, äkki julged panna eelarve siia, mis seinast mis seina see KOGU pull maksma läheks. ilma/koos töörahaga.


Pani sindki huvitama see asi? Forsin jah oleksin huvitatud ka hinnast


Natukene on ta mind huvitanud koguaeg. Võibolla kunagi hiljem, autosse piisavalt investeerinud ja teen seda veelgi ja mõtlesin seda pigem siis teha, kui atm peaks nt laiali lendama.
Aga keegi ei vaheta ümber 1:1-le nii, et ma ei häviks päris palju.
syo

 postitati 18.06.07 07:19
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Forsin, äkki julged panna eelarve siia, mis seinast mis seina see KOGU pull maksma läheks. ilma/koos töörahaga.


Pani sindki huvitama see asi? Forsin jah oleksin huvitatud ka hinnast
syo

 postitati 18.06.07 07:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ei kõlband ju nõu kuulda võtta, onju? :P


asi pole selles. sellel hetkel praemat varinti polnd ka ja näed polegi ju nii meeletu töö
MartinCS

 postitati 17.06.07 21:06
Forsin, äkki julged panna eelarve siia, mis seinast mis seina see KOGU pull maksma läheks. ilma/koos töörahaga.
altz1

 postitati 17.06.07 19:58
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Kas minuteada forsin mitte ei ehitanud enda S6 atm-ist manuaali? Temalt võiks küsida.
Väga lihtne tegevus ainult jupid maksavad et töö ette võtta.
Saad valida kas tahad kerge hoorattaga (B3) ???, samas kas valida kiireim ja tugevaim kast 103 kw disla oma ???ja pedaalid saad pudeli õlle eest mõne sigari seest alates 1983-> samast saad ka kangi hoovad (pedaalid vahetad koos pulgaga mille peal nad liiguvad
Mainimata on jäetud et kaob starteri ahel (vist jääb äravõetud automaadi aju sisse ja lisada tuleb jupp juhet panna tagurbidi käigu jaoks , minul jäi kardaan sama ja pooldelgedega on mitu varjanti
Mina vedasin otse juhtme starterini sõitsin elektriku juurde ja ~15 minti ja olid need ühendused tehtud.

Jep 103kw quattro disla kast on tugevdatud (laia 1käigu hammakaga ) ning 6 käiguline. Disla kasti positiivne asi on veel selles, et 6 käik on 0.5 ülekandega, ehk teisisõnu väga öko sõita trassil 90-120kmh, ning ülekanded lubaksid (kunagi arvutasin täpselt enam ei mäleta) aga 18" ratastega vist ca 330kmh @ 7200rpm piiraja :D
IMO kindlasti võiks kasutada 3B mootori kerget hooratast ja juba mingi tsipa tugevam sidur ka sisse .
Kõige tüütum kogu selle töö juures on käiguhoovastikku hoidva "pleki" vahetus, kuna see vaja välja puurida ning uus asemele keevitada, mistõttu vaja põhjamatt välja võtta korra.
forsin

 postitati 17.06.07 19:41
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Kas minuteada forsin mitte ei ehitanud enda S6 atm-ist manuaali? Temalt võiks küsida.
Väga lihtne tegevus ainult jupid maksavad et töö ette võtta.
Saad valida kas tahad kerge hoorattaga (B3) ???, samas kas valida kiireim ja tugevaim kast 103 kw disla oma ???ja pedaalid saad pudeli õlle eest mõne sigari seest alates 1983-> samast saad ka kangi hoovad (pedaalid vahetad koos pulgaga mille peal nad liiguvad
Mainimata on jäetud et kaob starteri ahel (vist jääb äravõetud automaadi aju sisse ja lisada tuleb jupp juhet panna tagurbidi käigu jaoks , minul jäi kardaan sama ja pooldelgedega on mitu varjanti
Mina vedasin otse juhtme starterini sõitsin elektriku juurde ja ~15 minti ja olid need ühendused tehtud.
altz1

 postitati 17.06.07 19:41
Nagu ma ütlesin, olen ise ka C4 r5 automaadist manuaali ehitanud ja mitte midagi konti murdvat ega ülikallist pole. Kui huvitavad täpsemad asjad võid vabalt küsimustega pommitada :)
sven66

 postitati 17.06.07 16:25
Üks kohalik mees tegi siin oma automaat V8'st manuaali. Minu teada peaks ta ka klubis figureerima;)
Ehk saad temalt nõu
janar

