andri1986
huviline
Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 29.02.12 17:11
|
|
|
Mulk oli vist esimene kes kasutama hakkas siin foorumis. Janisp, Pafka, Ivo, Marje ja kindlasti veel kes ei tule hetkel meelde kes kasutab seda. Rmm
kasutas vist isegi 2.7bit peal seda.
Tsitaat: | Algselt postitas: andri1986
Kui keegi kasutab, siis millise firma oma? |
AEM, Snow performance!
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.02.12 17:22
|
|
|
Hmm..huvitav. Aga milline on siis järelkaja?
Palju juurde annab, palju kahjustab jne.
|
|
|
andri1986
huviline
Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q
|
postitati 29.02.12 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Hmm..huvitav. Aga milline on siis järelkaja?
Palju juurde annab, palju kahjustab jne. |
Niipalju, kui mina aru sain, siis põhimõte on sellega jahutada sisse minevat õhku ja tõsta õhtu tihedust , et saad süütenurk juurde keerata. Mulgi
käest kuulsin, et sinna vee-metanooli segu tuleb lisada vastavat õli. Pidi toimima väga hästi ja jõudu tuleb märgatavalt juurde(50-70hp).
|
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
postitati 02.03.12 09:50
|
|
|
Praktikas olen näinud 50kw rattast võimsuse lisa 300-350kw. Võimsuse lisa on oodata vaid juhul kui on vastavalt seadistatud. Piisava vee-metanooli
segu pihustamisel ilma bensiini hulka vähendamata mootor põhimõtteliselt seiskub. Ise kasutan Snow Performance stage3 kitti koos kahe pihustiga, mida
saab vastavalt soovile avada. Toimivad ka lihtsad lahendused paak-pump-(solenoid)-pihusti. Seguks olen kasutanud -56C klaaspesuvedelikku ja süsteem on
aktiveeritud aastaringeselt.
11.1@216
316@1mile
1:19.6@auto24ring
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.12 17:40
|
|
|
Njaa..ei ole väga odav lõbu, Stage 1- $380 + install
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.03.12 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Njaa..ei ole väga odav lõbu, Stage 1- $380 + install |
Keegi pole öelnud, et see lõbu odav peaks olema
Kuigi see ~400$ on ju ikka päris kommiraha.
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.12 18:30
|
|
|
Ja sobib kõikidele bensukatele ?
Kui keeruline on selle KIT'i installeerimine?
|
|
|
erik32
klubiliige
Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b2
|
postitati 02.03.12 18:35
|
|
|
Paigaldamine ei ole keeruline. Õpetus kaasas(vähemalt snow performance). Mõned asjad lisaks stage 1-le saab päris hea komplekti kokku.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.03.12 19:17
|
|
|
1. Süsteem peab progressiivne olema, Speed Density aju puhul võiks see olla rõhupõhine, Mass-flow aju puhul, on kõige targem kasutada pihusti DC
signaali.
2. Süsteemis võiks olla fail-safe. Kui asja korralikult kasutada koos aju ümberseadistamisega, siis on üsna kiirelt pahandus käes, kui ei ole ajul
signaali controllerist, et midagi on nihu. Fail safe võiks olla flow sensori põhine, mitte paagilüliti põhine, sest viimane ei kaitse võimaliku
pumbarikke vms eest. Detoandurite järgi asja tegemine ei ole ka korrektne lahendus, sest reageeritakse millelegi, mis mootoris juba toimunud.
Vanematel Motronicutel olen ma teinud nii, et controllerist võtnud signaali ja vedanud ajju ning kui mingi jama on, siis lülitab aju automaatselt
süüte, kütte, rõhukaardid ringi metanoolivaba seadistuse peale. Seda saab ka suurepäraselt teha progeajudega. Nii on asi ohutu.
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Ja sobib kõikidele bensukatele ?
Kui keeruline on selle KIT'i installeerimine? |
Vabalthingavale on üsna mõttetu, seda siis turbokaga võrreldes. Üldse, vabalthingava tuuning on selline asi, mis on KORDI kallim turboka tuuningust
sama tulemuse saavutamiseks. Turbo bensiini puhul on vaja aju ringi seadistada, kui normaalset efekti tahta. Diisli puhul ei ole eriti seadistamist
vaja
Minul kogemusi Aquamist HFS-3ga ning mitte ükski teine süsteem turul ei võimalda teha seda, mida HFS-3 võimaldab sellise raha eest.
Kõik on sees - failsafe flow sensor põhjal, duty cycle põhine töö jne, mis teeb võimalikuks asja korrektse seadistamise.
Minu RS4ja peale rändab samuti see süsteem.
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 03.03.12 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Minul kogemusi Aquamist HFS-3ga ning
Minu RS4ja peale rändab samuti see süsteem. |
Hakkab pihta, ei saa kohe
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|