Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] [quote][i]Algselt postitas: Rax[/i] Üritan leida lahendust või alternatiivi originaal aju ja progetava aju vahel, kuna viimane maksab siiski suht palju ja progetava aju paigaldusega pole eestis kellelgi kogemust (audi 20v mootorile). Lihtne on öelda, et pane see või teine proge aju. Kindlasti varsti seda ka teen, aga see on suht tume maa minu jaoks. Hea kui keegi pädev inimene proge ajude vallas saaks mind pisut harida oleksin tänulik. Mul ei ole õhu/kütuse seguga probleeme olnud ei originaal, ega rs2 turboga, mistahes ülelaaderõhu juures. Küll aga nüüd tekkis probleem kui k26/t04E keerata rõhku üle 2bari. Kuni 2bari, pole probleemi, segu norm 11-12, kütusekulu linnas 15 maanteel 10, tühikäik 760 ja ei kõigu. [/quote] P2ris asjakohane oleks teada, mis MAP andurit sa kasutad? Kas originaal bosch 300kPa v6i GM 3bar v6i ... ? edit1: ja, üks väga oluline tegija segu lahjaks jäämise ennetamiseks on turbulentsirist enne MAFi, kas siis originaal, asendatud kuhugi lõdviku (te) sisse / vahele, või täiesti ise tehtud plekist ja keevitatud/joodetud toru sisse. Omal küll puudub kogemus progetava ajuga otseselt, kuid pisut olen teinud uurimustööd selles suunas, et mida üldse kannataks osta, kuna ma ise seadistada ei oska ja tõenäoliselt ei hakkagi seda oskama rahuldaval tasemel, siis on mu jaoks olnud ainult kaks varianti, mida saab nn. "võtmed kätte" põhimõttel osta, tatec ja hestec. Tatec´i kasuks räägib väga hea ja kiire raudvara, kuid hästi oskab seda seadistada vaid Repo (vabandust, kui mu teadmatusest leidub keegi vähemalt samapädev) palju pidavat ka olema selliseid pisivigu, mis on täiesti arusaadav nii värske toote puhul. Hestec´il on soomes ca 20a kogemus, mille vastu ei saa keegi, Harinen seadistab hesteci halvimal juhul hästi, miinusteks oleks ehk detonatsiooniandurite puudumine ... aeglasem raudvara ... hestecilt tatecile üle minnes on saadud puhtalt sellega juba võimsuslisa. hinnaklass on enamvähem neil kahel sama. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.6%
- SQL:
64.4%
]