Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kivitare[/i] Tegelikult oleks hea küll need tänapäevased tuuninguvõtmed üles loetleda, koos saavutatud võimsusnumbritega. Iseasi, kui palju meie kontrollasutusi silmas pidades inimesed seda teha tahavad. Aga nagu ka Maku välja tõi, siis ajad on muutunud. V.a see, et kõige kiirem ja valutum, aga pisut kallim lahendus (just jubinate saadavuse mõistes) 2.2T edasiarenduseks on RS2 kolle, pihustid ja turbo, sinna juurde siis ka juhtmestik ning seadistamine. Tänapäeval uudne ja hea jõulisa on vesimetanooli pritse. Hoiab temperatuuri madalal ja on mootorile seega ka ohutum. Kui teemat otsast peale lugeda, nagu teemaalgataja teinud on (mis on samuti kiiduväärt), siis hakkadki igasugu iganenud lahendusi nagu sq kolded jms otsima. Tõsi, pole ka Rs2 kolle lihtne leida, veel vähem korralikku, et tihti minnakse kohe torukolde peale, sest selle fabritseerimine või mõne valmistuunig jupi ostmine on odavam? Eksperte meil leidub, kuid leidub kindlasti ka isetegijaid, kes seda infot siis tarbida tahaksid, aga kohe maksma ei tormaks. [/quote]Ma pole kindel, et RS2 turbo daily driveri mõttes parem lahendus on kui K24/7400. [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=63735&page=3]Siit teemast:[/url] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Eero[/i] Pole olnd võimalust mõne teise stock turboga rs2ga sõita, aga kas spoolimisega peabki nii kaua minema, teise käiguga ei toimu alla 3500 suhteliselt mitte midagi, väga kaua peab neid pöördeid ootama, äkki on hammasrihm hambavõrra möödas vms? [/quote]Oled lihtsalt juba ära harjunud. Nii ta üldjuhul ongi, et RS2 turboga ei toimu alla 3500 rpm midagi (tagumikuga tunnetades). Sõitsin ju hiljaaegu Tarmo S2-ga, seal sama lugu. Kui tahad sama jõudu, kuid oluliselt paremat spooli, pane GT28RS. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
23
]
[PHP:
25.4%
- SQL:
74.6%
]