Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Minu meelest on originaal 6liradikas juba originaal v6imsuse juures teatud tingimustes ebapiisav, rääkimata k6rgelt forseeritud (100hj per pytt) mootori puhul. Originaal õlitermostaat on essidel täiesti olemas, see avaneb 110C' pealt, mis on väga okei mu meelest. Pisut tõhusam õlijahutussysteem on V8 4.2 mootoriga masinatel, ca 2x suurem kui 2.2T oma. õiget kogemust suuremast õliradikast omavad vähesed siinsed klubiliikmed, endal on vajalikud osad olemas, setrabi cooler, ca 3x suurem, ootamas paigaldust. Ootaks klubiliige kaaperdaja kogemust oma 6liradikast ja selle toimimisest ekstreemtingimustes. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
20.7%
- SQL:
79.3%
]