Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Rax[/i] Tegemist on bosch map sensoriga, kuid tellisin juba 400kPa map sensori, mis peaks küttesegu skaalat pisut stabiilsemana hoidma. Kui 300kPa map arvestab absoluutset rõhku, s.t. 2 bari ülerõhku, siis mina ei tea mille alusel aju mootorisse kütet pumpab kui ülerõhk ületab 2 bari piiri. Tänase katsetamise tulemusena sain tõdeda et 3 bari ülerõhu juures jääb oilcatchcan väikeseks, tuleb suurem teha. Kui kihutada tahan, siis 424cc pihustid @ 3 bari, töötavad 4,1 barise kütuserõhu juures väga hästi kui on 3 bari ülerõhku, seda siis üle 2500rpm juures. Linnasõidus tuleb wastegate välja keerata, 2bari ülerõhku ja kütuserõhk 3bari, ei toimu üleujutamist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
26.6%
- SQL:
73.4%
]