Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [url=http://pildid.audiclub.ee/s-audid/2.2/Komplekt/S2_RSR/] [img]http://pildid.audiclub.ee/s-audid/2.2/Komplekt/S2_RSR/images/mtm_s2_rsr.jpg[/img] [/url] Järgnev on tõlgitud asjakohasest artiklist (igast kiidulaulu ma ei viitsinud ümber tõlkida). 1992 aastaks oli MTM teinud valmis masina, mille nimeks pandi RS2, mis põhines S2-el ja kus oli kasutatud palju quattro Sport tehnoloogiat, et saavutada märksa enam 400-st hobujõust. Pikema viimase käiguga oli see auto korralik relv maanteel. RS2 nimest loobuti, kuna Audi tuli välja sama nimega, siis muutis MTM auto nime RSR-iks. MTM 428 hõbujõuline auto ühendab endas Porsche modifikatsioone (RS2) ja läheb veel sammu edasi. Võrreldes Audi S2-ga, on RS2-el teised nukkvõllid, suurem turbo, järgi aidatud toitesüsteem ja ümberkalibreeritud mootorijuhtimine. MTM võttis kõige pealt S2 mootori laiali, portis plokikaane ära, balansseeris kõik täiendatud jupid ja tõstis surve 9.0:1->9.3:1. Vahetati lisaks nukkvõllid ja sisselaske kollektor, et sisselaske tee oleks lühem. Kasutati Sport quattro vahejahutit, S1 väljalaske kollektorit ja spetsiaalselt kokku klapitud KKK turbot, kus kasutati väiksemat turbiini K26-lt ja suuremat kompressorit K27-lt. Selline turbokompressori kombinatsioon tagab parema turbo pöördesse mineku ja kõrgema ülerõhu, kuigi RSR puhul kasutati kõigest 1,38 barist ülerõhku. MTM võttis kasutusele veel võimalikult lühikese teekonna turbo "torustikus", millega on välditud rõhu alanemist RS2 tasemele, kus "torustik" justkui teeks mootorile ringi peale. Lõpuks reprogrammeeriti mootorijuhtimine ja järjekordselt täiustati toitesüsteemi, kus vaheti rõhuandur (regulaator?) ja mõni väike asi veel. Kasutusele võeti ka kergesti hingav väljalaske süsteem metallist katalüsaatoriga. Lõpptulemus on 428hp 6400rpm juures ja 485nm 2800rpm juures. Auto kiirendab 0->96,5km/h (60mph) 3,9 sekundiga, teine käik jookseb 88,5km/h. Võrdluseks nii palju, et RS2 kiirendab 0->96,5km/h (60mph) 4,8 sekundit ja on 16km/h halvema lõppkiirusega. Turbo viiteaeg on asi, mis valmistab RS2 puhul pettumust. RSR-il on rohkem jõudu ja väänet ning poole väiksem turbo viiteaeg. Hoolimata sellest, et RSR-il on 113 hobujõudu enam kui RS2-el, on RSR-iga märksa parem liigelda liikluses, sest tal on märksa parem "kaasipedaali tagasiside" ja suurem väändemoment. RS2 puhul on tunne, et kaasipedaal osutaks vastupanu (nagu vanadel Saab Turbodel), siis RSR puhul väike kaasipedaali liigutus pälvib ka tähelepanu auto liikumise näol. See on otsene kasu õigest turbiini suurusest ja lühemast "torustikust". Mis puudutab pidureid, siis RSR 314mm ventileeritavad kettad on fenomenaalsed. Kuna Audi oli alajuhitav, siis Mayer kasutas RSR puhul ees 265/35 ZR17" Michelin MXX3 rehve (velg 10"x17") ja taga 235/40 ZR17 (velg 8,5 17) ning kaotas sellega alajuhitavuse. [i] MTM Audi S2 Clubsport S2 CLubsportmtm boots the Audi S2's performence and image Dipl.-Ing Roland Mayer has loved cars since he was a young boy, and when he was a teenager he started a love affair with Audis. Now at age 35, when he finds something he feels cloud be improved on a new model, he disappears into his purpose-built workshop for a while and comes up with a solution. No normal car nut, Mayers is now reckoned by many to be the guru of Audi tuning in Germany. He actually started off by studying computers when he left school at this was to supposed to be the future. He quickly decided that this was not his calling, however, and switsched to an engineering course in Regensburg. When he graduated in 1985, Mayer joined Walter Treser, former head of the Audi ralley team and one of the father of the Audi quattro. After a year,during which he worked on several projects including the famous Treser quattro Spyder, he moved up thr road to Audi itself. The technical department became his life for five years, and this was the time when the 20-value motor was being developed. "I learned a lot about engines and the Bosch Motronic system there," he says. In fact, although he had rejected the computer as his specialty years before, Roland Mayer now soaked up everything he could learn about autumotive electronics and was soon modifying ECUs in this spare time for his own use. Soon, however, he found himself with a spare-time business reworking Bosch ECUs for German VW-Audi tuner,Abt, and also feelanced for other well-known companies. Competition enguine builders ATMS was another one of his clients, and when they were asked to build a quattro engine for Hans Stuck, Mayer was given the job. Later, he developed the REVO engine for Schmidt Motor Sport (SMS), who run the factory rally cars. Then in 1990, Roland decided it was time to establish a proper company, so he swapped his old premises for a brand-new workshop just a few miles down the road form the Audi factory in Ingolstadt. [/i] http://www.mtm-online.de/en/highlights/details?id=14 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
51.6%
- SQL:
48.4%
]