Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Teemo

 postitati 03.05.07 21:40
Aga mul oligi selline. Kuum pool k26 #8, külm pool sama, mida teema algataja mainis.
puna

 postitati 03.05.07 20:56
See ei ole suur oleneb muidugi mille jaoks.
Mõned panevad suuri veoauto omasi :D
mulk

 postitati 03.05.07 20:19
Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
on olemas selline föön, orginaalis on sel 11 kuumakoda, see ilmselgelt liiga suur 2,2 motole see pärast uuringi...


Suur? :D
No kui ma enda fööni turbiinikoja suuruse ütlen, siis ... sama võrdlus oleks, nagu originaal #6 vs su #11
Täiesti kasutamiskõlblik koda, mis suurusega turbiiniratas on ja kompressor?
outlaw

 postitati 03.05.07 19:59
on olemas selline föön, orginaalis on sel 11 kuumakoda, see ilmselgelt liiga suur 2,2 motole see pärast uuringi...
puna

 postitati 03.05.07 15:42
See turbo käib originaalis BMW 745i E23 peal.
Mootor seal siis M30B34MA ja alates aastast 84 juba.
185kW 500rpm juures ja 3,4L Bensu mootori pealt.
Tahad selle kohta veel midagi teada?
mulk

 postitati 03.05.07 15:05
Kõike saab, kuid plug´n play tööga enivei tegemist ei ole.On Sul reaalselt föön olemas, või lihtsalt uurid koodi järgi mingi "kandidaadi" andmeid?
Asja ivast rääkidse, siis imo suure kompressori paigaldamine väikse (liigväikse) turbiinikoja otsa on mõttetus, tõstes tootlikust, suureneb ka heitgaaside kogus, tänu väiksele turbiinikojale, mis ei ole mõeldud sellise heitgaasikoguse jaoks, kasvab surve põlemiskambri ja turbiini vahel, halveneb mootori tühjenemine heitgaasidest, kasvab kuumus ja detonatsioonioht.
Kui vähegi normaalsete proportsioonidega turbo, siis kannataks kogu kompott peale panna.
audi 24/26 # 6 koda on väike kahjuks.
... samas maitse asi, kes armastab vastusurvet, kes võimsust ;)
outlaw

 postitati 03.05.07 13:32
5327 970 6484


Saab selle külma poole ristata mõne K26 kuuma poole ja keskmise osaga, et kasuta 20VT audil?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]