Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Plokikaane portimine ja surveaste
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] Räägiks võib olla natukene üldiselt plokikaane portimisest. Selleks, et saavutada head/väga head portimis tulemust, tuleb teha eelnevalt rida arvutusi. Tipptasemel plokikaante konstrueerimisel tehakse eelnevalt sisse- ja väljalaskesüsteemide ( kanalite ) akustiline modelleerimine - arvutisimulatsioon ( võimaldab kanaleid lihvida/töödelda ideaalseks, ilma, et peaks kümneid plokikaani katseeksituse meetodil raiskama ). Vastavalt arvutil saavutatud modelleerimistulemustele hakatakse praktiliselt plokikaant modifitseerima. Seejärel kui kaas on porditud, tehakse tulemuse kontrollimiseks gaasikanalite voolavuse mõõtmine, mille põhjal arvutatakse selle kaane poolt võimaldatav võimsus mootorile. PS! see on keeruline ja täpne ettevõtmine, mitte a´la, et võtan käia/käsidrelli vms ja kukun plokikaanes avasid avardama nii kuidas endale meelepärane tundub - jama! Tippportijad on kommenteerinud nn "ise hakanud " portijate kaanesid ning hiljem ka tõestanud nn " ise hakanud " portijate läbikukkumisi, just tänu voolavuse mõõtmisele ;) Mõnedd rusikareeglid ehk: Soovitatavad sisse- ja väljalaske kanalite läbimõõdud valitakse 80% nii väljalaske klapi kui sisselaske klapi läbimõõdust. Klapi tõste valitakse 0.35...0.4 korda klapi siseläbimõõdust Sisselaske klapp valitakse alati suurem 1.1...1.4 korda väljalaske klapi suurusest. Mõned näited just 2.2T 20v plokikaane portimisest: võimalik saavutada võimsust kuni 320HJ, isegi 340HJ. Seda puhtalt plokikaane portimisega ning sisse- ja väljalaskekanalite täpse avardamisega/valimisega PS! tipp-portimise hinnavahemik on ca 1000 euri ( 2.2T 20v plokikaas ) :P Mõningad pildid tipp-pordist, ei ole küll 2.2T 20v, kuid miski ettekujutuse annaba siiski ;) http://www.pilt.ee/view/304184/ Tegu siis miski golfi 8v kaanega, millel on töömahtu 1600cm3 ning võimsust peale portimist andis kaane järgi ( gaasikanalite voolavuse mõõtmise põhjal ) 160HJ ning reaalseks võimsuseks kokkupandud mootrol andis ca 158 - 160 HJ :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Plokikaane portimine ja surveaste
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.0%
- SQL:
63.0%
]