Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Vee / metanooli pritse. Water/Methanol injection (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 8721)
andri1986
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q

postitati 29.02.12 16:48 Tsiteeri
Vee / metanooli pritse. Water/Methanol injection



Paljud meil audiclubis kasutavad vesi-metanooli pritsesüsteemi?

Siin natuke video materjali:

1. http://www.youtube.com/watch?v=6oq2wGVX1to&feature=player_embedded
2. http://www.youtube.com/watch?v=HkPFZWd8wj4&feature=player_embedded
3.http://www.youtube.com/watch?v=W144mgUDySI&feature=player_embedded

Kui keegi kasutab, siis millise firma oma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 29.02.12 17:11 Tsiteeri


Mulk oli vist esimene kes kasutama hakkas siin foorumis. Janisp, Pafka, Ivo, Marje ja kindlasti veel kes ei tule hetkel meelde kes kasutab seda. Rmm kasutas vist isegi 2.7bit peal seda.
Tsitaat:
Algselt postitas: andri1986
Kui keegi kasutab, siis millise firma oma?

AEM, Snow performance!


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 29.02.12 17:22 Tsiteeri


Hmm..huvitav. Aga milline on siis järelkaja?
Palju juurde annab, palju kahjustab jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andri1986
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q

postitati 29.02.12 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Hmm..huvitav. Aga milline on siis järelkaja?
Palju juurde annab, palju kahjustab jne.


Niipalju, kui mina aru sain, siis põhimõte on sellega jahutada sisse minevat õhku ja tõsta õhtu tihedust , et saad süütenurk juurde keerata. Mulgi käest kuulsin, et sinna vee-metanooli segu tuleb lisada vastavat õli. Pidi toimima väga hästi ja jõudu tuleb märgatavalt juurde(50-70hp).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 02.03.12 09:50 Tsiteeri


Praktikas olen näinud 50kw rattast võimsuse lisa 300-350kw. Võimsuse lisa on oodata vaid juhul kui on vastavalt seadistatud. Piisava vee-metanooli segu pihustamisel ilma bensiini hulka vähendamata mootor põhimõtteliselt seiskub. Ise kasutan Snow Performance stage3 kitti koos kahe pihustiga, mida saab vastavalt soovile avada. Toimivad ka lihtsad lahendused paak-pump-(solenoid)-pihusti. Seguks olen kasutanud -56C klaaspesuvedelikku ja süsteem on aktiveeritud aastaringeselt.


11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.12 17:40 Tsiteeri


Njaa..ei ole väga odav lõbu, Stage 1- $380 + install


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 02.03.12 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Njaa..ei ole väga odav lõbu, Stage 1- $380 + install


Keegi pole öelnud, et see lõbu odav peaks olema :D

Kuigi see ~400$ on ju ikka päris kommiraha.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.12 18:30 Tsiteeri


Ja sobib kõikidele bensukatele ?
Kui keeruline on selle KIT'i installeerimine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erik32
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b2

postitati 02.03.12 18:35 Tsiteeri


Paigaldamine ei ole keeruline. Õpetus kaasas(vähemalt snow performance). Mõned asjad lisaks stage 1-le saab päris hea komplekti kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.03.12 19:17 Tsiteeri


1. Süsteem peab progressiivne olema, Speed Density aju puhul võiks see olla rõhupõhine, Mass-flow aju puhul, on kõige targem kasutada pihusti DC signaali.
2. Süsteemis võiks olla fail-safe. Kui asja korralikult kasutada koos aju ümberseadistamisega, siis on üsna kiirelt pahandus käes, kui ei ole ajul signaali controllerist, et midagi on nihu. Fail safe võiks olla flow sensori põhine, mitte paagilüliti põhine, sest viimane ei kaitse võimaliku pumbarikke vms eest. Detoandurite järgi asja tegemine ei ole ka korrektne lahendus, sest reageeritakse millelegi, mis mootoris juba toimunud.
Vanematel Motronicutel olen ma teinud nii, et controllerist võtnud signaali ja vedanud ajju ning kui mingi jama on, siis lülitab aju automaatselt süüte, kütte, rõhukaardid ringi metanoolivaba seadistuse peale. Seda saab ka suurepäraselt teha progeajudega. Nii on asi ohutu.

Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Ja sobib kõikidele bensukatele ?
Kui keeruline on selle KIT'i installeerimine?

Vabalthingavale on üsna mõttetu, seda siis turbokaga võrreldes. Üldse, vabalthingava tuuning on selline asi, mis on KORDI kallim turboka tuuningust sama tulemuse saavutamiseks. Turbo bensiini puhul on vaja aju ringi seadistada, kui normaalset efekti tahta. Diisli puhul ei ole eriti seadistamist vaja :)

Minul kogemusi Aquamist HFS-3ga ning mitte ükski teine süsteem turul ei võimalda teha seda, mida HFS-3 võimaldab sellise raha eest.
Kõik on sees - failsafe flow sensor põhjal, duty cycle põhine töö jne, mis teeb võimalikuks asja korrektse seadistamise.
Minu RS4ja peale rändab samuti see süsteem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 03.03.12 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Minul kogemusi Aquamist HFS-3ga ning
Minu RS4ja peale rändab samuti see süsteem.

Hakkab pihta, ei saa kohe:D


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 17.04.12 16:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Ja sobib kõikidele bensukatele ?
Kui keeruline on selle KIT'i installeerimine?

?
http://www.youtube.com/watch?v=tHUwLh7kIZo&feature=related


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.2% - SQL: 64.8%]