Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Võimas chip ja originaal tehnika
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] See MTM on "375PS" ja sellega on segu ka üsna paigast ära... Ära tunneb selle järgi, et käivitades auto puterdab mingit aega (segu 18, kuni lambda sisse läheb). Üldse, ma pole näinud, et MTM oma softi sisse midagi kirjutaks (aga sellel on suurelt MTM-Tuning), seega on asi kaheldava väärtusega. [/quote]Minu kunagine S6 mis MTM-s sündinud ja mina olin teine auto omanik (AAN 194 KW) siin arutatav chip sellel on sees kirjas auto mtm, chipi tootja mtm + tehase garanti säilivus mul hunnik pabereid siiani alles ja chip piirab ~1,7 bar aga softi on sees kuni +2,1 bar . Originaal pihustitele olen kohanud eestis veel ainult ühte softi mida julgen originaal tehnikale pimesi soovitada, aga on väga öko ja mõeldud mikraskoobilisele turbole , kunagi ammu oli silveril s4 ja tolle auto kivil jätkus ka soft peale piirajat mitte moto ei lõpetanud lambist tööd vaid hakati softiga pooma /piirama. Silveri soft ei sobi vähimagi õhu koguse suurendamisel (port , nukad suurem turbo kuum tiivik ) Lisaks prj soovitus 205 kw mida mina ei ole kasutusele võtnud , põhjuseks mingis töö alas valatakse bensiini aga hp ei tooda (minul turbo lõppu vastu ei tulnud mul oli siis rs turbo) Infoks katsetajatele. See 375 hobust soft kui motol oletan orig.kuni 400 pihustid + originaal halli anduri värk Aga lisatud suurem turbo ( kuuma otsaga umbes kkk-26 mõõdus) +väga porditud , ja õhu torustik õhu puhastist kuni sisselaske koldesse +kaasi pöör tõõdeldud. Siis minu arvates on see ainuke soft millega auto säilitab tühikäigu ja jääb nurruma. kõikide teiste softidega sureb välja või tõmbleb sest bensiini liiga vähe. Seega mina oletan see soft on mõeldud pihustid ??? originaal õhulugeja aga suurem ilma klapita kaasi pedaali pöör. Hea et siin teemas hakkavad mehed jõudma selleni. et tehnikaga tuleb sõita pärast installi, aju softi korrigeerima. See oli selge KIIREKAL juba aastatel 1999.a ja tänage teda, et ta tekitas eesti 200 -le täiusliku 265 kw softi. Sama meelt on elu aeg olnud Jõuvanker rs4 -dega. kuulake neid mehi mis te lõhute mõtetult kepse. Minu katse lollusi ei soovita kellegil teha (kui puuduvad tõelised moto projekteerimis teh teadmised) ja mul pole õnnestunud kepse kõveraks lasta. Samas ei saa ma aru miks eestis ikka nii vähe neid S audisid mis nelja ratast asvaldil põletavad, ometi pole selleks palju vaja. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Võimas chip ja originaal tehnika
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.8%
- SQL:
57.2%
]