Teema ülevaade |
Teemo
|
postitati 03.05.07 21:40 |
Aga mul oligi selline. Kuum pool k26 #8, külm pool sama, mida teema algataja mainis.
|
puna
|
postitati 03.05.07 20:56 |
See ei ole suur oleneb muidugi mille jaoks.
Mõned panevad suuri veoauto omasi
|
mulk
|
postitati 03.05.07 20:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: outlaw
on olemas selline föön, orginaalis on sel 11 kuumakoda, see ilmselgelt liiga suur 2,2 motole see pärast uuringi... |
Suur?
No kui ma enda fööni turbiinikoja suuruse ütlen, siis ... sama võrdlus oleks, nagu originaal #6 vs su #11
Täiesti kasutamiskõlblik koda, mis suurusega turbiiniratas on ja kompressor?
|
outlaw
|
postitati 03.05.07 19:59 |
on olemas selline föön, orginaalis on sel 11 kuumakoda, see ilmselgelt liiga suur 2,2 motole see pärast uuringi...
|
puna
|
postitati 03.05.07 15:42 |
See turbo käib originaalis BMW 745i E23 peal.
Mootor seal siis M30B34MA ja alates aastast 84 juba.
185kW 500rpm juures ja 3,4L Bensu mootori pealt.
Tahad selle kohta veel midagi teada?
|
mulk
|
postitati 03.05.07 15:05 |
Kõike saab, kuid plug´n play tööga enivei tegemist ei ole.On Sul reaalselt föön olemas, või lihtsalt uurid koodi järgi mingi "kandidaadi"
andmeid?
Asja ivast rääkidse, siis imo suure kompressori paigaldamine väikse (liigväikse) turbiinikoja otsa on mõttetus, tõstes tootlikust, suureneb ka
heitgaaside kogus, tänu väiksele turbiinikojale, mis ei ole mõeldud sellise heitgaasikoguse jaoks, kasvab surve põlemiskambri ja turbiini vahel,
halveneb mootori tühjenemine heitgaasidest, kasvab kuumus ja detonatsioonioht.
Kui vähegi normaalsete proportsioonidega turbo, siis kannataks kogu kompott peale panna.
audi 24/26 # 6 koda on väike kahjuks.
... samas maitse asi, kes armastab vastusurvet, kes võimsust
|
outlaw
|
postitati 03.05.07 13:32 |
5327 970 6484
Saab selle külma poole ristata mõne K26 kuuma poole ja keskmise osaga, et kasuta 20VT audil?
|
|