Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Plokikaane portimine ja surveaste (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 30353)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.01.05 13:20 Tsiteeri
Plokikaane portimine ja surveaste



Räägiks võib olla natukene üldiselt plokikaane portimisest.
Selleks, et saavutada head/väga head portimis tulemust, tuleb teha eelnevalt rida arvutusi. Tipptasemel plokikaante konstrueerimisel tehakse eelnevalt sisse- ja väljalaskesüsteemide ( kanalite ) akustiline modelleerimine - arvutisimulatsioon ( võimaldab kanaleid lihvida/töödelda ideaalseks, ilma, et peaks kümneid plokikaani katseeksituse meetodil raiskama ).
Vastavalt arvutil saavutatud modelleerimistulemustele hakatakse praktiliselt plokikaant modifitseerima. Seejärel kui kaas on porditud, tehakse tulemuse kontrollimiseks gaasikanalite voolavuse mõõtmine, mille põhjal arvutatakse selle kaane poolt võimaldatav võimsus mootorile.
PS! see on keeruline ja täpne ettevõtmine, mitte a´la, et võtan käia/käsidrelli vms ja kukun plokikaanes avasid avardama nii kuidas endale meelepärane tundub - jama! Tippportijad on kommenteerinud nn "ise hakanud " portijate kaanesid ning hiljem ka tõestanud nn " ise hakanud " portijate läbikukkumisi, just tänu voolavuse mõõtmisele ;)
Mõnedd rusikareeglid ehk:
Soovitatavad sisse- ja väljalaske kanalite läbimõõdud valitakse 80% nii väljalaske klapi kui sisselaske klapi läbimõõdust.
Klapi tõste valitakse 0.35...0.4 korda klapi siseläbimõõdust
Sisselaske klapp valitakse alati suurem 1.1...1.4 korda väljalaske klapi suurusest.
Mõned näited just 2.2T 20v plokikaane portimisest:
võimalik saavutada võimsust kuni 320HJ, isegi 340HJ. Seda puhtalt plokikaane portimisega ning sisse- ja väljalaskekanalite täpse avardamisega/valimisega
PS! tipp-portimise hinnavahemik on ca 1000 euri ( 2.2T 20v plokikaas ) :P

Mõningad pildid tipp-pordist, ei ole küll 2.2T 20v, kuid miski ettekujutuse annaba siiski ;)
http://www.pilt.ee/view/304184/
Tegu siis miski golfi 8v kaanega, millel on töömahtu 1600cm3 ning võimsust peale portimist andis kaane järgi ( gaasikanalite voolavuse mõõtmise põhjal ) 160HJ ning reaalseks võimsuseks kokkupandud mootrol andis ca 158 - 160 HJ :)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.06 09:20 Tsiteeri


Aga kus porditakse hästi 20v kaasi ? Vaja oleks ju firmat, kellel nendega eelnevat kogemust on. Kas tasuks suurendada ainult kanaleid või ka klapipesasid ? On keegi seda teinud 20v mootoril ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.06 09:36 Tsiteeri


Eestis on paar kohta - Laki ning Pipar & Windorf. Mõni koht on kindlasti veel, aga ma pole rohkem leidnud kohti, kes asja ka ette võtaks. Tean, et ka forsin on seda tööd teinud, kuid endal kogemus puudub tema poolt forsitud kaanega.

Soomes on neid kohti rohkem ja orjenteeruv hind on 700-1000 €. Pro-turbo on üks selline koht.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.06 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Trügin 10V teemaga ka siis topicusse. Et kas 10V kaant porditakse peale eelpool mainitud firmade veel kusagil või ongi need firmad ainukesed, kes portimisega tegelevad? Plaanis üks 10V (Audi R5 2.3 NF) kaan remontida ja kohe ka siis (hinna sobivusel) portida lasta. Kes/kus teeks?
Ma usun, et inimesed, kes 20v kaani pordivad, saavad sama tööga ka 10v kaanega hakkama.

Lihtsalt teadmiseks - Ma tõesti ei tahaks "20v turbo" alafoorumit risustama hakata teiste autode teemadega. Kui "10v turbokatel" tekib tungiv forssimise vajadus, siis teeme teie jaoks eraldi alafoorumi.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 22.05.06 05:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Eestis on paar kohta (Laki ja Windorf). Mõni koht on kindlasti veel, aga ma pole rohkem leidnud kohti, kes asja ka ette võtaks. Tean, et ka forsin on seda tööd teinud, kuid endal kogemus puudub tema poolt forsitud kaanega.

