Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Pole küll Audi kohta, kuid ehe näide arengust: [url=http://www.sharkwerks.com/products.php?pid=174]EVO EVT700 Kit[/url]. [i]An integral part of the power generated in the kit is from the redesigned factory Variable Turbine Geometry (VTG) turbo charger with a CAD designed, 5 axis CNC machined billet compressor wheel which is not only larger but more efficient. Additionally, the compressor housing incorporates a patent pending CAD designed and CNC machined piston type boost bypass valve which improves boost bypass recirculation and recovery. -Proprietary [b]VTG turbos[/b] w/ CAD Designed / [b]5-Axis CNC Machined Billet Compressor Wheels[/b] (2)[/i] Stock vääne 623nm@3250rpm versus tuuning 953@3250rpm. Pole paha tulemus, kui arvestada, et kubatuuri ja surveastet pole muudetud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
15.2%
- SQL:
84.8%
]