Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Rax[/i] Kasutasin AAN plokki, 95,5 käiguga väntvõlli, 144mm tugevaid kepsusid ja custom 83mm 8,5:1 JE kolbe. Selline kooslus tänavasõiduks lihtsaim, väändemoment suurem, ja nagu Raits1 kasutajal GT30R-iga väljub vaakumist 1600rpmil. Mootori kubatuuriks 2226cc asemel 2583cc. Mõned näited kolvi läbimõõtude erinevusest: * 81.5mm = 2491cc * 82mm = 2522cc * 82.5mm = 2553cc * 83mm = 2583cc * 83.5mm = 2615cc Suureks miinuseks võib lugeda kepsusaalede kiiremat kulumist ja mootori max rpm ei soovitata üle 7000 viia. Plussideks, AAN ploki paigaldus jääb samaks erinevalt TDI plokist, mis ei mahu kapoti alla ära, plokikaane poldid tulevad suuremad panna, hammasrihm ei sobi. Performance osas oleks mõistlikum ehitada loomulikult TDI plokile, sel juhul kannatab mootor ka üle 8000rpmi. Kasutades TDI plokki ja väntvõlli, kasutaksin mina 159mm kepsu ja custom kolbi mitte 155mm kepsu ja originaal kolbi. Originaal kolviga paneksin mootori kokku juhul kui ei püüaks mootorist maksimumi saada. Lisan mõningad fotod lähiajal. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.4%
- SQL:
70.6%
]