Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Teemo[/i] Janise pakutud versioon on ilmselt kõige loogilisem seda saavutamaks, kuid siiski kui võtta Maku küsimust 1:1-le, siis automaadiga oleks see 5sek ehk isegi mõistlikum saavutada, kuna laseb siduril libiseda läbi ja liigutab mootoripöörded kiiremini boosti alasse. Olen teinud katseid G-techi ja oma endise 90 20vt-ga(k24) ja mäletan, et hea stardi korral saavutasin talverehvidega midagi 2.2-2.3 60ft(lihtsalt naelrehv on meeletult libe). Täiesti rahulikult startides ehk nagu Maku mainib, oli tulemuseks 3.5 seki ja 60ft. Seejuures oli aga tegemist k24 turbo ja 2.3 töömahu ja 10.3 surveastmega ehk raske on leida kombinatsiioni, mis veel madalamalt ärkaks. Kuid kui 60ft ehk 20 meetril on 3.5 või rohkemgi sekundeid juba läinud, siis traditsioonilise 2.2t ükskõik millise lahenduse korral on 0-100km/h suht keeruline. Suurem turbo aitab küll kaaasa meeleule momendi tõusule, kuid aeg millal pöörded 1000->boost jõuavad on nüüd veelgi suurem. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
26.2%
- SQL:
73.8%
]