Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MartinCS

 postitati 20.01.08 16:38
Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoV
automaat kast 700 NM kas see väide vastab tõele mõtlen neid esimesi S4/S6. ehk keegi targem oskab miskit öelda .


Pikalt kindlasti mitte. 400 nm kopikatega on viimane ohutu jõud. Kui muidugi kast juba streigib ja jamab, võid kiiresti lahti saada.
Teemo masinal vist olevat olnud üle 400nm ja pidas vastu, sõitis dragil 14.0 aja ka välja. Aga minuteada mitte üle 500nm.
TarmoV

 postitati 20.01.08 16:15
automaat kast 700 NM kas see väide vastab tõele mõtlen neid esimesi S4/S6. ehk keegi targem oskab miskit öelda .
Teemo

 postitati 01.10.06 20:56
Huvitav on see, et käesoleva aasta sügise AC drag-il sõitis mu automaat s4 parimaks ajaks 15.0(roolis AC liige Mirjam). Esimene sõit oli ilma pidurita ehk rohelise süttides lihtsalt pedaal põhja, aeg 15,3. Teises sõidus sai hoitud stardis piduriga 2000p/min ja ajaks 15.0.
Auto on igatpidi stock peale enda ehitatud õhufiltri kopsiku paneelfiltrile(avarii tagajärjel orig. purunes). Chipitud ei ole, turbo originaal ja välja kolle räigelt keevitatud 4-5 kohast. Maks ülerõhku näitas auto 1,2-1,3
Nüüdseks on peale installitud hr. Oleevi poolt valmistatud torukolle ning lähiajal prooviks oma teise sõiduriista(7A moto 90) nukkvõlle paigutada s4-le(hr. Forsini ja Maku kunagise kokkuvõtte põhjal teemas "nukkvõllid")
Seejuures ma ei kahtle, et pärast seda näiteks AC-drag 2007-el automaatkastiga u. 14,5 võiks saavutada.
vallo

 postitati 01.06.06 13:01
vaata foorumist "Audid joonele 2005 ja 2006" ürituste alt sõitude tulemusi .
vihjeks stock S4 aut sõidab 1/4 miili madal 16.
MartinCS

 postitati 01.06.06 10:01
Vabandage mu võhiklust, aga: 1) kas 15,1 on hea miili aeg aeg? (no ütleme autom. kohta.) 2) oskab keegi huupi pakkuda mis see 0-100 kiirendus võib sellise modifikatsiooni (tsipitud aju+kast) juures tulla?



Tsitaat:
Algselt postitas: vallo
Aut. kasti puhul vaheta chip ära (mtm ecu+atm)+ lisaks võid lasta turbot ja kollet ka modifitseerida. Rohkem midagi teha ei ole enam minu arvates soovitav, usun et kast ei pea vastu. Kui ma õigesti mäletan, siis sarnaste muudatustega S4 aut sõitis 1/4 miili 15,1 sek. Ei oska komenteerida, kuidas starditi ( kui kõvasti pidurit gaasiga peal hoiti). Kõige parema info peaksid sulle andma klubilised Maku ja Forsin.

Maku

 postitati 01.06.06 09:58
Mis siin ikka pikalt seletada. Asi lihtne - chipi masin õige chipiga ära, vaheta filter ning modifitseeri filtri karopkat. Kast ei pea enamat vastu. Ei tee paha ka kattide eemaldamine ja kui tigedamat häält tahad, siis eelviimase püti asemele pane torud.

Btw, minu endine automaat 2,2t S4 oli miskisel kiirendusel manuaal chipitud 2,2t S4-le ära teinud.
vallo

 postitati 01.06.06 08:38
Aut. kasti puhul vaheta chip ära (mtm ecu+atm)+ lisaks võid lasta turbot ja kollet ka modifitseerida. Rohkem midagi teha ei ole enam minu arvates soovitav, usun et kast ei pea vastu. Kui ma õigesti mäletan, siis sarnaste muudatustega S4 aut sõitis 1/4 miili 15,1 sek. Ei oska komenteerida, kuidas starditi ( kui kõvasti pidurit gaasiga peal hoiti). Kõige parema info peaksid sulle andma klubilised Maku ja Forsin.
prr

 postitati 31.05.06 22:12
Tsitaat:
Algselt postitas: kivy
Kuna olen veel võhik, siis küsin mis on paneel?

käib tavalise õhufiltri asemele. õhu teekond on enamvähem normaalselt lahendatud S4l, niiet pole mõtet seda koonust sinna kuuma turbo küljealla toppida.
kivy

 postitati 31.05.06 22:09
Kuna olen veel võhik, siis küsin mis on paneel?
prr

 postitati 31.05.06 22:01
Tsitaat:
Algselt postitas: kivy
Tere! Olen huvitatud S4 mootori tuunimisest. Kuna tegemist on aut. käigukastiga, siis millised varjandid on mõeldavad. Alustuseks on pakutud koonusfiltrit( kui siis millist?) ja rõhu tõstmist. :)

aut. kastiga tuleb piiriks ca 380 nm.

koonusfilter ei ole tea mis parem kui korralik paneel.
kivy

 postitati 31.05.06 21:58
Tere! Olen huvitatud S4 mootori tuunimisest. Kuna tegemist on aut. käigukastiga, siis millised varjandid on mõeldavad. Alustuseks on pakutud koonusfiltrit( kui siis millist?) ja rõhu tõstmist. :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]