 postitati 17.06.07 15:45
Mõtekam oleks siiski osta kõrvale kasvõi doonor, kust vajalikud jupid saab kohe võtta. Lihtsam ja soodsam oleks teisele autole lisad ja "wg vedru" ümber tõsta ja tuleks ka odavam.
MartinCS

 postitati 17.06.07 15:31
Kas minuteada forsin mitte ei ehitanud enda S6 atm-ist manuaali? Temalt võiks küsida.
Teemo

 postitati 17.06.07 09:16
Kardaan on automaatildel ka kõige lühem c4 mudelitest. Seega vajad manuaali kardaani.
mig

 postitati 17.06.07 08:29
sai kunagi 200T tehtud manualiks. ei old Q, ilmselt sellevõrra "lihtsam". C3-ga oli jama, seal tunnel on suht lai ja pedaalid ei taht ära mahtuda. kuvaldaga sai ruumi juurde taotud, aga ega see õige asi pole. ikka läks jalg piduri ajal ka gaasile vahest :(

esimene häda oli kohe sumpaga, ei saand teist lahti korralikult. läks relakas käiku pükste juurest, mis oli 100% viga. seda kokku keevitada korralikult ei õnnestunudki. ja hoorattaga oli mul teema. tuli seda modifitseerida, et korv peale läheks. tuli välja, et ei saand nii ega teisiti. lõppeks sai 1 teine hooratas pandud ja need andurite tihvtid ümber pandud + tasakaalustatud. aga kuidas me selleni jõudsime, mnjaa... :S

kokkuvõte: kui saad ÕIGE doonorisnedi kõik jupid korraga, siis on lihtsam, muidu tapad oma närvikava ja aja ja rahakoti ära.
soovitaks mitte teha. aga kui plaan kindel, siis tee seda nii, et järeltulevatel fännidel on mida lugeda/vaadata/õppida. ja loodetavasti on sul võimalik teise autoga sõita samal ajal, sest see töö ei lõppe sul kindlasti plaanitud ajal.

tegelt on suur hulk inimesi, kes tahavad automaati, nagu mina ntx, ja siis hulk, kes manuali. auto vahetamine on kindlalt odavam lõbu ja kiirem. kaalu seda ikka veel!!!

edu!
Black

 postitati 16.06.07 20:42
Ei kõlband ju nõu kuulda võtta, onju? :P
altz1

 postitati 16.06.07 20:42
vahetusse minevad asjad:
-kast
-esimesed poolteljed
-hoovastiku kinnitus plekk
-hoovastik ise tuleb juurde
-pedaali kompleks (manuaalil on sidur ja pidur ühe suure kronsa küljes)
atm kasti aju ei lähe enam vaja,
-hooratast ja sidurit ka vaja.
EDIT: Võibolla unustasin midagi ära kah, eks lisage kui kellelgi veel midagi meenub.

Suht lihtne ümberehitus kui ise tegija oled...IMO. Ma ise seda teinud ja midagi keerulist polnud, sobima/tööle sai kõik asjad...
soovitan romulatest uurida...võib õnneks minna ja saad kõik vajaliku korraga, ükshaaval juppe tagajades ja igale tüübile hingehinda makstes võib tõepoolest asi mõtetuks muutuda.
;)
syo

 postitati 16.06.07 20:30
Põhimõtteliselt plaan võtta meeletu töö ette et enda automaat ehitada manuaaliks. Küsiks kõigepealt kas keegi on seda teinud? Mis täpsemalt vahetusse peab minema?
Kas gardaan jääb sama?
Kasti kinnitused?
Poolteljed?
Aju jääb sama?
On keegi kes oleks ka nõus selle töö ära tegema?
Oskab ennustada ka keegi selle kogumaksumust?

Minu nägemuse kohaselt siis: kast, uus piduripedaal, siduripedaal, kogu siduri mäng. Mis veel?

Kindalsti lugedes posti mõtlete et on ikka jobu. Müü maha ja osata manuaal s6. EI!!

Plussiks on see et mul on moto täitsa vinks vonks, chpitud, wg verdu ka kangem, sillad korras, ja lisade poolest täpselt see mida ma tahan, et point selles et siis kui uue ostan hakkan jälle otsast peale ja at kastiga autol pekas olema väga hea ja hästi hoitud mootor.

Et palun mitte siia kirjutada et mida sa loll teed jne... Ootan häid nõuandeid!

Tänan.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]