Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Millega tegu? K27-0364G11.90 5327 970 6484 (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2658)
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 03.05.07 13:32 Tsiteeri
Millega tegu? K27-0364G11.90 5327 970 6484



5327 970 6484


Saab selle külma poole ristata mõne K26 kuuma poole ja keskmise osaga, et kasuta 20VT audil?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 03.05.07 15:05 Tsiteeri


Kõike saab, kuid plug´n play tööga enivei tegemist ei ole.On Sul reaalselt föön olemas, või lihtsalt uurid koodi järgi mingi "kandidaadi" andmeid?
Asja ivast rääkidse, siis imo suure kompressori paigaldamine väikse (liigväikse) turbiinikoja otsa on mõttetus, tõstes tootlikust, suureneb ka heitgaaside kogus, tänu väiksele turbiinikojale, mis ei ole mõeldud sellise heitgaasikoguse jaoks, kasvab surve põlemiskambri ja turbiini vahel, halveneb mootori tühjenemine heitgaasidest, kasvab kuumus ja detonatsioonioht.
Kui vähegi normaalsete proportsioonidega turbo, siis kannataks kogu kompott peale panna.
audi 24/26 # 6 koda on väike kahjuks.
... samas maitse asi, kes armastab vastusurvet, kes võimsust ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 03.05.07 15:42 Tsiteeri


See turbo käib originaalis BMW 745i E23 peal.
Mootor seal siis M30B34MA ja alates aastast 84 juba.
185kW 500rpm juures ja 3,4L Bensu mootori pealt.
Tahad selle kohta veel midagi teada?


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 03.05.07 19:59 Tsiteeri


on olemas selline föön, orginaalis on sel 11 kuumakoda, see ilmselgelt liiga suur 2,2 motole see pärast uuringi...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 03.05.07 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
on olemas selline föön, orginaalis on sel 11 kuumakoda, see ilmselgelt liiga suur 2,2 motole see pärast uuringi...


Suur? :D
No kui ma enda fööni turbiinikoja suuruse ütlen, siis ... sama võrdlus oleks, nagu originaal #6 vs su #11
Täiesti kasutamiskõlblik koda, mis suurusega turbiiniratas on ja kompressor?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 03.05.07 20:56 Tsiteeri


See ei ole suur oleneb muidugi mille jaoks.
Mõned panevad suuri veoauto omasi :D


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 03.05.07 21:40 Tsiteeri


Aga mul oligi selline. Kuum pool k26 #8, külm pool sama, mida teema algataja mainis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]