Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] [quote][i]Algselt postitas: Geo[/i] Aga kuidas saab hakkama ECU strockeri juhtimisega? Mida peab silmas pidada kui on stock pihustid j.n.e.? [/quote] Ilmselt siin see kubatuur nii ülioluline polegi. Nagu me siin S-autode omanikena teame, siis soft peaks alati vastama rauale, kuid ka sama kubatuuri juures(2.2) ja sama softi korral, kasutatakse Eestis väga erinevaid kompotte. Ühesõnaga kindlasti on suurem erinevus selles, kui kasutame 2.2 puhul näiteks gt28 seeria turbot vs. gt35, kui see, et kubatuur on 2.2 vs.2.5. Teoreetiliselt peaks suurem softi mittesobivus tulema esile vaakumalas ehk enne turbo boosti algust. Erineva kubatuuri mõjusid võiks võrrelda ka erinevate mootripööretega ehk suurema kubatuuri korral võrdsete pöörete juures, on silindrit läbiv õhukogus lihtsalt suurem. Väändemoment on juba mootori väljundparameeter ning aju seda nii ehk naa otseselt ei näe. Kahjuks ilmselt siinses foorums kellelgi kogemust osiginaal softi ja strokeriga pole. Tean, et üks mees sõidab igatahes turbotatud NM mootoriga ehk töömaht alla kahe liitri-lihtsalt spoolima hakkab hiljem. Jällegi ise olen sõitnud r5 20v turboka softiga ilma rõhuta vabalthingavana(õhulugeja pärast turbot) ning kõik on ilus kui pedaali asend on tagasihoidlik ja pöörded väikesed , kuid põhjagaas ja pöörded üle 3000 annab meile kindalsti madalama momendigraafiku kui tehaste 2.3 vabalthingav. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.5%
- SQL:
61.5%
]