Soomes on neid kohti rohkem ja orjenteeruv hind on 700-1000 €. Pro-turbo on üks selline koht.


2005 aasta novembris, kui ma oma 20V plokikaanele portimiseks kohta otsisin, siis windorfist öeldi, et nemad veel otseselt portimisega ei tegele.
Samas ega ma ei tea, äkki nüüd nad teevad juba seda tööd, kuna hiljem pole nendega kokku puutunud sellel teemal.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 22.05.06 08:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siiim
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Eestis on paar kohta (Laki ja Windorf). Mõni koht on kindlasti veel, aga ma pole rohkem leidnud kohti, kes asja ka ette võtaks. Tean, et ka forsin on seda tööd teinud, kuid endal kogemus puudub tema poolt forsitud kaanega.

Soomes on neid kohti rohkem ja orjenteeruv hind on 700-1000 €. Pro-turbo on üks selline koht.


2005 aasta novembris, kui ma oma 20V plokikaanele portimiseks kohta otsisin, siis windorfist öeldi, et nemad veel otseselt portimisega ei tegele.
Samas ega ma ei tea, äkki nüüd nad teevad juba seda tööd, kuna hiljem pole nendega kokku puutunud sellel teemal.


Täpselt nii on ka praegu, portimisteenuse teeb windorfile hr. Pipar, kellel on omajagu kogemust nii R4 16V kaante kui ka R5 20V kaante portimisega (nende kaante kanalid ja p6lemiskamber on identsed)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.06.06 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Eestis on paar kohta - Laki ning Pipar & Windorf. Mõni koht on kindlasti veel, aga ma pole rohkem leidnud kohti, kes asja ka ette võtaks. Tean, et forsin on seda tööd teinud, kuid endal kogemus puudub tema poolt forsitud kaanega.

Kuna jutt käib 2,2 TURBO kaane portimisest siis lisaks oma arvamuse. (KANALITE PORTIMINE JA SURVEASTE)
Näiliselt need pole seotud (vabalt hingav)
aga turbokal ????
Jutu sihin sinna et ideaalis tahetakse SIRGEKS portida kanal siis kaob klapi pesa alt tugi pind mis toestab klapi pesa metall ringi.
See pole probleemiks vabalt hingavale , sest seal on paika pantud surve aste (ja üle selle mootori kolb ei suru surveastet)
Aga turbokal annab ette turbo surve mida kolb oma korda suurendab ja tekkib võimalus ületada detonatsiooni piir (eriti kähku tuleb see palju maha lihvitud kaantega) ja plokikaane tihend laseb jalga või keps kõver.
lisaks liigutab detonatsioon ära klapi pesa õhemad küljed kanali kohal,
See jutt sihib jälle samase kohta. kui oluline on teada oma moto surve astet ja kaitsta motot sisselaske kolektorisse tulevate õhu lööklainete eest.


Ma loodan, et meie turboaudide ja ka vihaste N/A autode omanikud on piisavalt targad, et mitte ise kodus põlveotsas imemis ja pagenemis kanaleid ja põlemiskambrit lihtsalt suurendama hakkavad. Kanalite ja põlemiskambri kujus on maagia.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.06.06 12:21 Tsiteeri


Ma isegi ei vaevu komenteerima ...
Aa, yks kysimus, kas sa ei ole m6elnud oma tuuningfirmat teha "ForsinRacing" ...
Sinu plokikaantega saavutatava v6imsuslisa avalikuseks tulles v6ib Pipar ja muud (k.a. soome portijad, kellelt Pipar 6ppind on) oma ametit vahetada ja sina muretult 3k per silinder porttimise eest teenida.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.06.06 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Ma isegi ei vaevu komenteerima ...
Aa, yks kysimus, kas sa ei ole m6elnud oma tuuningfirmat teha "ForsinRacing" ...
Sinu plokikaantega saavutatava v6imsuslisa avalikuseks tulles v6ib Pipar ja muud (k.a. soome portijad, kellelt Pipar 6ppind on) oma ametit vahetada ja sina muretult 3k per silinder porttimise eest teenida.

