Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] Seda tootlikust ei saa päris üheselt võtta kuna: 1) See oleneb mootori kubatuurist 2) See oleneb mootori pööretest 3) See oleneb mootori voolavusest Teades et mootor on 2226cc ja võttes arvesse et mootori voolavus on u. 0,75. Ning arvestades RS2 turbo maksimaalse PR=2,8 ja maksimaalse efektiivse turbo airflow rate m3/s = 0,21-0,22. Saame et RS2 turbo suudab toota vastavalt mootori pööretele rõhku efektiivselt järgnevalt: Lähtuvalt PR-ist suudab toota efektiivselt 1,85 bar kuni 5500rpm, sealt edasi hakkab piirama turbo airflow rate, tänu millele tuleb edasi rõhku alandada: RPM 6000 - 1,8bar 6500 - 1,5bar 7000 - 1,4 bar 7500 - 1,2 bar 8000 - 1,1 bar K24 turbo kohta oleks sama jutt siis vastavalt: PR=2,2 ja turbo airflow rate=0,17m3/s. Ja jätame voolavuse ja kubatuuri samaks. Maksimaalne rõhk mida PR lubab on 1,2 bar ja seda kuni 5500rpm. Peale seda muutub takistuseks jälle turbo airflow rate millest tulenevalt tuleb edasi rõhku alandada järgnevalt: RPM 6000 - 1,15 bar 6500 - 1,00 bar 7000 - 0,80 bar 7500 - 0,65 bar 8000 - 0,55 bar [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.9%
- SQL:
72.1%
]