kivy
huviline
Registreerunud 10.06.05
Asukoht: lagedi
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 31.05.06 20:58
|
|
|
C4 S4/S6 automaatkäigukast
Tere! Olen huvitatud S4 mootori tuunimisest. Kuna tegemist on aut. käigukastiga, siis millised varjandid on mõeldavad. Alustuseks on pakutud
koonusfiltrit( kui siis millist?) ja rõhu tõstmist.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 31.05.06 21:01
|
|
|
ATM
Tsitaat: | Algselt postitas: kivy
Tere! Olen huvitatud S4 mootori tuunimisest. Kuna tegemist on aut. käigukastiga, siis millised varjandid on mõeldavad. Alustuseks on pakutud
koonusfiltrit( kui siis millist?) ja rõhu tõstmist. |
aut. kastiga tuleb piiriks ca 380 nm.
koonusfilter ei ole tea mis parem kui korralik paneel.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
kivy
huviline
Registreerunud 10.06.05
Asukoht: lagedi
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 31.05.06 21:09
|
|
|
ATM
Kuna olen veel võhik, siis küsin mis on paneel?
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 31.05.06 21:12
|
|
|
ATM
Tsitaat: | Algselt postitas: kivy
Kuna olen veel võhik, siis küsin mis on paneel? |
käib tavalise õhufiltri asemele. õhu teekond on enamvähem normaalselt lahendatud S4l, niiet pole mõtet seda koonust sinna kuuma turbo küljealla
toppida.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 01.06.06 07:38
|
|
|
ATM
Aut. kasti puhul vaheta chip ära (mtm ecu+atm)+ lisaks võid lasta turbot ja kollet ka modifitseerida. Rohkem midagi teha ei ole enam minu arvates
soovitav, usun et kast ei pea vastu. Kui ma õigesti mäletan, siis sarnaste muudatustega S4 aut sõitis 1/4 miili 15,1 sek. Ei oska komenteerida, kuidas
starditi ( kui kõvasti pidurit gaasiga peal hoiti). Kõige parema info peaksid sulle andma klubilised Maku ja Forsin.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.06 08:58
|
|
|
ATM
Mis siin ikka pikalt seletada. Asi lihtne - chipi masin õige chipiga ära, vaheta filter ning modifitseeri filtri karopkat. Kast ei pea enamat vastu.
Ei tee paha ka kattide eemaldamine ja kui tigedamat häält tahad, siis eelviimase püti asemele pane torud.
Btw, minu endine automaat 2,2t S4 oli miskisel kiirendusel manuaal chipitud 2,2t S4-le ära teinud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 01.06.06 09:01
|
|
|
ATM
Vabandage mu võhiklust, aga: 1) kas 15,1 on hea miili aeg aeg? (no ütleme autom. kohta.) 2) oskab keegi huupi pakkuda mis see 0-100 kiirendus võib
sellise modifikatsiooni (tsipitud aju+kast) juures tulla?
Tsitaat: | Algselt postitas: vallo
Aut. kasti puhul vaheta chip ära (mtm ecu+atm)+ lisaks võid lasta turbot ja kollet ka modifitseerida. Rohkem midagi teha ei ole enam minu arvates
soovitav, usun et kast ei pea vastu. Kui ma õigesti mäletan, siis sarnaste muudatustega S4 aut sõitis 1/4 miili 15,1 sek. Ei oska komenteerida, kuidas
starditi ( kui kõvasti pidurit gaasiga peal hoiti). Kõige parema info peaksid sulle andma klubilised Maku ja Forsin. |
|
|
|
vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 01.06.06 12:01
|
|
|
ATM
vaata foorumist "Audid joonele 2005 ja 2006" ürituste alt sõitude tulemusi .
vihjeks stock S4 aut sõidab 1/4 miili madal 16.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 01.10.06 19:56
|
|
|
Huvitav on see, et käesoleva aasta sügise AC drag-il sõitis mu automaat s4 parimaks ajaks 15.0(roolis AC liige Mirjam). Esimene sõit oli ilma pidurita
ehk rohelise süttides lihtsalt pedaal põhja, aeg 15,3. Teises sõidus sai hoitud stardis piduriga 2000p/min ja ajaks 15.0.
Auto on igatpidi stock peale enda ehitatud õhufiltri kopsiku paneelfiltrile(avarii tagajärjel orig. purunes). Chipitud ei ole, turbo originaal ja
välja kolle räigelt keevitatud 4-5 kohast. Maks ülerõhku näitas auto 1,2-1,3
Nüüdseks on peale installitud hr. Oleevi poolt valmistatud torukolle ning lähiajal prooviks oma teise sõiduriista(7A moto 90) nukkvõlle paigutada
s4-le(hr. Forsini ja Maku kunagise kokkuvõtte põhjal teemas "nukkvõllid")
Seejuures ma ei kahtle, et pärast seda näiteks AC-drag 2007-el automaatkastiga u. 14,5 võiks saavutada.
|
|
|
TarmoV
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Hellsinki - Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.08 15:15
|
|
|
automaat kast 700 NM
automaat kast 700 NM kas see väide vastab tõele mõtlen neid esimesi S4/S6. ehk keegi targem oskab miskit öelda .
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 20.01.08 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TarmoV
automaat kast 700 NM kas see väide vastab tõele mõtlen neid esimesi S4/S6. ehk keegi targem oskab miskit öelda . |
Pikalt kindlasti mitte. 400 nm kopikatega on viimane ohutu jõud. Kui muidugi kast juba streigib ja jamab, võid kiiresti lahti saada.
Teemo masinal vist olevat olnud üle 400nm ja pidas vastu, sõitis dragil 14.0 aja ka välja. Aga minuteada mitte üle 500nm.
|
|
|