Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 Automaadist manuaal (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3619)
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 16.06.07 21:30 Tsiteeri
S6 Automaadist manuaal



Põhimõtteliselt plaan võtta meeletu töö ette et enda automaat ehitada manuaaliks. Küsiks kõigepealt kas keegi on seda teinud? Mis täpsemalt vahetusse peab minema?
Kas gardaan jääb sama?
Kasti kinnitused?
Poolteljed?
Aju jääb sama?
On keegi kes oleks ka nõus selle töö ära tegema?
Oskab ennustada ka keegi selle kogumaksumust?

Minu nägemuse kohaselt siis: kast, uus piduripedaal, siduripedaal, kogu siduri mäng. Mis veel?

Kindalsti lugedes posti mõtlete et on ikka jobu. Müü maha ja osata manuaal s6. EI!!

Plussiks on see et mul on moto täitsa vinks vonks, chpitud, wg verdu ka kangem, sillad korras, ja lisade poolest täpselt see mida ma tahan, et point selles et siis kui uue ostan hakkan jälle otsast peale ja at kastiga autol pekas olema väga hea ja hästi hoitud mootor.

Et palun mitte siia kirjutada et mida sa loll teed jne... Ootan häid nõuandeid!

Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 16.06.07 21:42 Tsiteeri


vahetusse minevad asjad:
-kast
-esimesed poolteljed
-hoovastiku kinnitus plekk
-hoovastik ise tuleb juurde
-pedaali kompleks (manuaalil on sidur ja pidur ühe suure kronsa küljes)
atm kasti aju ei lähe enam vaja,
-hooratast ja sidurit ka vaja.
EDIT: Võibolla unustasin midagi ära kah, eks lisage kui kellelgi veel midagi meenub.

Suht lihtne ümberehitus kui ise tegija oled...IMO. Ma ise seda teinud ja midagi keerulist polnud, sobima/tööle sai kõik asjad...
soovitan romulatest uurida...võib õnneks minna ja saad kõik vajaliku korraga, ükshaaval juppe tagajades ja igale tüübile hingehinda makstes võib tõepoolest asi mõtetuks muutuda.
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.06.07 21:42 Tsiteeri


Ei kõlband ju nõu kuulda võtta, onju? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mig
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.07
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: A8 quattro 4,2 '99 / Chrysler Grand Voyager Ltd CRD

postitati 17.06.07 09:29 Tsiteeri


sai kunagi 200T tehtud manualiks. ei old Q, ilmselt sellevõrra "lihtsam". C3-ga oli jama, seal tunnel on suht lai ja pedaalid ei taht ära mahtuda. kuvaldaga sai ruumi juurde taotud, aga ega see õige asi pole. ikka läks jalg piduri ajal ka gaasile vahest :(

esimene häda oli kohe sumpaga, ei saand teist lahti korralikult. läks relakas käiku pükste juurest, mis oli 100% viga. seda kokku keevitada korralikult ei õnnestunudki. ja hoorattaga oli mul teema. tuli seda modifitseerida, et korv peale läheks. tuli välja, et ei saand nii ega teisiti. lõppeks sai 1 teine hooratas pandud ja need andurite tihvtid ümber pandud + tasakaalustatud. aga kuidas me selleni jõudsime, mnjaa... :S

kokkuvõte: kui saad ÕIGE doonorisnedi kõik jupid korraga, siis on lihtsam, muidu tapad oma närvikava ja aja ja rahakoti ära.
soovitaks mitte teha. aga kui plaan kindel, siis tee seda nii, et järeltulevatel fännidel on mida lugeda/vaadata/õppida. ja loodetavasti on sul võimalik teise autoga sõita samal ajal, sest see töö ei lõppe sul kindlasti plaanitud ajal.

tegelt on suur hulk inimesi, kes tahavad automaati, nagu mina ntx, ja siis hulk, kes manuali. auto vahetamine on kindlalt odavam lõbu ja kiirem. kaalu seda ikka veel!!!

edu!


mig
eturunduse töövahendid: mail, twitter, facebook marketing; CRM; eCommerce, web
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 17.06.07 10:16 Tsiteeri


Kardaan on automaatildel ka kõige lühem c4 mudelitest. Seega vajad manuaali kardaani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 17.06.07 16:31 Tsiteeri


Kas minuteada forsin mitte ei ehitanud enda S6 atm-ist manuaali? Temalt võiks küsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 17.06.07 16:45 Tsiteeri


Mõtekam oleks siiski osta kõrvale kasvõi doonor, kust vajalikud jupid saab kohe võtta. Lihtsam ja soodsam oleks teisele autole lisad ja "wg vedru" ümber tõsta ja tuleks ka odavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sven66
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr

postitati 17.06.07 17:25 Tsiteeri


Üks kohalik mees tegi siin oma automaat V8'st manuaali. Minu teada peaks ta ka klubis figureerima;)
Ehk saad temalt nõu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 17.06.07 20:41 Tsiteeri


