Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 17.04.12 17:06
Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Ja sobib kõikidele bensukatele ?
Kui keeruline on selle KIT'i installeerimine?

?
http://www.youtube.com/watch?v=tHUwLh7kIZo&feature=related
Vihane-Tihane

 postitati 03.03.12 10:26
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Minul kogemusi Aquamist HFS-3ga ning
Minu RS4ja peale rändab samuti see süsteem.

Hakkab pihta, ei saa kohe:D
prj

 postitati 02.03.12 20:17
1. Süsteem peab progressiivne olema, Speed Density aju puhul võiks see olla rõhupõhine, Mass-flow aju puhul, on kõige targem kasutada pihusti DC signaali.
2. Süsteemis võiks olla fail-safe. Kui asja korralikult kasutada koos aju ümberseadistamisega, siis on üsna kiirelt pahandus käes, kui ei ole ajul signaali controllerist, et midagi on nihu. Fail safe võiks olla flow sensori põhine, mitte paagilüliti põhine, sest viimane ei kaitse võimaliku pumbarikke vms eest. Detoandurite järgi asja tegemine ei ole ka korrektne lahendus, sest reageeritakse millelegi, mis mootoris juba toimunud.
Vanematel Motronicutel olen ma teinud nii, et controllerist võtnud signaali ja vedanud ajju ning kui mingi jama on, siis lülitab aju automaatselt süüte, kütte, rõhukaardid ringi metanoolivaba seadistuse peale. Seda saab ka suurepäraselt teha progeajudega. Nii on asi ohutu.

Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Ja sobib kõikidele bensukatele ?
Kui keeruline on selle KIT'i installeerimine?

Vabalthingavale on üsna mõttetu, seda siis turbokaga võrreldes. Üldse, vabalthingava tuuning on selline asi, mis on KORDI kallim turboka tuuningust sama tulemuse saavutamiseks. Turbo bensiini puhul on vaja aju ringi seadistada, kui normaalset efekti tahta. Diisli puhul ei ole eriti seadistamist vaja :)

Minul kogemusi Aquamist HFS-3ga ning mitte ükski teine süsteem turul ei võimalda teha seda, mida HFS-3 võimaldab sellise raha eest.
Kõik on sees - failsafe flow sensor põhjal, duty cycle põhine töö jne, mis teeb võimalikuks asja korrektse seadistamise.
Minu RS4ja peale rändab samuti see süsteem.
erik32

 postitati 02.03.12 19:35
Paigaldamine ei ole keeruline. Õpetus kaasas(vähemalt snow performance). Mõned asjad lisaks stage 1-le saab päris hea komplekti kokku.
NOS

 postitati 02.03.12 19:30
Ja sobib kõikidele bensukatele ?
Kui keeruline on selle KIT'i installeerimine?
yanekk

 postitati 02.03.12 19:23
Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Njaa..ei ole väga odav lõbu, Stage 1- $380 + install


Keegi pole öelnud, et see lõbu odav peaks olema :D

Kuigi see ~400$ on ju ikka päris kommiraha.
NOS

 postitati 02.03.12 18:40
Njaa..ei ole väga odav lõbu, Stage 1- $380 + install
janisp

 postitati 02.03.12 10:50
Praktikas olen näinud 50kw rattast võimsuse lisa 300-350kw. Võimsuse lisa on oodata vaid juhul kui on vastavalt seadistatud. Piisava vee-metanooli segu pihustamisel ilma bensiini hulka vähendamata mootor põhimõtteliselt seiskub. Ise kasutan Snow Performance stage3 kitti koos kahe pihustiga, mida saab vastavalt soovile avada. Toimivad ka lihtsad lahendused paak-pump-(solenoid)-pihusti. Seguks olen kasutanud -56C klaaspesuvedelikku ja süsteem on aktiveeritud aastaringeselt.
andri1986

 postitati 29.02.12 20:30
Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Hmm..huvitav. Aga milline on siis järelkaja?
Palju juurde annab, palju kahjustab jne.


Niipalju, kui mina aru sain, siis põhimõte on sellega jahutada sisse minevat õhku ja tõsta õhtu tihedust , et saad süütenurk juurde keerata. Mulgi käest kuulsin, et sinna vee-metanooli segu tuleb lisada vastavat õli. Pidi toimima väga hästi ja jõudu tuleb märgatavalt juurde(50-70hp).
NOS

 postitati 29.02.12 18:22
Hmm..huvitav. Aga milline on siis järelkaja?
Palju juurde annab, palju kahjustab jne.
andrec

 postitati 29.02.12 18:11
Mulk oli vist esimene kes kasutama hakkas siin foorumis. Janisp, Pafka, Ivo, Marje ja kindlasti veel kes ei tule hetkel meelde kes kasutab seda. Rmm kasutas vist isegi 2.7bit peal seda.
Tsitaat:
Algselt postitas: andri1986
Kui keegi kasutab, siis millise firma oma?

AEM, Snow performance!
andri1986

 postitati 29.02.12 17:48
Paljud meil audiclubis kasutavad vesi-metanooli pritsesüsteemi?

Siin natuke video materjali:

1. http://www.youtube.com/watch?v=6oq2wGVX1to&feature=player_embedded
2. http://www.youtube.com/watch?v=HkPFZWd8wj4&feature=player_embedded
3.http://www.youtube.com/watch?v=W144mgUDySI&feature=player_embedded

Kui keegi kasutab, siis millise firma oma?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 49.6% - SQL: 50.4%]