Ma vist mainisin algul et se teks ei ole kellegi mahategemiseks.
Ja kui minu ja pipari porti tulemusi võrrelda siis tema tõõ voolas nõks paremini. (ja ma tean kust jätsin veel reserve.)
lisaks ma olen ettevõtja ja teenin natuke suurema kasuteguriga kui seda saaks eestis Forsin Rasing
Ja hobina mõne kaane mis teen ei võta piparil tööd ära. ja leiva tööks ma porti ei võta.


Puht huvist küsiks, et millega sa oled oma kaane voolavust mõõtnud?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 01.04.07 19:43 Tsiteeri


To forsin;kui sa ikka nii kõva ehitaja,portija,tuunija oled miks pole sult mingit tulemust veel joonel kuskil näind kuulnud.Kui keegi kuuleks näeks ja asi ikka töötab vastavalt on hästi aga siia maani pole mingeid tulemusi vaid Tarkk jutt siin foorumis.OOtan huviga.
Kui post siia ei sobi siis sorry kustutage ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.04.07 07:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
To forsin;kui sa ikka nii kõva ehitaja,portija,tuunija oled miks pole sult mingit tulemust veel joonel kuskil näind kuulnud.Kui keegi kuuleks näeks ja asi ikka töötab vastavalt on hästi aga siia maani pole mingeid tulemusi vaid Tarkk jutt siin foorumis.Ootan huviga.

Nagu sinul nii ka minul on S audi õhtune hobi ja igapäeva sõiduk.
Sellepärast jäädgi ootama minu joonele tulekut, nii nagu on eelnevad küsijad jäänudki ootama, mõnele nendest olen andnud oma igapäeva liikuri roolis sõitu proovida, peale mida on kadunud joonele kutsumise tahe.
Veendumaks mu jutu tõeks pidavust võid küsida MAKU käest tema oli üks viimaseid kes minu S-6 roolis oli (ei olnud joonele kutsuja).

Kuna minu huvid on hoopis teised.
Nimelt naudin S audiga igapäevast väga kiiret kulgemist igas olukorras juba rohkem aastaid kui sina oled (oletan) juhtimis õigust omanud.

Ja minu seadistuse eesmärk ei ole algajalik saada ainult max põõretel palju hobujõudusid nagu enamusel (see on lihtne anna bensiini ja jõud tulevad)

Vaid minu eesmärk on olnud teha kõike mis iganes originaal pihusteid kasutades (et ei suureneks kütte kulu)
Ja tulemus milleni olen jõudnud on enamus maailma tipp tuuning firmadel veel kättesaamatu.

Ja olematu pensiiniga (10-11) liitrit sajale13-14 liitri asemel suudab väänata mis hirmus isegi siduri piirist üle. Ja igas mootori pöörde alas auto tõmbab ja turbo reaktsioon on täitsa teisest puust.

Paari nädala pärast kustutan selle postituse. ja teema jääb puhtaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaaperdaja
klubiliige



Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2, S4

postitati 02.04.07 09:52 Tsiteeri


10-11 nüüd päris olematu kütuse segu ka just ei ole. 10-11 on ikka niuke segu, millega peaks tagant seal 7k rpm juures veits mustagi tulema. Mina oma masinat nii rikkaks seadistanud pole.

Mis joonestamisse puutub, siis mina võin kõigiga ja kõigega joonele võtta (siis kui tehnika muidugi lubab). Täiesti kaasasündind haigus, milleks vabanemiseks mina rohtu leidnud pole. Vahest võtan joonele ka siis, kui kellegagi joonele võtta pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.04.07 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaaperdaja
10-11 on ikka niuke kogus, millega peaks tagant seal 7k rpm juures veits mustagi tulema. Mina oma masinat nii rikkaks seadistanud pole.
Esmalt küsiks kas oskad üldse S rikamaks või lahjemaks seadistada?
Sinu arvates peaks musta viskama ?
musta tähendab põlemata kütust
aga lisatud vingukaasi piltidel ei ole kütuse jääke järelikult toodetakse bensiinist nii puhtalt kõik hobujõududeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.07 19:09 Tsiteeri


Sorry for OT: Kaaperdajal on see segu rikkamaks/lahjemaks keeramine vaid mõne nupuvajutuse vaev. Ja vajutamise suhtes on ta ka tõsine "hull"... :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaaperdaja
klubiliige



Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2, S4

postitati 03.04.07 07:59 Tsiteeri


Ma juba vaatasin, et kõik tuttavad on mind juba ära unustanud, aga forsin vähemalt viitsib mu posti kommenteerida.

