Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Rax[/i] Et 95,5mm väntvõll paigaldada 220mm plokki, standard mõõtu kepsuga 144mm, tuleb selline 220mm-144mm-47,75mm=28,25mm. See tähendab, et originaalkolbi kasutades peaks maha treima 32,8mm-28,25mm=4,55mm. Mis on minuarust praktiliselt võimatu, kuna ülemisest surverõngast kolvi ülemise servani on 6,85mm, klapi pesadele tehtud süvendid on 3mm sügavad, s.t. kui originaal kolbidelt maha võtta 4,55mm ei jää klapi pesadele enam ruumi. Julge hundi rind pidi haavleid täis olema, võiks keegi sellise kompoti ära proovida. [/quote] Nu aga kui võtta näiteks kolbi 2 mm lühemaks ja kasutada piisava paksusega kaanetihendit? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
19.8%
- SQL:
80.2%
]