Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: Silwer[/i] Maku, K24 jookseb ennast kõrgel pöördel tühjaks st. ei suuda enam piisavalt rõhku anda. RS2 turbo lag on tiba suurem, kuid ka võhma jätkub kauemaks. C4/S4 K24 turboga ja 1,5-1,6 bar rõhuga (u. 300hp) sõidab 1/4 miili 14 sekundiga. C4/S4 RS2 turboga ja 1,3-1,4 bar rõhuga (samuti u. 300hp) sõidab 1/4 miili 13,5 sekundiga. [/quote] Silwer, selleks on ka vastav soft. Pelgalt kruvi keeramisest ei piisa. Kogemustest: sõitsin Rockracel ca 1.8 - 2.0 bar rõhuga ning nn stage1 softiga ning ajaks 13.954 sek. Sina aga SMS 303 HJ softiga ja rõhku, seda ma päris täpselt ei mäleta kui palju oli, ning ajaks said 13.4. Ning veelkord see 7A väljalaske nuka jutt: Kiideti, et heitgaasiturbiin saab "pikemalt" heitgaase peale, ei saa! AAN väljalaske nuka andmed: Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 42` Väljal. klapp sulgu pele ÜSS-i 9` 7A: Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 35` Väljal klapp sulgub peale ÜSS-i 3` ADU: Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 24` Väljal klapp sulgub peale ÜSS-i 1` ADU väljal takti pikkus: 180+24+1=205` 7A väljal. takti pikkus: 180+35+3=218` AAN väljal. takti pikkus: 180+42+9= 231` Avaram väljal. nukkvõll ei anna tulemust ( jutt stock nukkadest ), et suurendaks aga klappide ülekatet väljalaske poolepealt - ei! Seda tuleb teha kooskõlas sissel. nukkvõlliga. Pigem suurendada klappide ülekatet just sissel. klapi varasema avamisega st mitu ` ennem ÜSS-i avatakse sissel. klapp. Tähtis on põlemiskambri läbipuhe värskeõhuga, mida varem, seda parem ( kuid siingi on omad piirmäärad ). Väljal. klapp võib ju sulguda nõks pärast ÜSS-i, las sulgub. Meil on sissel.klapp juba avatud ning silindi täitumine toimub hästi. ASS-i juures on ehk täielikult toimunud, niipalju kui antud hetkel oli võimalik. Pärast ASS-i võiks koheselt sissel. klapi sulegada, seda varem saab pihta hakata komprimeerimisega. Siinjuures saab kasutada väga varast süüdet ca 45` ennem ÜSS-i isegi! See omakorda kõrget pööret, kõrget ülerõhku või kõrget surveastet, et viia minimaalseni detonatsiooni oht. Kuid siinjuures on veel "agasid", millele tähelepanu pöörata ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
48.1%
- SQL:
51.9%
]