Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Cooleri kärje headuse määravad tegijad: [url=http://www.are.com.au/techtalk/intecoolersMR.htm#AMBIENT%20AIR%20FLOW]Väline voolavus[/url] Mis sõltub siis otseselt [url=http://www.are.com.au/inter/ic001a%20copy.JPG]rivide[/url] mõõtmetest ja neid ühendavate [url=http://www.are.com.au/feat/techtalk/tti1001n.JPG]ribide[/url] mõõtmetest. Teine oluline tegija on: [url=http://www.are.com.au/techtalk/intecoolersMR.htm#CHARGE%20AIR%20FLOW ]Sisemine voolavus[/url] mis sõltub jällegi rivide tüübist, jahutuspinna suurusest, ribide paigutusest/kujust. Siinkohal üks isiklik vaatenurk asjale, kumb kombinatsioon juhib paremini soojust: a. terviklik detail? b. kahest osast koostatud detail? Otseselt ei saa öelda ühegi kärje kohta, et see on hea ja ülejäänud rämps, maailmas kasutatakse laialdaselt neid kõikki. Tõde võiks selguda ehk motospordi entusjastide ja neile vastavaid jahuteid valmistavate firmade poolt kasutatavate kärgede seast. Isiklikult olen arvamusel, et õige cooleri puhul on rõhulangus paratamatus. Kuna, korralikult jahutatud õhk kaotab ruumalas, on ka rõhulangus möödapääsmatu. Liigne kärje takistus ei tule muidugi kasuks, kuid mis on asjast tolku, kui õhk läbib kärje ilma vähimagi takistuseta, jätmata sealjuures endas sisalduvat soojust elemendile. edit: Kui veel põgusalt cooleri valikust rääkida, siis cooler tuleks valida vastavalt turbole (õhukogusele) toru läbimõõdule. Väiksemate õhukoguste puhul võib kärg olla ka "takistavam" võrreldes suure turbo puhul. Kogu asja idee on ikkagi selles, et laadeõhku ei saa jahutada rohkem, kui väliskeskonna temperatuurini, vajalikust suurem cooler kasu ei tooda, pigem suurenenud sisselasketorustiku ruumala tõttu kasvab LAG. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.6%
- SQL:
68.4%
]