Nagu ma ütlesin, olen ise ka C4 r5 automaadist manuaali ehitanud ja mitte midagi konti murdvat ega ülikallist pole. Kui huvitavad täpsemad asjad võid vabalt küsimustega pommitada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 17.06.07 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Kas minuteada forsin mitte ei ehitanud enda S6 atm-ist manuaali? Temalt võiks küsida.
Väga lihtne tegevus ainult jupid maksavad et töö ette võtta.
Saad valida kas tahad kerge hoorattaga (B3) ???, samas kas valida kiireim ja tugevaim kast 103 kw disla oma ???ja pedaalid saad pudeli õlle eest mõne sigari seest alates 1983-> samast saad ka kangi hoovad (pedaalid vahetad koos pulgaga mille peal nad liiguvad
Mainimata on jäetud et kaob starteri ahel (vist jääb äravõetud automaadi aju sisse ja lisada tuleb jupp juhet panna tagurbidi käigu jaoks , minul jäi kardaan sama ja pooldelgedega on mitu varjanti
Mina vedasin otse juhtme starterini sõitsin elektriku juurde ja ~15 minti ja olid need ühendused tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 17.06.07 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Kas minuteada forsin mitte ei ehitanud enda S6 atm-ist manuaali? Temalt võiks küsida.
Väga lihtne tegevus ainult jupid maksavad et töö ette võtta.
Saad valida kas tahad kerge hoorattaga (B3) ???, samas kas valida kiireim ja tugevaim kast 103 kw disla oma ???ja pedaalid saad pudeli õlle eest mõne sigari seest alates 1983-> samast saad ka kangi hoovad (pedaalid vahetad koos pulgaga mille peal nad liiguvad
Mainimata on jäetud et kaob starteri ahel (vist jääb äravõetud automaadi aju sisse ja lisada tuleb jupp juhet panna tagurbidi käigu jaoks , minul jäi kardaan sama ja pooldelgedega on mitu varjanti
Mina vedasin otse juhtme starterini sõitsin elektriku juurde ja ~15 minti ja olid need ühendused tehtud.

Jep 103kw quattro disla kast on tugevdatud (laia 1käigu hammakaga ) ning 6 käiguline. Disla kasti positiivne asi on veel selles, et 6 käik on 0.5 ülekandega, ehk teisisõnu väga öko sõita trassil 90-120kmh, ning ülekanded lubaksid (kunagi arvutasin täpselt enam ei mäleta) aga 18" ratastega vist ca 330kmh @ 7200rpm piiraja :D
IMO kindlasti võiks kasutada 3B mootori kerget hooratast ja juba mingi tsipa tugevam sidur ka sisse .
Kõige tüütum kogu selle töö juures on käiguhoovastikku hoidva "pleki" vahetus, kuna see vaja välja puurida ning uus asemele keevitada, mistõttu vaja põhjamatt välja võtta korra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 17.06.07 22:06 Tsiteeri


Forsin, äkki julged panna eelarve siia, mis seinast mis seina see KOGU pull maksma läheks. ilma/koos töörahaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 18.06.07 08:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ei kõlband ju nõu kuulda võtta, onju? :P


asi pole selles. sellel hetkel praemat varinti polnd ka ja näed polegi ju nii meeletu töö


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 18.06.07 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Forsin, äkki julged panna eelarve siia, mis seinast mis seina see KOGU pull maksma läheks. ilma/koos töörahaga.


Pani sindki huvitama see asi? Forsin jah oleksin huvitatud ka hinnast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 18.06.07 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Forsin, äkki julged panna eelarve siia, mis seinast mis seina see KOGU pull maksma läheks. ilma/koos töörahaga.


Pani sindki huvitama see asi? Forsin jah oleksin huvitatud ka hinnast


Natukene on ta mind huvitanud koguaeg. Võibolla kunagi hiljem, autosse piisavalt investeerinud ja teen seda veelgi ja mõtlesin seda pigem siis teha, kui atm peaks nt laiali lendama.
Aga keegi ei vaheta ümber 1:1-le nii, et ma ei häviks päris palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 18.06.07 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Forsin, äkki julged panna eelarve siia, mis seinast mis seina see KOGU pull maksma läheks. ilma/koos töörahaga.


Pani sindki huvitama see asi? Forsin jah oleksin huvitatud ka hinnast


Natukene on ta mind huvitanud koguaeg. Võibolla kunagi hiljem, autosse piisavalt investeerinud ja teen seda veelgi ja mõtlesin seda pigem siis teha, kui atm peaks nt laiali lendama.
Aga keegi ei vaheta ümber 1:1-le nii, et ma ei häviks päris palju.


kasti saad ikka ju maha müüa ja midagi saad sealt tagasi juba


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]