Mul seal juba aftermarket aju vahel ja kogu mootori juhtimine käib läppari abil. Kuna Tatechit eriti Eestis veel ei osata, siis olen pidanud ta ise ära õppima. Ei viitsind teisi oma lõputute kõnedega tüüdata. Kõike muidugi veel ei oska, aga süüte ja kütuse segu seadistamisega saan juba enam vähem hakkama. Jama selles, et Tallinna lähedal kinnist lennuvälja ega muud sarnast toredat asja pole, kus oma masinat seadistada saaks.

Selge see, et ega seal originaal ajus suurt ise midagi ei muuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.04.07 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Ma vist mainisin algul, et se jutt ei ole kellegi mahategemiseks.
Ja kui minu ja pipari portimis tulemusi võrrelda, siis tema tõõ voolas nõks paremini. (ja ma tean kust jätsin veel reserve.) Sest võrdluses olev kaan Forsin-2 on teostatud kerge tasakaalustav port klapi juht pukse välja võtmata.

Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Sinu plokikaantega saavutatava võimsus lisa avalikuseks tulles võib Pipar ja muud (k.a. soome portijad, kellelt Pipar on õppind) oma ametit vahetada


Ja nuud on ka see tõestatud.
http://beta.album.ee/node/9806384/16992014

Hiljem parandan ja lisan täpis arvutused.
Põhimõte mootoril on lihtne, niipalju kui õhku sisse mahub miinus mingi % kogust (peab saavutama 5% täpsuse) ja välja peab mahtuma ?% jagu vähem õhku.

Sellel kaanel on kõige piirajam koht väljalaske kanal seega on arusaadav et tee sisselaske kanal +klapp kasvõi topelt suurem (kui oleks võimalik) kui max saavutatava piirab ikkagi kõige kitsam koht kaanes VÄLJALASKE AUK



Siit on ju väga selgelt näha, et originaal nukkvõlli poolt lubatava tõusu ületades, ei saada mingit voolavuselisa
Ehk, üle 10mm klappi tõsta selle kaanega mõtet ei ole.
Kui juba paraleele minu kaanega tõmmati, siis seal kasvab voolavus märkimisväärselt ka üle 11mm klappi avades.

Muidugi asi on parem kui originaal, jõudu ja jaksu sulle :)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 09.04.07 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Siit on ju väga selgelt näha, et originaal nukkvõlli poolt lubatava tõusu ületades, ei saada mingit voolavuselisa
Ehk, üle 10mm klappi tõsta selle kaanega mõtet ei ole.
Kui juba paraleele minu kaanega tõmmati, siis seal kasvab voolavus märkimisväärselt ka üle 11mm klappi avades.

Muidugi asi on parem kui originaal, jõudu ja jaksu sulle :)
Tänud.
Arvestades VEUKS-i soovi on OK sest kasutab 7A nukkasid
Ja kui Veuks kõik oma tehnika saaks Rax-i tasemeni ja mõlemil 7A nukad on veuksil loodud eelis omada 10 % rohkem hobujõudusid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Neno83
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)

postitati 17.10.07 17:02 Tsiteeri


Aga teab keegi kommenteerida miks on 20VT mootoril pihusti kanal plokikaanes sisselaske ava suhtes 2,5mm nihkes?
Ehk siis sisselaskel on 2 klappi silindri kohta, ja see tähendaks seda et ühte klapi kanalisse pihustub rohkem bensiini.
Kas sellega saavutatakse põlemiskambris keeris paremaks bensiini ja õhu segunemiseks?


ATV põhjakaitsmed ja lisaseadmed....www.ironbaltic.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.10.07 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Neno83
Aga teab keegi kommenteerida miks on 20VT mootoril pihusti kanal plokikaanes sisselaske ava suhtes 2,5mm nihkes?
Ehk siis sisselaskel on 2 klappi silindri kohta, ja see tähendaks seda et ühte klapi kanalisse pihustub rohkem bensiini.
Kas sellega saavutatakse põlemiskambris keeris paremaks bensiini ja õhu segunemiseks?


Selline nihe pole ilmselt planeeritud, pigem tuleb see valatud kollektori kanalitest, e. nende ebatäpsusest võrreldes laastlõikke meetodiga valmistatud pihustiavadega.
Ise pole oma autol sellist "nihet" täheldanud.
Reaalselt mõju nii väikesel nihkel puudub.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Neno83
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)

postitati 17.10.07 17:47 Tsiteeri


Aga sama nihe esineb ka sisselaske kollektoril, pihusti paikneb samuti 2,5 mm nihkes.
Ja täpselt 2,5 mm nihet on kõigil silindritel ühtemoodi (ise üle mõõdetud).
Ja kui vaadata väljalaske ava, ka seal on ebasümmeetrilisus.

Et seal kuskil on ikkagi mingi maagia peidus.


ATV põhjakaitsmed ja lisaseadmed....www.ironbaltic.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 17.10.07 18:25 Tsiteeri


Sisselaskekanal
Nihutus on selgesti näha.
http://www.hot.ee/janisp/pildid/stdinlet.jpg



Väljalaskekanal

http://www.hot.ee/janisp/pildid/stdexhaust.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.10.07 19:04 Tsiteeri


Häbi minule :(
isegi minu kaanel nüüd täpsemalt vaadates selline nihutus näha
Mis sellega on üritatud saavutada?
Samas, audi põlemiskamber on maagiline, kui talub 9+:1le CR juures ka 2 barist boosti:)
http://www.flickr.com/photos/andresmulk/106632387/


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 19.10.07 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Häbi minule :( isegi minu kaanel nüüd täpsemalt vaadates selline nihutus näha
Mis sellega on üritatud saavutada?
Samas, audi põlemiskamber on maagiline, kui talub 9+:1le CR juures ka 2 barist boosti:)
Avastasin ka alles nüüd nihke aga see ei mõjuta meid, sest S pihustid on nelja auguga ja suuremad on kahe auguga (aunult vana 200 omad on ühe auguga ) aga iga 200 arendaja ostab peale min. RS pihustid seega se ei mõjuta bentsu auru segu teket.

Aga põlemis kamber on S-il hea ja minu autol talus mootor oletatava kahe nädala asemel (2004 ROCK kiirendus) hoopis 2,5 aastat kompressiooni +2,2bar boosti
ja alles nüüd tegin mootori kestvaks ümber 2x metall tihend ja 10,0 bari küünla august mõõtes. Ja ikka teistsugused klapi jaotus faasid.

SORRY parandasin surveastme -> kompressiooniks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
StreetR
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car

postitati 31.10.07 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Häbi minule :( isegi minu kaanel nüüd täpsemalt vaadates selline nihutus näha
Mis sellega on üritatud saavutada?
Samas, audi põlemiskamber on maagiline, kui talub 9+:1le CR juures ka 2 barist boosti:)
Avastasin ka alles nüüd nihke aga see ei mõjuta meid, sest S pihustid on nelja auguga ja suuremad on kahe auguga (aunult vana 200 omad on ühe auguga ) aga iga 200 arendaja ostab peale min. RS pihustid seega se ei mõjuta bentsu auru segu teket.

Aga põlemis kamber on S-il hea ja minu autol talus mootor oletatava kahe nädala asemel (2004 ROCK kiirendus) hoopis 2,5 aastat surveastet 15,4->15,6 +2,2bar boost ja teostus ~sama
http://www.album.ee/node/92434726/16992014#browse
http://www.album.ee/node/92434725/16992014#browse
ja alles nüüd tegin mootori kestvaks ümber 2x metall tihend ja 10,0 bari küünla august mõõtes. Ja ikka teistsugused klapi jaotus faasid.


Ära aja segamini survetakti lõppus tekkivat survet surve astmega.:mad:


Sideways is the only way !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 26.06.08 10:18 Tsiteeri


jälle üks komplekt töös.
http://www.album.ee/node/15704899/50029951
http://www.album.ee/node/15704912/50029951
http://album.ee/node/17592146/50026938


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 46.1% - SQL: 53.9%]